Αναγνώστης του agrinionews.gr έστειλε την παρακάτω επιστολή, επισημαίνοντας επικινδυνότητα σε STOP λόγω αντικανονικής τοποθέτησης κάδων:
“Στη συμβολή των Οδών Λαμπράκη και Μακρυγιάννη στην περιοχή της Αγίας Τριάδας κάδοι εδώ και 4 χρόνια εμποδίζουν την ορατότητα σε STOP. Από ότι θυμάμαι τα σίδερα τοποθέτησης ήταν σε άλλο σημείο του δρόμου. Άγνωστο γιατί όμως τοποθετήθηκαν στο συγκεκριμένο σημείο. Κοιτάξτε αυτή τη φωτογραφία οδηγού μέσα από αυτοκίνητο. Οι δύο πράσινοι και ο μπλε κάδος κλείνουν το οπτικό πεδίο στην μισή Λαμπράκη με αποτέλεσμα να μην αντιληφθεί αμέσως ο οδηγός που πάει να περάσει το STOP από την Μακρυγιάννη το αμάξι που κατεβαίνει. Φανταστείτε να παρκάρουν παράνομα από πάνω όπως βλέπετε πόσο λίγη ορατότητα υπάρχει και πόσο μπροστά πρέπει να προχωρήσει το αυτοκίνητο από το STOP.
Έχουν γίνει πολλά τροχαία υλικών ζημιών στην περιοχή. Ζητάω από τους αρμόδιους (τροχαία, δήμο) να το προσέξουν για να ανοίξει η ορατότητα εκεί.”
4 Σχόλια
Καλό θα ήταν τα συνεργεία του δήμου Αγρινίου με την συνδρομή της τροχαίας Αγρινίου να ανανεώσουν τις διαβάσεις πεζών- STOP όχι μόνο στο κέντρο αλλά και στην οδό Δ. Καλλέργη και Βαρνακιώτη Γωνία καθώς και στην οδό Δεληγιώργη και ΛΟΡΕΝΤΖΟΥ ΜΑΒΙΛΗ ( παλαιό σταθμό τραίνου – 3ο ΓΕΛ Αγρινίου , Χαριλάου Τρικούπη και Γρίβα γωνία κλπ γιατί έχουν σβηστεί και ξεθωριάσει από την πάροδο πολλών χρόνων που έχουν να συντηρηθούν και είναι επικίνδυνα για να συμβεί ατύχημα. Ακόμα καλό θα είναι να κλαδευτούν και τα δένδρα για καλύτερη ορατότητα των σημάνσεων του Κ.Ο.Κ.
Φίλε pol, και να ανανεωθούν-φρεσκαριστούν οι διαβάσεις πεζών ποιά η διαφορά? Αφού για τους περισσότερους οδηγούς στην πόλη είναι απλά άσπρες πλατιές γραμμές στο οδόστρωμα… Δεν τις σέβεται σχεδόν κανένας!
Είναι ένα είδος πρόληψης για να ανοίγουν τα στραβά τους οι οδηγοί των πόλεων, οι οποίοι κάνουν κακουργίες και δεν σέβονται την ομαλή και συνετή οδήγηση, εντός του ιστού της πόλης που κυκλοφορούν παιδιά , ηλικιωμένοι, και συμπολίτες μας με ειδικές ανάγκες. Αν του αφαιρεθεί το δίπλωμα για ένα 6μηνο την πρώτη φορά και την δεύτερη του αφαιρεθεί τελείως για επανεξέταση θα τους έτσουζε!!!
Έχεις απόλυτο δίκιο και μόνο έτσι θα καταλαβαίνανε! Αλλά η τροχαία μόνο για ζώνη δίνει κλήσεις και αυτό έξω από την πόλη. Αν στεκόντουσαν σε μια διάβαση και μετρούσαν πόσοι είναι οι οδηγοί που αφήνουν τους πεζούς να περάσουν στη διάβαση, θα ήταν κάτω από 10%. Είναι καθαρά θέμα παιδείας και συμπεριφοράς…