Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου, 2020

Κενά και ατελείωτες χαμένες ώρες και στο μάθημα των Γερμανικών

αρχείο λήψης (1)

“Άμεσα προσλήψεις καθηγητών Γερμανικής γλώσσας”
H Τοπική Επιτροπή Αιτωλoακαρνανίας της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. σε ανακοίνωση της αναφέρει πως σε αυτή τη χρονική συγκυρία υπάρχουν τρία πλήρη κενά στο νομό στη Δευτεροβάθμια και τουλάχιστον πέντε πλήρη κενά στην Πρωτοβάθμια, «πράγμα που σημαίνει ότι μέχρι τέλος Οκτωβρίου θα έχει χαθεί ανεπιστρεπτί ο ασύλληπτος αριθμός των 1000 διδακτικών ωρών».
Υπογραμμίζει εξάλλου ως απολύτως δίκαιο και επιβεβλημένο να διενεργηθούν άμεσα προσλήψεις καθηγητών Γερμανικής γλώσσας στα σχολεία όλης της χώρας εκφράζοντας την ελπίδα η τοπική κοινωνία να σταθεί στο πλευρό των καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 
Κατανοώντας πλήρως το σκεπτικό της Πανελλήνιας Ένωσής μας και συμφωνώντας στο έπακρο με αυτό, θα θέλαμε ως τοπική επιτροπή (κι έχοντας αμεσότερη εποπτεία όσον αφορά την ανθρωπογεωγραφία του νομού Αιτωλοακαρνανίας) να προσθέσουμε τα ακόλουθα:
1.Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν 3 πλήρη κενά στο νομό στη Δευτεροβάθμια και τουλάχιστον 5 πλήρη κενά στην Πρωτοβάθμια, πράγμα που σημαίνει  ότι μέχρι τέλος Οκτωβρίου θα έχει χαθεί ανεπιστρεπτί ο ασύλληπτος αριθμός των 1000 διδακτικών ωρών(!!!!).
2. Είναι καταφανής και πρόδηλη η αδικία να έχει παρακαμφθεί εντελώς ο κλάδος της Γερμανικής γλώσσας στις προσλήψεις των αναπληρωτών. Πάγια θέση μας είναι ότι κανένα μάθημα δεν είναι προς υποτίμηση, όλα έχουν τον οργανικό και λειτουργικό τους σκοπό στο σύγχρονο Ευρωπαϊκό σχολείο, όπου είναι αυταπόδεικτο πόσους ορίζοντες ανοίγουν οι ξένες γλώσσες.
3. Αυτή την ώρα παραβιάζεται αφενός το βασικότατο δικαίωμα των μαθητών (και των κηδεμόνων τους)  να διδαχθούν τη Β’ξένη γλώσσα της επιλογής τους και παρακωλύεται η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου, αφού προκύπτει ένα ωρολόγιο πρόγραμμα με κενά, χάσματα και ελλείψεις. Αφετέρου εμποδίζεται η εργασία των συναδέλφων ΠΕ07, που βρίσκονται στη μόνιμη και δυσάρεστη θέση της ατέρμονης αναμονής, τη στιγμή που τα κενά δεν είναι απλώς υπαρκτά, αλλά τεράστια!
4. Για όλους αυτούς τους λόγους κρίνουμε απολύτως δίκαιο και επιβεβλημένο να διενεργηθούν άμεσα προσλήψεις καθηγητών Γερμανικής γλώσσας στα σχολεία όλης της χώρας. Ελπίζουμε ότι η τοπική κοινωνία θα σταθεί στο πλευρό μας.

Θέματα που ενδιαφέρουν

9 Σχόλια

  1. antikeimenikos

    Να βάλουν τους καθηγητές Γαλλικών να κάνουν Γερμανικά με μερικά σεμινάρια. Ήδη καθηγητές Γαλλικών κάνουν φιλολογικά μαθήματα, χημικοί μαθηματικά, μαθηματικοί πληροφορική κτλ.

    Προσλήψεις με την καμία.

    Εκτός αν απολύσουν αυτούς που δεν έχουν ώρες, αλλά δεν παίζει κάτι τέτοιο…

  2. Ζαμπό και μπέϊκο

    Να αντικατασταθούν τώρα τα προδοτικά γερμανικά στα σχολεία. Όλοι αραβικά, θα χρειαστούν.

  3. Γιώργος Κ.

    Αγαπητοί κύριοι εντελώς συντεχνιακά λειτουργείτε; Λείπουν καθηγητές φιλόλογοι, μαθηματικοί και τελειώνει το τετράμηνο. Εκεί εντοπίσατε την έλλειψη εσείς; Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα σε κάποια λύκεια δεν άρχισαν ακόμη, γιατί λειτουργούν άλλοι συντεχνιακά, λές και δεν μας φτάνουν τα δεινά που μας επιβάλλουν “οι φίλοι” μας….

  4. 'Ελενα Κ.

    Αγαπητέ κύριε Γιώργο Κ. καλημέρα καταρχήν.Δε νομίζω να είναι το πνεύμα των ανθρώπων που γράφουν τη επιστολή αυτό.Σαφώς και λείπουν νηπιαγωγοί,δάσκαλοι,φιλόλογοι και μαθηματικοί στα σχολεία.Σαφώς και τα κενά έχουν οργιάσει.Δεν ευθύνονται όμως οι των Γερμανικών για αυτό ούτε είδα να ισχυρίζονται να φύγουν οι άλλοι για να εισέλθουν εκείνοι.Το γεγονός ότι έχουν να γίνουν κάτι χρόνια διορισμοί μπορεί να εξηγήσει πολλά πράγματα….Τα γερμανικά εδώ και πολλά χρόνια έχουν μπει στο κανονικό πρόγραμμα και των δημοτικών και των γυμνασίων,είτε καλώς είτε κακώς.Κι έτσι το σωστό είναι να διδάσκονται κανονικά.Για το συντεχνιακό τώρα που λέτε.Ο νηπιαγωγός θα διαμαρτυρηθεί για τα δικά του προβλήματα,ο γιατρός για τα δικά του κι ο καθηγητής για τα δικά του.Βεβαίως κι υπάρχουν κι ακόμη σοβαρότερα προβλήματα στη γη από τα κενά στα σχολεία.Δε γίνεται όμως να ξεχάσουμε όλοι τα δικά μας ΄΄μικρά΄΄ θέματα και να ασχοληθούμε π.χ. με την πείνα στον 3. κόσμο.Οι άνθρωποι νιώθουν ότι θίγονται και το εκφράζουν με έναν κατά τη γνώμη μου αξιοπρεπή και κόσμιο τρόπο.

  5. Αντώνης Π.

    Το άρθρο δεν καταφέρεται εναντίον των άλλων ειδικοτήτων στο δημόσιο σχολείο. Αναφέρει με αρίθμούς τα υπάρχοντα τερατώδη κενά στο νομό!Κάθε σύλλογος απο την κάθε ειδικότητα οφείλει να αναδεικνύει τα κενά, μπας και συνειδητοποιήσουν οι (ιθύνοντες) την τραγική κατασταση που επικρατεί! Συνεπώς θεωρώ ότι αναφορές για συντεχνιακή νοοτροπία δεν ευσταθούν. Γιατί έτσι ποτέ τα παιδιά μας δεν θα έχουν το σχολείο που τους αξίζει!

  6. Γιώργος Κ.

    κ. Έλενα Κ., δεν ήταν στις προθέσεις μου και ούτε θα το έκανα ποτέ, να στραφώ ενάντια σ΄ένα κλάδο. Αναφέρθηκα στο συντεχνιακό του αιτήματος, κάτι που δεν προκύπτει από την τοποθέτηση τη δική σας με την οποία συμφωνώ απόλυτα.

  7. Μανώλης Κ.

    Φίλε Γιώργο Κ. , ο διαχωρισμός που κάνεις στα μαθήματα που διδάσκονται τα παιδιά είναι συντεχνιακός και όχι η ανακοίνωση των καθηγητών της Γερμανικής γλώσσας. δεν πρέπει να λείπει καμία ειδικότητα απο τα σχολεία,όχι μόνο φιλόλογοι ή μαθηματικοί η ξενόγλωσσοι. Η έλλειψη είναι κατακριτέα,όποια ειδικότητα και αν αφορά, κάθε καθηγητής οφείλει να διεκδικεί το καλύτερο σχολείο είτε Φυσικός, είτε Αγγλικών, είτε Γυμναστής.Τα κενά πρέπει να καλύπτονται,τελεία και παύλα,άρα η κάθε διαμαρτυρία είναι θεμιτή.

  8. Γιώργος Κ.

    Αγαπητέ Μανώλη Κ. αν αυτό κατάλαβες…. λυπάμαι. Ο τελευταίος που θα έκανε διαχωρισμό μαθημάτων είμαι εγώ, επαναλαμβάνω “στο συντεχνιακό” αναφέρθηκα και τέλος. Δεν τρόλαρα…..

  9. antikeimenikos

    Οι φίλοι καθηγητές Γερμανικών που θέλουν να διοριστούν θα πρέπει να ξέρουν ότι δεν μπορούν να έχουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο και εξηγώ…

    Υπάρχουν κενά στα σχολεία σε συγκεκριμένα αντικείμενα, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν καθηγητές που δεν συμπληρώνουν ώρες στο αντικείμενό τους. 2 λύσεις υπάρχουν:

    1. Απολύουμε αυτούς που δεν συμπληρώνουν ώρες και με τα χρήματα που μένουν διορίζουμε άλλους από άλλα αντικείμενα στη θέση τους (βέβαια αν τελικά δειοριστείτε μετά δεν θα σας αρέσει αυτή η λύση).

    2. Κρατάμε αυτούς που έχουμε γιατί δεν θέλουμε να απολύσουμε και με σεμινάρια τους βάζουμε να διδάξουν άλλα αντικείμενα (αυτό που κάνει το κράτος σήμερα).

    Εγώ λεφτά άλλα δεν έχω πάντως για όλους…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.