Διέπρεψαν και φέτος οι μαθητές της τρίτης τάξης των λυκείων του Αγρινίου. Τα παιδιά έβαλαν τα δυνατά τους, οπλίστηκαν με υπομονή και κουράγιο και κατάφεραν να συγκεντρώσουν τα μόρια εκείνα που τους δίνουν μια θέση στη σχολή της επιλογής τους, το εισιτήριο τους, δηλαδή, για το επάγγελμα των ονείρων τους.
Οι μαθητές του Αγρινίου που κατάφεραν να συγκεντρώσουν περισσότερα από 19.000 μόρια ήταν αρκετοί και οι περισσότεροι από την Θετική κατεύθυνση. Η Θεοδώρα Παπούλια, από το 5ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου, ήταν από τους ελάχιστους μαθητές του Αγρινίου, αν όχι η μοναδική, που κατάφερε να συγκεντρώσει από το πεδίο των Ανθρωπιστικών Σπουδών περισσότερα από 19.000 μόρια και συγκεκριμένα 19.094.
Η Θεοδώρα θέλει να ακολουθήσει την Στρατιωτική Νομική Θεσσαλονίκης γιατί «σαν αξιωματικός θα μπορέσει να υπερασπιστεί την Πατρίδα αλλά και να ολοκληρωθεί τόσο πνευματικά όσο και σωματικά», όπως αναφέρει. Σύμφωνα με την ίδια, η άμεση επαγγελματική αποκατάσταση που παρέχει ο Στρατός είναι κίνητρο, αλλά όχι το μείζων: «το κριτήριο ήταν η πολύπλευρη μόρφωση, επιστημονική και στρατιωτική, που σου παρέχει η σχολή», αναφέρει σε δηλώσεις της στο agriniotv.gr.
Το 5ο ΓΕΛ σημείωσε κι άλλες επιτυχίες. Ο κ. Δημήτρης Ζαρκάδας, από τον κλάδο των Θετικών σπουδών, συγκέντρωσε 17.782 μόρια, ενώ η Καίτη Πανταζή, επίσης από το 5ο ΓΕΛ συγκέντρωσε 17.779 μόρια.
Η πρώτη των… πρώτων του 1ου Γενικού Λυκείου Αγρινίου, είναι η Σπυριδούλα Λουκοπούλου, μαθήτρια του κλάδου των Θετικών Επιστημών, που κατάφερε να συγκεντρώσει 19.359 μόρια. Η Σπυριδούλα θέλει να γίνει γιατρός και για να πετύχει μια θέση στην ιατρική διάβαζε, όπως λέει, περίπου έξι ώρες την ημέρα, δίνοντας όμως έμφαση στην ξεκούραση όταν ένιωθε πως πλέον το διάβασμα δεν αποδίδει. «Δεν έβγαινα βέβαια πολύ», παραδέχεται.
Όπως εξηγεί, η ιατρική είναι κάτι που το ήθελε από μικρή. «Η κατάσταση στον τομέα της δημόσιας Υγείας με προβληματίζει αρκετά, ένας λόγος όμως που θέλω να ακολουθήσω την ιατρική είναι αυτός: να μπορέσω να βάλω το λιθαράκι μου στην προσπάθεια κάποιων γιατρών να επαναφέρουν την ιατρική στη θέση του λειτουργήματος και όχι του επαγγέλματος”. Η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα τη φοβίζει, όπως παραδέχεται, ωστόσο η ίδια προτιμά να ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία.
Από το 1ο ΓΕΛ, η Ειρήνη Κωστάκη πήγε επίσης εξαιρετικά καλά, συγκεντρώνοντας από τον κλάδο των θετικών επιστημών 19.358 μόρια. Η Κωνσταντίνα Ευθυμίου, από το ίδιο Λύκειο, έδωσε πανελλαδικές για δεύτερη φορά, συγκεντρώνοντας 19.235 μόρια. «Έδωσα για δεύτερη χρονιά για να πετύχω μια θέση στην ιατρική που ήταν ο στόχος μου», δηλώνει η Κωνσταντίνα. Η ίδια, που έδωσε πανελλαδικές και με το παλιό αλλά και με το νέο σύστημα, θεωρεί πως το σύστημα των πανελληνίων που ίσχυε μέχρι πέρυσι, ήταν μάλλον καλύτερο.
Εξαιρετικές επιδόσεις είχαν για ακόμη μία χρονιά, οι μαθητές του 3ου Γενικού Λυκείου Αγρινίου. Η Νίνα Καρέλα, από τη θετική κατεύθυνση, συγκέντρωσε 19.700 μόρια, ο Μιχάλης Αγγελάκης, από τον κλάδο των θετικών επιστημών επίσης, συγκέντρωσε 19.445 μόρια, ενώ ο Χρήστος Τσόμπος, επίσης από την θετική κατεύθυνση, συγκέντρωσε 18.952 μόρια.
Σημαντικές επιτυχίες είχε για ακόμη μια χρονιά και το 2ο Λύκειο Αγρινίου.
Ο Κωνσταντίνος Κόπανος, από τον κλάδο των Θετικών Σπουδών, συγκέντρωσε 19.229 μόρια: «Αισθάνομαι χαρούμενος καθώς θεωρώ πως με την φετινή μου προσπάθεια θα καταφέρω να ακολουθήσω την επιστήμη που πάντα ονειρευόμουν. Πιστεύω ότι οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι ένα δύσκολο σταυροδρόμι για τον νέο. Ωστόσο με καλή τακτική, οργάνωση και αμέριστη προσοχή στην αίθουσα διδασκαλίας μπορεί να πετύχει τον στόχο του χωρίς να αφιερώσει πολύ χρόνο», δηλώνει ο ίδιος.
Από το 2ο ΓΕΛ, 19.002 μόρια συγκέντρωσε η Μαρία Ζυγούρη από τη Θετική κατεύθυνση, αλλά και η Μαρία Κασούμη από τον κλάδο των Ανθρωπιστικών Σπουδών κατάφερε να συγκεντρώσει 18.920 μόρια.
Από το 4ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου δεν έγιναν γνωστά τα μόρια που συγκέντρωσαν οι αριστούχοι μαθητές, μεταξύ των πρώτων είναι όμως η Κωνσταντίνα Σουκάντου με 19.122 μόρια αλλά και οι μαθήτριες Ειρήνη Πατσιά και Ουρανία Δεληγιάννη ανήκουν σε εκείνους που ξεχώρισαν.
Οι μαθητές που φοίτησαν στις Λυκειακές Τάξεις του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου σημείωσαν και εκείνοι εξαιρετικές επιδόσεις.
Ο Βαγγέλης Τσουκάρας, από τον κλάδο των θετικών επιστημών, συγκέντρωσε 19.434 μόρια, κερδίζοντας μια θέση στην Ιατρική, που είναι το επάγγελμα των ονείρων του.
Από την ίδια κατεύθυνση, η Χρυσάνθη Τσερπέλη συγκέντρωσε 19.403 μόρια , ενώ η Μαριάννα Χατζή συγκέντρωσε 19.147.
«Θέλω να ακολουθήσω την ιατρική , σε μια ειδικότητα κάπως «σπάνια» για να ,πορέσω να εξελίξω την έρευνα σε αυτόν τον τομέα», δηλώνει ο Βαγγέλης. Όπως εξηγεί μάλιστα, απώτερος στόχος του, είναι να γυρίσει πίσω στον τόπο του μετά τις σπουδές του, ώστε να «προσφέρει στους συνανθρώπους του», όπως λέει.
Μεγάλη επιτυχία σημείωσαν και οι μαθητές του Εσπερινού Λυκείου Αγρινίου, παρά τις αυξημένες τους υποχρεώσεις τις οποίες συνδύασαν με τη φοίτησή τους στη Γ’ Λυκείου και το διάβασμα των πανελλαδικών. Ο Χρήστος Τσεκούρας συγκέντρωσε 18.538 στο 3ο πεδίο, ο Λεωνίδας Τσέλιος 17.896 στο 5ο πεδίο και ο Χρήστος Χαντζαράς 16.192 στο 5ο πεδίο.
8 Σχόλια
”
Συγχαρητήρια στα παιδιά. Ευχόμαστε καλά αποτελέσματα και καλή επαγγελματική αποκατάσταση…
Από τον υπουργό Παιδείας χωρίς πτυχίο που ψήφισαν οι γονείς σας Νίκο Φίλη,
τον υπουργό Εξωτερικών με πλαστό πτυχίο από το Χάρβαρντ που ψήφισαν οι γονείς σας κ. Κοτζιά,
από τον υπεύθυνο στρατηγικού σχεδιασμού με απολυτήριο δημοτικού κ. Καρανίκα,
από τον αμόρφωτο πρωθυπουργό που ψήφισαν οι γονείς σας, τον άνθρωπο που κάνει στροφή 360 μοιρών για να αλλάξει κατεύθυνση που ψήφισαν οι γονείς Αλέκο Τσιπρανδρέου…
Και φυσικά από τους γονείς σας που θέλουν το καλό σας, αλλά έξω από την Ε.Ε. και το ευρώ και κοντά σε χώρες τύπου Βενεζουέλας…
Και μην ξεχνάτε, η καριέρα είναι χολέρα!!
“
Παιδιά . Να τον ρωτάτε πάντα ποιον να ψηφίζετε για να μην καταντήσετε σαν τους γονείς σας!!!!!!!Και από εμένα θερμά συγχαρητήρια για την επιτυχία σας.
Μπραβο τσε
@Kostas Papadopoulos
Είσαι Συριζαίος και εχθρός των παιδιών αυτών και θα έπρεπε να ντρέπεσαι. Σταμάτα να υποκρίνεσαι ότι τα στηρίζεις!!
ΑΠΟΔΕΙΞΗ:
Οι μαθητές αυτοί θα σπουδάσουν και θα γίνουν επιστήμονες. Θα αποτελέσουν τη μελλοντική ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ αποτελούμενη από γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς και λοιπούς επιστήμονες.
Άνθρωποι όπως ο Kostas Papadopoulos πιστεύουν ότι η ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ δηλαδή οι ΓΙΑΤΡΟΙ, ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ κτλ είστε τα λαμόγια που δεν πληρώνουν φόρους και μεταφέρουν τα βάρη στους υπόλοιπους.
Άνθρωποι σαν τον Kostas Papadopoulos αύριο θα σταθούν εμπόδιο στο να βρείτε μία δουλειά, να μπορείτε να ζήσετε πληρώνοντας λογικούς φόρους και θα ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ!!
Μείνετε λοιπόν μακριά από ανθρώπους σαν τον Kostas Papadopoulos που σας βλέπουν σαν ΕΧΘΡΟΥΣ, σαν τους πολίτες με τα ΧΟΝΤΡΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ που το κόμμα του πρέπει να εξοντώσει!!
Kostas Papadopoulos που είναι το χυδαίο; Εγώ απλά μετέφερα ακριβώς τι λέτε στον Σύριζα… Συνεπώς εσύ είσαι ο χυδαίος.
Όσο για τους μαθητές, επειδή προσωπικά ήμουν άριστος μαθητής όπως αυτά τα παιδιά, με σπουδές και δουλειά στον ιδιωτικό τομέα η συμβουλή μου πιστεύω έχει μεγαλύτερη σημασία.
O Kostas Papadopoulos πιστεύει ότι οι νέοι επιστήμονες πρέπει να πληρώνουν τεράστιες ασφαλιστικές εισφορές και φόρους και να δίνουν μάχη στον ιδιωτικό τομέα, αλλά ο ίδιος ως δάσκαλος ΝΑ ΜΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ!!
Εγώ πιστεύω ότι πρέπει παντού να υπάρχει αξιολόγηση και η φορολογία πρέπει να μειωθεί, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει μείωση συντάξεων.
Ο Kostas Papadopoulos πιστεύει ότι οι Έλληνες κερδίσαμε με το ΟΧΙ στο δημοψήφισμα και οι Ευρωπαίοι είναι εκβιαστές και τοκογλύφοι.
Εγώ πιστεύω ότι οι Έλληνες ανήκουμε στην Ευρώπη και ειδικά για τους νέους επιστήμονες που βρίσκουν δουλειές σε αυτήν.
Ο Kostas Papadopoulos λέει καλή επιτυχία και σταδιοδρομία στους μαθητές, αλλά όταν αυτοί πάρουν τα πτυχία τους θα αποτελούν για αυτόν εχθρό, τη λεγόμενη ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ.
Επιτέλους βγείτε και πείτε την αλήθεια στους νέους!!
Καλές σπουδές στα παιδιά!! Ελπίζω όταν βγουν στην αγορά εργασίας να μην υπάρχουν Kostas Papadopouloi που θα τους βάζουν τρικλοποδιές. Αλλά ακόμη κι αν υπάρχουν να ανήκουμε ακόμα στην Ε.Ε. ώστε να μπορούν με την ταυτότητά τους να βρουν δουλειά σε μία πολιτισμένη φιλελεύθερη Ευρωπαϊκή χώρα, με αξιολόγηση και αξιοκρατία, μακριά από το αριστεροκρατούμενο Μπανανιστάν!!
Ο Kostas Papadopoulos συμφωνεί με τον Theodore Anastos που μιλάει για νέα τάξη πραγμάτων, λαθροεποίκους και Εβραιομασόνους…
Δηλαδή ένας αριστερός (και καλά) δάσκαλος συμφωνεί με έναν ΧΑυγίτη και θέλει να μας κάνει και μαθήματα για ακραίες συμπεριφορές…
ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Ανοίξτε τις τράπεζες ρε απατεώνες να μπορούν οι γονείς να στείλουν λεφτά στα παιδιά τους που είναι στο εξωτερικό!
Θα έπρεπε να ντρέπεστε που μιλάτε για αριστεία άνθρωποι που είστε ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!
Δεν τρώμε σανό εδώ.
Ποιοι σχολιαστές έδιναν κύρος στο site? Αυτοί που έλεγαν ότι θα το κάνουμε Κούγκι; Αυτοί που έλεγαν ότι θα απειλήσουμε την Ευρώπη και θα μας δώσουν λεφτά; Αυτοί οι σχολιαστές έδιναν κύρος;
Τα παιδιά δεν είναι ανόητα και καταλαβαίνουν. Δεν θα καθίσουν στην κομμουνιστική μπανανία των Βαλκανίων να πληρώνουν το αριστερό παρακράτος.
Μερικά άτομα έχουν μέσα τους συσσωρευμένη οργή και πρέπει κάπου να ξεσπάσουν. Για να βρεθούν τα αίτια, που είναι πολλά, χρειάζεται ένας έμπειρος ψυχαναλυτής – ψυχίατρος – ψυχοθεραπευτής, για να φτάσει στα πιο σκοτεινά υπόγεια του Ασυνείδητου όπου βρίσκονται θαμμένα πολύ οδυνηρά παιδικά “βιώματα”, τα οποία στην ενήλικη ζωή πιέζουν να βγουν στην επιφάνεια με διάφορες μη επιτρεπτές κοινωνικές συμπεριφορές. Όταν έχουμε να κάνουμε με συσσωρευμένη οργή που πρέπει να εκφραστεί οπωσδήποτε, τότε τα άτομα αυτά θα την εκφράσουν είτε με επιθετικότητα (π.χ. βασανίζοντας ζώα ή μέσα από ρατσιστικές συμπεριφορές σε αδύναμα άτομα ή ομάδες ατόμων, όπως σήμερα οι πρόσφυγες κ.ο.κ.), αλλά και μέσω του διαδικτύου που παρέχει κάποια ασφάλεια, όταν η οργή δε θα μπορούσε, στην πραγματική ζωή, να διοχετευθεί και να ξεσπάσει πάνω σε άτομα του περιβάλλοντός τους. Συνήθως, με το “Μηχανισμό της Μετάθεσης”, βρίσκουν ένα και μοναδικό άτομο, εδώ μέσα στο διαδίκτυο εννοώ, το οποίο το βάζουν απέναντι και ξεσπούν πάνω του με οργή, η οποία ήταν και είναι συσσωρευμένη στα Ασυνείδητό τους (όσο μεγαλύτερη συσσώρευση υπάρχει, τόσο πιο έντονο και το ξέσπασμα) και με τον τρόπο αυτό αισθάνονται λύτρωση και προσωρινή έστω εκτόνωση, μέχρι να δοθεί η ευκαιρία να ξεσπάσουν ξανά…
”Το 5ο ΓΕΛ , καταρρίπτοντας τα τελευταία χρόνια τον μύθο του σχολείου με το «κάπως χαμηλότερο επίπεδο μαθητών»”
Γράφτηκε πολύ άκομψα!