Νέες δικογραφίες για “υποκλοπή μεταφορικού έργου” καθώς μετέφεραν επιβάτες στην Αττική.
Δύο οδηγοί ταξί ,από το Αγρίνιο, συνελήφθησαν τα ξημερώματα στην εθνική οδό Αντιρρίου- Ιωαννίνων και σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή μεταφορικού έργου. Εντείνονται οι έλεγχοι για σχετικές παραβάσεις για τις οποίες προ ημερών σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τεσσάρων ακόμη οδηγών.
Οι συλλήψεις έγιναν στο 63ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αντιρρίου- Ιωαννίνων μετά από ελέγχους της Τροχαίας (που έγιναν στις 03.30 και 04.40 τα ξημερώματα) κατά τον οποίο βεβαιώθηκε η μεταφορά τεσσάρων και τριών επιβατών αντίστοιχα σε περιοχές της Αττικής( έναντι αντιτίμου 35 ευρώ έκαστος). Η σχετική μεταφορά επιβατών είναι έργο του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
11 Σχόλια
Το έχουμε ξαναπεί, αφού οι κύριοι αυτοί οι οποίοι ρουσφετολογικά διαχρονικά πήραν τις άδειες και φρόντισαν να εξαφανίσουν κάθε άλλο τρόπο μεταφοράς από την Αιτωλοακαρνανία, τώρα βάζουν στο στόχο και τους ταξινζήδες. Η δε Τροχαία κινούμενη στά όρια του νόμιμου δείχνει να δρά σαν εντέταλμένη του ΚΤΕΛ. Που είναι εναλακτική λυση μεταφοράς με τραίνο, Αεροπλάνο κλπ. Εδώ έχουμε ένα αισχρό μονοπώλιο με την άνοχή και συμετοχή του Κράτους το οποίο πρέπει να τελειώνει κάποια στιγμή με κάποιο τρόπο.
ΥΓ. Καμία σχέση δεν έχω με τους ταξινζήδες, απλώς λέω την αποψή μου όπως τη βλεπω. Δέν μπορεί κανείς να απαγορεύει σε μία ομάδα ανθρώπων να κοινούνται με ΤΑΧΙ.
Φ’ιλε rap, τα επαγγέλματα έχουν κάποιους όρους και προϋπουθέσεις…όπως π.χ. ο φαρμακοποιός δεν μπορεί να πουλάει ψάρια, έτσι και τα ταξί δεν μπορούν να κάνουν συγκοινωνία…οι νόμοι είναι ρητοί και εφαρμόζονται παγκοσμίως…όσον αφορά για το ΚΤΕΛ, αν δεν εξυπηρετούνται ανα ώρα που έχει για Αθήνα, ας κάνουν παράπονα οι ενδιαφερόμενοι στο Υπουργείο Μεταφορών!
Παράνομοι οι ταξιτζήδες, αλλά παράνομα και τα ΚΤΕΛ όταν μεταφέρουν όρθιους ή κάνουν στάσεις όπου βρουν.
Μονοπώλιο τα ΚΤΕΛ όταν κάνουν το Πάτρα-Αγρίνιο 2 ΩΡΕΣ!! Για να περάσουν από ΟΛΑ τα χωριά μην τυχόν και χάσουν καναν πελάτη…
Μόνο αγαπητέ αντικειμενικέ που υπάρχουν πολλά μα πάρα πολλά φαρμακεία και πολλά πάρα πολλά ψαράδικα στην Αιτωλοακαρνανία, αλλά μόνο ενα ΚΤΕΛ, κανένα άλλο Λεωφορείο, κανένα τραίνο κανένα αεροπλάνο κανένα καράβι. Τώρα ο κάθε ένας έχει δικαίωμα να μισθώσει ταξί να τον μεταφέρει στήν Αθήνα και όπουδήποτε αλλού. Εκτός αυτού μήπως ξέρεις να μάς πείς άν οι Αστυνομικοί όταν παίρνουν ιδιωτικά τα Λεωφωρεία του ΚΤΕΛ πληρώνουν εισητήριο όπως οφείλουν; Ξέρεις κάποτε παλιά είχα κάτι φιλαράκια Αστυνομικούς που πήγαιναν Αθήνα Αγρίνιο και τανάπαλιν έτσι δωρεάν.
Φίλε ”antikeimenikos”, απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες…αν πας Πάτρα και δεν πάρεις express, κάηκες…αλλά μην μπερδεύουμε τα πράματα…όσον αφορά τους όθιους να τους παίρνουν αλλά με μισό εισητήριο, αλλιώς να περιμένουν κανα άδειο!
rap, δεν είναι το θέμα αν υπάρχουν πολλά ή λιγα…το θέμα είναι αυτά που υπάρχουν να λειτουργούν όπως πρέπει!…και περισσότερα να υπήρχαν ΜΜΜ όπως Αθήνα δεν θα άλλαζε κάτι στον τρόπο λειτουργίας…μην μπαίνουμε σε λάθος λογικές
Υπεραστικό ΚΤΕΛ στο Αγρίνιο και Μεσολόγγι Δεν υπάρχει!!!
Έχουν καταντήσει τα δρομολόγια από υπεραστικά σε Αστικά με στάσεις κάθε 10 μέτρα.
Το αποτέλεσμα να φτάνεις στον προορισμό σου π.χ στην Αθήνα μετά από 4΄ρης ή 4,5 ώρες.
Για Ιωάννινα μετά από 3-ρις και πλέον ώρες, αφού περνάνε από όλα τα χωριά συνοικισμούς και κωμοπόλεις, και δεν φτάνει μόνο αυτό , σταματάνε και καθ’ οδόν επί της υποτιθέμενης εθνικής οδού Αντίρριου Ιωαννίνων.
Αποτέλεσμα να φτάνεις στον προορισμό σου λιώμα.
Ένα Ταξίδι δηλαδή 2 ή 3ων ωρών να καταντάει Ομήρου Οδύσσεια.
Πρωί φεύγεις βράδυ φτάνεις.
Τώρα θα μου πεις συμβάλουν στην καθυστέρηση και οι δρόμοι , τα όρια ταχύτητας , τα ραντάρ , κλπ – κλπ.
Ναι αλλά πότε θα γίνει ένας σωστός σχεδιασμός στο ταλαίπωρο επιβατικό κοινό που πληρώνει και μάλιστα τσουχτερά κόμιστρα και δεν απολαμβάνει τίποτε. ( ούτε ταξίδι , ούτε “γρήγορη” & ασφαλή διαδρομή και μετακίνηση.Μόνο φόροι ,διόδια, σε ανεπαρκείς δρόμους, που μάλιστα με τις παρεμβάσεις έχουν γίνει τρις χειρότεροι, όπου είναι πραγματικοί λαβύρινθοι , και Αν βρέχει και σκοτεινιάσει και μη χειρότερα , κάνεις το σταυρό σου και λες σε ευχαριστώ θεέ μου που έφτασα στον προορισμό μου και σήμερα σώος και αβλαβής.
Και έτσι το ταξίδι από 3 ώρες γίνετε 5 με αποτέλεσμα να γυρίζουμε στην δεκαετία 1950
Εχει μεγάλη σημασία αγαπητέ Αντικειμενικέ. Για να πάει κανείς στη Θεσσαλονίκη π.χ. έχει 4 τουλαχιστον εναλακτικούς τρόπους. Αποτέλεσμα αυτού έιναι να του κοστίζει πολλές φορές το 1/2 από ότι για να πάει στο Αγρίνιο παρά του ότι η διαδρομή είναι σχεδόν η διπλάσια (280 – 500 χιλιόμετρα). Ας κάνουν λοιπόν οι ταξινζήδες μία εταιρεία μεταφορών η οποία να ναυλώνει τα ταξί για την Αθήνα και οποιοδήποτε άλλο μέρος και οι Επιβάτες να πληρώνουν στην εταιρεία για να δούμε μετά τι θα έχει να λέει το ΚΤΕΛ; Αυτό δε που κάνει η Τροχαία είναι στα όρια του τρελού να ρωτάει τον κάθε επιβάτη που πηγαίνει και πόσο πληρώνει. Δεν πηγαίνει κανένας ταξινζής να ψαρέψει επιβάτες οι επιβάτες παιρνουν τηλέφωνο τον ταξινζή για να τους μεταφέρει.
Είχαμε αεροδρόμιο κάποτε φίλε rap και μας το έκλεισαν!
Φιλοι, εχετε σκεφθει γιατι καποιος που φευγει 3 πμ. η 4 πμ. με ταξι για Αθηνα τι προβλημα αντιμετωπιζει; Ενα θα αναφερω. Εχει καποια δουλεια σε κεντρικη υπηρεσια. Για να διεκπεραιωσει την υποθεση του πρεπει να ειναι στην εισοδο απο τους πρωτους, διαφορετικα πρεπει να περιμενει ολη την ημερα και αν δεν τελειωσει, πρεπει να επανελθει την επομενη. Τα εξοδα, διαμονης, διατροφης, μετακινησης, (αν πεσει και σε απεργια!!!!) ειναι πολλα. Το κτελ, τί ωρα θα τον φερει ακομα και αν φυγει 4 πμ. ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
κουραφεξαλα αγνωσια φοβος στις 3,3,2017 το πλημελοδικοιο ΑΘΗΝΩΝ αποφανθηκε ΟΤΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΜΕ ΚΟΜΙΣΤΡΟ (ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ) ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΞΙ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΟΤΑΝ ΧΡΕΤΑΖΕΤΑΙ δηλ κυριοι της Α Ε Κ Τ Ε Λ. Ν.ΑΙΤ/ΝΙΑΣ Ακομα εκφοβιζεται τον ΑΓΡΙΝΩΤΗ ΟΤΙ εισται οι μονοι νομιμοι διακινητες
Ο ΑΓΡΙΝΙΩΤΗΣ ΚΥΡΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΝΟΜΟΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΙΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣΤΟΥ