Μην κάνετε έτσι καλοί μου άνθρωποι όλοι έχουν μια μέρα να λείψουν από μια υποχρέωση και σε μας εδώ η μέρα αυτή είναι η Τρίτη, δηλαδή τα θέματα της Δευτέρας. Αυτά για όσους μας αναζήτησαν.
Και μια που τ’ αναφέραμε, όπως λέγαμε και μικροί, εννοείται ότι η είδηση για τον αντιδήμαρχο που αρνήθηκε το αλκοτέστ και πήγε στο τμήμα, έχει μεγαλύτερη σημασία από ενός απλού πολίτη που αντιδρά στον νόμιμο έλεγχο του κράτους. Εννοείται ότι θα έπρεπε να έχει ήδη βγάλει μια ανακοίνωση που να απολογείται και αν δεν είχε πείσει το δήμαρχο θα έπρεπε να έχει τραβήξει το δρόμο του.
Τώρα, για την αξιολόγηση της είδησης που κάνει το κάθε ΜΜΕ να μου επιτραπεί να πω ότι είναι όπως και σε κάθε άλλο θέμα. Άλλος θα χαρεί στο άγγελμα της είδησης και θα σπεύσει να την μπουμπουνίσει και άλλος θα κοιτάξει να τη διασταυρώσει μήπως και γράψει κάτι λάθος, μήπως εκτεθεί κανείς ή μήπως έχει πέσει θύμα κανενός. Επίσης δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες, όλες οι πηγές ίδιες. Όλοι κάνουν τη δουλειά τους και το κοινό κρίνει ποιος πετυχαίνει τα πιο πολλά. Για τις προτιμήσεις αναφέρθηκα ήδη, αλλά για την ηθική διάσταση του θέματος ένα είναι το κριτήριο. Να έχεις τον ίδιο ηθικό κώδικα σε όσες περισσότερες περιπτώσεις μπορείς. Να μην έχεις δυο μέτρα και δύο σταθμά όσο πιο συχνά μπορείς δηλαδή και προπαντός να μην παραμυθιάζεσαι ότι μπορείς να είσαι πάντα σωστός και άμεμπτος και τιμωρός τσεκουράτος…
Πάνω σε αυτό το μήκος κύματος να πω κι εγώ μια είδηση που την αξιολογώ ως σημαντικότερη από του κυρίου αντιδημάρχου και δεν την βλέπω και πολύ. Σήμερα από τα 19 σχολεία που ήταν να λειτουργήσουν τα 6 δεν λειτούργησαν σε Αγρίνιο, Παραβόλα, Καινούργιο. Ο λόγος είναι ότι έκαναν τα παιδιά κατάληψη που ήταν ο λόγος που πήγαν και για μαθήματα τώρα ! Ότι έκαναν κατάληψη παλιότερα! Δηλαδή όχι κατάληψη, μια ώρα πήγαν κι έφυγαν! Που ήταν οι καθηγητές; Είχαν μια στάση τρίωρη της ΟΛΜΕ μέχρι τις 11 και μετά άλλη μία των τοπικών ΕΛΜΕ μέχρι τις 2!(κρατήστε τα θαυμαστικά…)
Πόση ήταν η συμμετοχή σύμφωνα με τη δευτεροβάθμια διεύθυνση; Αμελητέα! Μέχρι το μεσημέρι θα έστελναν ούτως ή άλλως οι διευθυντές τις καταστάσεις για το ποιοι απήργησαν ή μάλλον… στασίασαν! Τώρα αν καταλάβατε πως δεν έγιναν τελικά τα μαθήματα εκεί που δεν έγιναν να το πείτε σε όσους αξιολογήσουν την είδηση ως μη σημαντική και δεν θα την παίξουν ιδιαίτερα…
Α, σημείωση, σε ένα σχολείο, που ρωτήσαμε κάποια παιδιά, δεν ήξεραν γιατί δεν έκαναν μάθημα(«απεργία; Αποχή; κατάληψη;», οι απορίες τους) όπως δεν ήξεραν και γιατί τους έκοψαν τις διακοπές.
Γ.Σ.