Κουβαράς και Χαλίκι μέχρι να γίνει η κάθετη σύνδεση
Στην κεντρική ατζέντα των θεμάτων της πόλης μας είναι η σύνδεση του με την Ιόνια οδό. Από πολλούς το συγκεκριμένο ζήτημα έχει χαρακτηριστεί ως καθοριστικό για την βιωσιμότητα της πόλης τις επόμενες δεκαετίες.
Η Ιόνια οδός έχει κατασκευαστεί πολύ μακριά από το Αγρίνιο. Η σχέση πόλης με τον νέο Οδικό άξονα φαντάζει στο κεντρικό σημείο ενός τόξου. Οι έξοδοι του είναι στα δύο άκρα του.
Μιλάμε για εξόδους και όχι για έξοδο, γιατί αν επιλέξει κάποιος να πάει στα Ιωάννινα φυσικά και θα διανύσει κάτι παραπάνω από 20 χιλιόμετρα για Κουβαρά. Εκεί θα την συναντήσει βορειοδυτικά. Αν επιλέξει να πάει στο Αντίρριο ή την Πάτρα, θα διανύσει επίσης κάτι παραπάνω από 20 χιλιόμετρα για να βγει στο Χαλίκι. Στην περίπτωση αυτή θα την συναντήσει νοτιοδυτικά.
Αν λοιπόν δεν γίνει ο πιο σύντομος δρόμος, που είναι από Αγγελόκαστρο ( αναφερθήκαμε σε παλαιότερο άρθρο εδώ), τότε πρέπει να τροποποιηθούν όχι μία άλλα δύο υπάρχουσες οδικές αρτηρίες. Πως όμως θα γίνει αυτό όταν περνάνε μέσα από κατοικημένες περιοχές ( Στράτος, Σφήνα κ.α.); Ο μύθος της φθηνής λύσης, αν δεν γίνει η κάθετη σύνδεση με Ιόνια, καταρρίπτεται λοιπόν. Ας έχουν γνώση οι φύλακες.
Λ.Υ.
40 Σχόλια
Ντροπή… Σε όλους για αυτό το έγκλημα που έγινε σε βάρος του Αγρινίου.
Αναρωτιέμαι;; εάν άλλη πόλη θα το έιχε δεχθεί;;
ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΩΣΤΕ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Ο ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΡΕΙΣ , ΒΟΡΕΙΑ ΝΟΤΙΑ ΚΑΘΕΤΗ. ΑΝΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.
Η αποσταση μεχρι Κεφαλοβρυσο ειναι περιπου 25 χλμ. σε οδικο δικτυο επικινδυνο.Χρειαζεται ενας καθετος αξονας κλειστου τυπου που θα συνδεει την πολη με την Ιονια.
Αυτός που θέλει να πάει Αθήνα θα κατέβει κάθετα 20χλμ και μετά θα κάνει άλλα 15 μέχρι το κεφαλόβρυσο. Αυτό εξυπηρετεί μόνο κάποιων της τσέπης τα συμφέροντα!!! Από το Αγρίνιο μέχρι το κεφαλόβρυσο η χούντα εχει απαλλοτριώσει αριστερά και δεξιά 12 μετρά του υπάρχοντα Δρόμου!!! δεν το ξέρουν οι ειδήμονες της περιοχής!! όποιος θέλει μπορεί να ανατρέξει στα αρχεία της περιφέρειας και το οδικό χάρτη για να το βρει!! Δρόμος 2 λουρίδων τώρα μέχρι κεφαλόβρυσο από το Αγρίνιο και ανακατασκευή του τερατουργήματος μέχρι το νοσοκομείο!!!!
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΟΠΟΤΕ Η ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ. ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΥΧΝΑ ΑΡΤΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟ; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ. ΜΟΝΟ Η ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΛΥΣΗ.
Όταν ολοκληρωθεί το έργο και μπουν τα διόδια θα δείτε ΤΙ ΛΑΛΑΚΙΕΣ λέγατε για κάθετη σύνδεση.
ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα πάει κάθετα να πιάσει Ιονία και μετά μέχρι Κεφαλόβρυσο ή Κουβαρά, να πληρώσει και διόδια να κάνει και περισσότερα χιλιόμετρα.
Καταλαβαίνω πως το IQ στην περιοχή είναι περιορισμένο και για το λόγο αυτό θα πρότεινα την κατάργηση των υπαρχόντων συνδέσεων και αντικατάσταση με την κάθετη.
ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΠΟΥΡΤΖΟΒΛΑΧΟΣ ΑΓΡΙΝΙΩΤΗΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΔΙΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΘΉΝΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ!!
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΠΟΥΡΤΖΟΒΛΑΧΟΣ.ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΧΩΝΙΔΑ Κ.Τ.Λ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΙQ ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΩΜΙΚΟ. Η ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΑ ΕΠΕΞΗΓΕΙ Ο ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΣ. ΠΟΣΑ ΔΙΟΔΙΑ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ; ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ; Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΘΕΗ ΣΥΝΔΕΣΗ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΤΡΑΒΙΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΡΜΟ ΑΥΤΟ, ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ Κ.Τ.Λ
Αγρίνιο -> Ιονία μέσω κάθετης σύνδεσης -> Κουβαράς είναι μεγαλύτερη απόσταση από ότι Αγρίνιο -> Κουβαράς.
Αγρίνιο -> Ιονία μέσω κάθετης σύνδεσης -> Κεφαλόβρυσο είναι μεγαλύτερη απόσταση από ότι Αγρίνιο -> Κεφαλόβρυσο.
Επίσης στο στο κομμάτι Αντίρριο -> Κουβαράς θα μπουν διόδια.
Εγώ θα χαρώ να γίνει η κάθετη σύνδεση και να δω τον Αγρινιώτη να πληρώνει διόδια και βενζίνες επιπλέον…
Είναι κάτι σαν το “αν δεν υποχωρήσουν οι δανειστές θα το κάνουμε Κούγκι”. Αν δεν το ζήσεις δεν θα το καταλάβεις.
Το IQ στην περιοχή είναι περιορισμένο. Τουλάχιστον ίσως βγάλουν μερικά φράγκα όσοι έχουν οικόπεδα στο Αγγελόκαστρο και στη γύρω περιοχή. Οι άλλοι θα πληρώνουν όπως πάντα με ΠΑΙΡΙΦΑΝΕΙΑ!!
ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ,ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΥΜΑΣΕ ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΕ ΚΡΑΞΑΝΕ ΕΔΩ. ΕΣΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ…ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ. ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝ, ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΛΟΚΟΒΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΜΕ. Η ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ, ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ.
O δρόμος δεν έπρεπε να περασει τόσο έξω απο την πόλη.Ευθύνη των τοπικών αρχόντων τότε αλλα και της τότε κυβέρνησης.Το υπ’αρχων οδικό δίκτυο είναι απαράδεκτο.Το μόνο που μπόρει να γίνει την ύστατη ώρα είναι να γίνει απαραίτητα η σύνδεση άλλα και άμεση βελτίωση του παλιού δικτύου.Οσο αφορά τα διόδια που λέει ο φίλος είναι γνωστά που θα γίνουν.Μελλοντικά είναι να γίνει και ο Α14 https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%82_14_(%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1)
Το σωστο ειναι η ανακατασκευη σε 4 λωριδες της υπαρχουσας οδου που ειναι και η συντομοτερη ειδικα προς τα πανω και χωρις προβληματα απαλλοτριωσεων που θα βοηθησει και την τοπικη κυκλοφορια , αναγκαια και η καθετη για να βοηθησει ομως το βιοτεχνικο και να συνεχισει εως το Πλατυγιαλι .ΥΓ.φιλε ΠΑΝΕ-6 πως και ετσι Αρτα και εγω παω 2-3 φορες το μηνα λογο συζυγου [οταν δεν παιζει η Παναιτωλικαρα] η οποια αν και μιση απο το Αγρινιο εχει αρκετα καλη νυχτερινη ζωη.
Εύγε για το άρθρο ΛΥ!
Το θεμα της καθετης συνδεσης το ειχε θιξει ο νυν δημαρχος ως προεδρος του ΤΕΕ αλλα δυστυχως ουδενα ενδιαφερον απο τους τοπικους αρχοντες για την εν λογω συνδεση.
Ας ενεργοποιηθούν οι “εποικοδομητικά ανήσυχοι άνθρωποι” προκειμένου να μπει η πόλη στο χάρτη έστω και καθυστερημενα. Επιπλέον μην ξεχναμε το σιδηροδρομο που πρεπει να μπει στο τραπεζι!
Σε κάθε περιπτωση επιβαλλεται η αναβαθμιση των υποδομων της πολης και του νομου γενικοτερα ( βλεπε και πλατυγυαλι…)
Επιπλεον να θυμισω οτι εν μεσω κρισης οι εργασιες στον αυτοκινητοδρομο του μορεα (κορινθος-τριπολη-καλαματα) εξελίσσονταν κανονικότατα ενω στην ολυμπια και ιονια τα εργα σε χειμερεία ναρκη…
@ ΦΙΛΕ ΦΩΤΗ ΝΑΙ ΩΡΑΙΑ Η ΑΡΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΖΩΗ , ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ Η ΑΡΤΑ ΤΩΝ 25.000 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΡΑ Τ.Ε.Ι ,ΕΝΩ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΩΝ 100.00+ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΜΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΑΡΑ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΕΥΡΩΠΗ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΑΡΘΟΓΡΑΦΟ.
@ΦΙΛΕ ΕΥΠΛΟΥΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ.
Κανένας δήμαρχος από τον βαινα, έως σήμερα δεν ήθελε να είναι κοντά η ιονια οδός, εάν το θέλανε θα περνούσε, πολύ πολύ απλά……
Δυστυχώς εδώ στο Αγρίνιο είναι τι θα πει το κομμα.
Ο κάθετος άξονας Αγρίνιο Αγγελόκαστρο ειναι η πιο συμφέρουσα λύση, άμεση πρόσβαση στην Ιόνια Οδό χωρίς ταλαιπωρία. Καλό θα ήταν και το Βιοτεχνικό Πάρκο να γίνει κοντά στη εθνική οδό,ίσως η περιοχή του Αγγελοκάστρου θα ήταν η ιδανικότερη καθόσον η Κοινότητα Αγγελοκάστρου διαθέτει και εκτάσεις που της ανήκουν και θα τις παραχωρήσει προς αξιοποίηση της ευρύτερης περιοχής. Το Ελπίζουμε!!!!!!!!!
πρωτα συγχαρητηρια για το αρθρο!
Ορισμενοι -δυστυχως- εχουν μπερδεψει την αμεση- ασφαλη προσβαση με την ιονια- τα χιλιομετρα κ την διαδρομη.
Ειναι απαραδεκτο , μια μεγαλη πολη -οπως ειναι η πολη μας -να μην εχει απ ευθειας συνδεση , με το καινουργιο αυτοκινητοδρομο.
Δρομος αναγκαιος για την αναπτυξη της οικονομιας κ την αμεση συνδεση των διερχομενων την ιονια , με το Αγρινιο.
Εδω υπαρχει ενα πλεονεκτημα – για την ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ- εχουμε μια πεδιαδα – δεν υπαρχουν οικισμοι κ μεγαλα φυσικα εμποδια κ μπορει να κατασκευαστει με σχετικα -μικρο κοστος μια ευθεια ωστε να βγει η πολη κ ο εμπορικος κοσμος απο την απομονωση
Μακαρι να ξεκινησει κ να ενταχθει η καθετη συνδεση στο νεο ΕΣΠΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑς ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥς.-
1. Ο κομβος Αγρινιου-που επιβαλλεται να γινει στην ιονια κοντα στο αγγελοκαστρο -λογω της πιο κοντινης αποστασης απο τη πολη– ΔΕΝ ενδιαφερει μονο εμας ΑΛΛΑ θα ειναι σημειο αναφορας κ ενδειξη για εκατομυρια οδηγους -που θα περνανε καθε χρονο την ιονια
κ θα μπορουν να ερθουν γρηγορα στη πολη. η κλεισουρα ειναι απο τη φυση της για ολους – ντοπιους κ ξενους μεγαλο φυσικο εμποδιο κ μακρια απο την πολη
2. 5 min ( λεπτα ) θα ειναι η προσβαση Αγρινιο – ιονια (αγγελοκαστρο )
3. 13 Κm ( θα ειναι η καθετη συνδεση ) περιπου…….αλλο αποσταση – αλλο διαδρομη κ αλλο ΑΣΦΑΛΕΙΑ Κ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.-
Με αριθμούς κάποιος μπορεί να μας πει πόσα χμ είναι η κάθετη και πόσο μετά μέχρι τους κόμβους; Ψεκασμενοι ούτε αριθμητική δεν ξέρετε. Με αριθμούς εδώ και τώρα. Ακούω.
Όσο για τα διόδια μόνο οι μπουρτζοβλαχοι δεν τα έχουν δει. Φαίνονται μετά τη γέφυρα. Θα πληρώνετε με περηφάνια.
Αν λέω ΑΝ γινόνταν ή κάθετη , κανένας Αγρινιωτης δεν θα τη χρησιμοποιούσε λόγω χμ και διοδίων.
Επίσης ΚΑΝΕΝΑΣ που διέρχεται Ιονια δε θα σταματούσε ΑΓΡΙΝΙΟ. ΠΟΤΕ δεν το έκαναν οι διερχόμενοι ΧΡΌΝΙΑ που περνούσε από μέσα.
Αντί να πιεζετε που σκοτώνονται τόσοι να αναβαθμιστεί το παλιό δίκτυο που το χρησιμοποιούμε καθημερινά θέλετε κάθετη σύνδεση για να εξάγουμε στο Πλατυγιαλι τα ΑΝΎΠΑΡΚΤΑ προϊόντα που τάχα παράγουμε και ονειρευεστε beach bars και θαλάσσια σπορτς στη λίμνη λες και είμαστε ή Μυκονος.
Αγρινιωτες κλαρινογαμπροί wannabe επιχειρηματίες εστίασης και ξυπνοι που θέλουν να πουλήσουν τα ανεκμετάλλευτα χωράφια τους …
Εδώ αναλυτικά τα χμ http://www.agrinionews.gr/ποια-είναι-κατά-το-google-earth-η-πιο-σύντομη-απόσ/
13 χμ ή κάθετη είναι σε απόλυτη ευθεία. Που σημαίνει ότι θα είναι τουλάχιστον 25 στην πράξη.
Ο ΠΑΝΕ-6 να δώσε ΤΩΡΑ αναλυτικά τα χμ κάθετης και μέχρι κόμβους. Να πάει να ρωτήσει τον πατέρα του αν είναι ανήλικο ή να γραφτεί νυχτερινό να μάθει .
Έχετε τσακωθεί με την πραγματικότητα .
*15 όχι 25… Τουλάχιστον 15 ή κάθετη…
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕ ΜΠΟΥΡΤΖΟΒΛΑΧΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ,ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 10 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ… ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΚΙΜΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΝΕΧΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΙ ΚΑΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ!!! ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΑΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΡΑΒΙΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ. ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ; ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΒΑΡΝΤ ΚΑΙ ΣΕ ΖΗΤΑΕΙ Η TEXACO ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ. ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΣΕΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΣΑΙ ΔΑΠΕΔΟ.
Με τη σύνδεση ασχολείστε;Το θέμα των φοιτητών του ΔΠΦΠ και την υπόσχεση για τη μετονομασία σε μηχανικών περιβάλλοντος και τα επαγγελματικά δικαιώματα το ρυθμίσατε, ώστε να μη φύγουν για Πάτρα; Αυτή είναι η προτεραιότητα ωστε να μην ερημώσει το αγρίνιο.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΟ ΜΈΓΕΘΌΣ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΕΙ ΑΠΕΥΘΕΊΑΣ ΣΎΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ ????
ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΘΈΜΑ ΧΙΛΙΟΜΈΤΡΩΝ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ 40 ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ ➕ ΝΑ ΉΤΑΝ ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΊΝΕΙ.
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΑΠΟ ΑΓΡΙΝΙΟ, ΒΡΊΣΚΟΜΑΙ ΕΔΩ, ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΉ ΤΗ ΠΟΛΗ, ΜΕΤΑ ΛΎΠΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΏΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΎΝ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ, ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΈΠΩ ΈΞΩ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΌΛΙΑ ΕΔΩ ΜΈΣΑ,
Μα εγώ συμφωνώ να γίνει ή κάθετη αλλά μόνο αν κοπούν οι υπάρχουσες.
Ώστε όλοι οι ΠΕΡΉΦΑΝΟΙ Αγρινιωτες να πληρώνουν επιπλέον βενζίνη και διόδια.
Βλέπω ότι δεν σας πειράζει το επιπλέον κόστος, αλλά κάνετε σαν τις γκονενες που τις κερατωσαν και πάνε με τον πρώτο τελειωμένο που θα βρουν για να νιώσουν στο τέλος πιο χρησιμοποιημένες από πριν.
Φτιάξετε λοιπόν την κάθετη, δώστε χαρά στον μέσο νεοέλληνα αγρινιωτη.
Το συμφέρον του Αγρινιωτη εδώ που φτάσαμε είναι η αναβάθμιση του υπάρχοντος δικτύου που χρησιμοποιούν καθημερινά χιλιάδες.
Θα το φωνάζω κόντρα στο λαϊκισμό των πολλών.
Όσο για τους χαρακτηρισμούς μου ισχύουν. Ή πλειοψηφία είναι ψεκασμενοι, αγράμματοι μπουρτζοβλαχοι. Δικαίωμα μου είναι να το πιστέυω και να το λέω .
Πηγαίνετε τώρα να σας θωπευσουν οι αγράμματοι ΠΆΝΕ-6, ο ΧΑυγιτης του φβκ που βλέπει παντού μασόνους και εβραίους και οι λοιποί πολιτικαντηδες της περιοχής .
Είμαστε πίσω από τον ήλιο από επιλογή και δεν μας φταίνε οι άλλοι .
Ενα λεπτο – πατριωτες.
Δεν χρειαζεται καποιος να ειναι ειδικος για να καταλαβει το αυτονοητο”
…. οφελη απο την καθετη συνδεση……
1. Ασφαλεια κ γρηγορη προσβαση. (σε 5 λεπτα ιονια )
2. Η πολη ‘ ερχεται’ πιο κοντα στο πλατυγιαλι ( σε 20 λεπτα )
3. Θα γειτνιαζει με την λιμνη Λυσιμαχια ο νεος δρομος.
4. Θα ειναι μεσα σε σχεδιαζομενη βιομηχανικη ζωνη
5. Θα γινει προσβασιμη στους διερχομενους
το Μεσολογγι κ η Αμφιλοχια εφαπτονται της Ιονιας – Η Ναυπακτος -χρονια τωρα – λογω θεσης κ γεφυρας , εχει μπει σε τροχια αναπτυξης ………………Αν η πολη μας το Αγρινιο συνεχισει να ειναι απομονωμενο , ειναι θεμα χρονου , να γινει ….βραχωρι , μετα κ την κατηφορα που υφισταται λογω καπνων
Αρτέμη πάρτο πάνω σου γιατί οι βλάχοι τυλίχτηκαν.
Θέλουμε ή δεν θέλουμε κάθετη σύνδεση με την Ιόνια;
Με το ψευδώνυμο “antikeimenikos” απάντησες πως οι συνδέσεις είναι για ψεκασμένους.
Για πες μας με το καλό σου nick name τι να κάνουμε; Περιμένει με αγωνία η περιφέρεια και ο δήμος Αγρινίου την άποψή σου.
Προς συμφερον ολων ειναι να συνδεθει το Αγρινιο…..ειτε πληρωνουμε διοδια ειτε κανουμε εξτρα χιλιομετρα. Σε ολους τους αλλους δρομους δεν πληρωνουμε;
Επισης, δικιο εχει ο ‘BM’….. εχουν ταξει μετονομασια/αναγνωρηση στους φοιτητες…..γιατι αλλαξαν εκτακτα 2 σχολες μες’το καλοκαιρι και ξεχασαν τις σχολες του Αγρινιου;
Αν και δεν παρεμβαίνω τελευταία λόγω δουλειάς και κάποιες μέρες διακοπών, εκτός Αθήνας, διαβάζω τα σχόλια που γίνονται. Διακρίνω κι εγώ πως αυτά που λέει ο “ΧΑΛΚΙΔΑ” στο τελευταίο σχόλιο είναι αλήθεια. Εγώ θα έλεγα σε αυτούς που κατοικούν μόνιμα στο Αγρίνιο να αποδεικνύουν πως αγαπούν την πόλη τους με σχόλια που μπορούν να βοηθήσουν την κοινωνία και όχι με το να κατηγορεί ο ένας σχολιαστής τον άλλον και μάλιστα με ανήθικες φράσεις κάποιες φορές. Το να υποστηρίζει κάποιος την άποψή του σθεναρά και να μην παραδέχεται καθόλου την άποψη του άλλου και μάλιστα για το ίδιο θέμα, επιτρέψτε μου, λόγω κι ασχολίας μου, να το χαρακτηρίσω Εγωκεντρικό. Παρατηρώντας τα σχόλια όλων των αναρτήσεων, έχω εντοπίσει δύο πολύ Εγωκεντρικούς, έναν επώνυμο κι έναν ανώνυμο που μπορεί να είναι και το ίδιο πρόσωπο. Ξεφεύγουν μάλιστα αυτοί και θεωρούν όσους έχουν αντίθετη άποψη απ’ τη δική τους, πάντα ως “ψεκασμένους και ηλίθιους” και κάποιες άλλες φράσεις όχι νορμάλ θα έλεγα. Παρατηρώ και κάτι άλλο. Σχολιάζονται μόνο ειδήσεις που έχουν να κάνουν με την πολιτική και το δήμο, ενώ άλλες πολύ πιο σημαντικές – κοινωνικές κ.τ.λ. δε σχολιάζονται καθόλου! Σε αυτή εδώ την ανάρτηση που αφορά όλους μας και τους ντόπιους και εμάς που ζούμε και εργαζόμαστε αλλού αλλά καταγόμαστε από την περιοχή, βλέπω πολλά σχόλια, αντιπαραθέσεις καλύτερα. Αυτά τα άτομα πώς βρέθηκαν εδώ να λένε τη γνώμη τους για ένα έργο που, όπως πιστεύω εγώ, δεν πρόκειται να γίνει άμεσα! Λέμε τη γνώμη μας για κάτι που “θα γίνει” και δεν τη λέμε για κάτι “που έγινε” ήδη, είτε αυτό έχει να κάνει με το δήμο εκεί που οι δημοτικοί σύμβουλοι και αντιδήμαρχοι μαλώνουν μεταξύ τους και αδιαφορούν για τους πολίτες, είτε πρόκειται για άλλα κοινωνικά θέματα. Δεν τη λέμε για αυτά που έγιναν γιατί φοβούμαστε τι αντίκτυπο θα έχει η γνώμη μας και πώς θα χαρακτηριστεί από τους έναν ή δύο Εγωκεντρικούς σχολιαστές εδώ μέσα; Αυτό σημαίνει χαμηλή αυτοεκτίμηση όμως! Και τη λέμε για κάτι που θα γίνει στο μέλλον κρίνοντας εκ του ασφαλούς; Δεν είναι έτσι! Να σχολιάζονται τα πάντα πρέπει και από πολλούς και με αντίθετη άποψη. Όσο για τους έναν ή δύο που προκαλούν και βρίζουν τους άλλους, ας μην τους δίνουμε και τόση σημασία, γιατί αυτοί δεν έχουν άποψη και στηρίζονται σε στερεότυπες εκφράσεις πάντα, άσχετα με το τι γράφει η ανάρτηση. Ευχαριστώ για την ανοχή σας! Θα τα λέμε πιο τακτικά μετά το Δεκαπενταύγουστο.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ, ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ; ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΜΕΤΑ ΛΥΠΗΣ ΒΕΒΑΙΑ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΙ. ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΣΜΟΥ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΙΔΙΚΟ, ΨΥΧΟΛΟΓΟ Κ.Τ.Λ ….ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΙΞΑΤΕ, ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΕΓΙΝΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ Η ΑΓΡΙΝΙΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. Η ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΕ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΟΤΙ Η ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ,ΝΑ ΕΡΧΕΤΕ Ο ΞΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΕΙ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝ ΜΠΥΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΠΑΝΑΓΙΕΣ.ΤΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ?
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΑΝΩΝΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑΤΙ ΘΑ ΔΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ…
ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΑΝΕ-6!ΑΠΟ ΑΓΡΙΝΙΟ!ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΖΗΤΗΣΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ.ΑΣ ΤΡΕΞΕΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ΣΤΗ ΜΕΤΡΟ ΑΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΨΑΧΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΤΟΠΟΣ!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΙΟ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ . ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ, ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΛΛΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ. ΜΑΚΑΡΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.
Η κάθετη σύνδεση θα γίνει…… Ο κόσμος να χαλάσει!!!!!
Για την ιστορία οι δημαρχοι του Αγρινίου δεν το θέλανε να γίνει.
ΠΑΝΕ-6 EINAI MIA ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΛΥΠΕΙ ΠΟΛΥ.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΛΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ!
ANΩNΥME ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ Η ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΑΣΧΗΜΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΟΛΗ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΕΚΕΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙ ΕΚΕΙ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ.ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ. ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, Ο ΑΓΡΙΝΙΩΤΗΣ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ, ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ. ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΓΙΔΙΑ ΛΟΓΩ ΦΤΩΧΕΙΑΣ, Η ΕΠΑΡΧΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ. ΠΟΛΛΟΙ ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ Α ΕΘΝΙΚΗ. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Πλευρικά διόδια θα έχει στον Κουβαρά: μπαίνοντας για Γιάννενα και βγαίνοντας από Γιάννενα και θα είναι (προσωπική εκτίμηση) της τάξης των 2 ευρώ. Μετωπικά διόδια έχει ήδη μετά την Κλόκοβα στο 10ο χιλιόμετρο και στο Αγγελόκαστρο στο 58ο και αυτά ακούγεται πως θα είναι της τάξης των 3 ευρώ περίπου.
Όπως τελικά έγινε η παράκαμψη δεν μαζεύεται το “πράγμα” εύκολα και οικονομικά…
Η λύση που ακούγεται τελευταία για νέο κόμβο μεταξύ Α/Κ Αγγελοκάστρου και Α/Κ Ρίγανης ίσως να είναι ενδιαφέρουσα μιας και συνδυάζει και το σχεδιαζόμενο ΒΙΟ.ΠΑ.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει κανείς να διανύσει 5-6 χιλιόμετρα παραπάνω για Κεφαλόβρυσο και 9-10 για Κουβαρά. Δεν είναι αμελητέα νούμερα αλλά ούτε και τραγικά αν συνυπολογίσουμε πόσο κακή ποιότητα έχει η υπάρχουσα εθνική οδός.
Η αναβάθμιση και των δύο συνδέσεων σε 2+2 (40 χιλιόμετρα συνολικά) μπορεί να κοστίσει 80-100 εκατομμύρια, ενώ η κάθετη 40-50 ίσως…
Υ.Γ1: Ακόμα και η χωροθέτηση των κόμβων δεν βοηθά…Γιατί ο Α/Κ Αγγελοκάστρου είναι κρυμμένος πίσω από λόφους και ο Α/Κ Ρίγανης είναι απέναντι μετά τη γέφυρα…
Υ.Γ2: Βραβεία στους σχεδιαστές και σε αυτούς που τα επέτρεψαν…
Υ.Γ3: Ο Καλογιάννης την προηγούμενη βδομάδα έκανε πρόταση για την σύνδεση του Ε-65 με την περιοχή των Ιωαννίνων γιατί θεωρεί πως η λύση που προωθείται δεν θα βοηθήσει την περιοχή που έχει ήδη Εγνατία και σε λίγους μήνες Ιονία… Οι συγκρίσεις δημιουργούν θλίψη!!!
Μπράβο στο agrinionews που αναδεικνύει το θέμα.Κάνοντας ενα search βρήκα και ένα άρθρο εξαιρετικό για την σύνδεση της πόλης μας με την Ιόνια.
Μιλάει για την οδική ασφάλεια άλλα και γιατί η σύνδεση της πόλης μας με την Ιόνια κρίνεται επιτακτική.
http://www.cstarchitects.com/blog-category.html