Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου, 2020

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών καταδικάζει “τον εκφοβισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας”

Η ΔΑΚΕ  Καθηγητών  καταδικάζει “τον εκφοβισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας”

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΔΑΚΕ καθηγητών Β ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας που καταδικάζει τον εκφοβισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας    και δήλωνει μεταξύ άλλων ότι “ θα  στηρίξει  με  όλες  της  τις  δυνάμεις  τους  εργαζόμενους  καθηγητές,  που  σήμερα  δοκιμάζονται”       dake  

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ   ΤΗΣ  ΔΑΚΕ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ   

 

Η  ΔΑΚΕ  Καθηγητών  καταδικάζει  τον  εκφοβισμό  της  εκπαιδευτικής  κοινότητας,  ο  οποίος  επιχειρείται  μέσα  από  θεσμικές  και  εξωθεσμικές  πηγές  και  έχει στόχο  να  πλήξει  την  ομαλότητα  στην  Παιδεία  και  να  παραπληροφορήσει  την  κοινή  γνώμη.

Επειδή  η  αύξηση  του ωραρίου  θα  είχε  ως  άμεσο  αποτέλεσμα  την  δημιουργία  πλεονασμάτων (στην  Δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση),  οφείλουμε  να  τονίσουμε  ότι  μέχρι  το  2007  ο αριθμός  των  αποχωρήσεων  (συνταξιοδοτήσεις) στην  Α/θμια  και  Β/θμια  Εκπαίδευση  κυμαινόταν  από  3.000 – 4.500, όμως  από  το  2009  και  μετά  αυτός  ο  αριθμός  τριπλασιάστηκε  και  τετραπλασιάστηκε(φέτος  αναμένεται  να  είναι  ακόμη  υψηλότερος)  χωρίς  ουσιαστικά  ν’  αναπληρωθεί  με  νέες  προσλήψεις  (παρά  μόνο  με  αναπληρωτές).

Πρέπει  λοιπόν να  πούμε  ότι από το  προσωπικό της  Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης  αντλεί  κυρίως  προσωπικό (με  αποσπάσεις) το  Υπουργείο Παιδείας, τα  ΙΕΚ  και  οι Δ/νσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης  για  να  λειτουργήσουν, επίσης (από  το  ίδιο  προσωπικό) ένας μεγάλος  αριθμός  εκπαιδευτικών  υπηρετούν  σε  θέσεις  Ευθύνης (Δ/ντές, Σχολικοί  Σύμβουλοι…), ενώ  από  τις  ειδικότητες  των  Ξένων  Γλωσσών, της  Πληροφορικής, των Γυμναστών, των  Μουσικών  και  των Καλλιτεχνικών (ειδικότητες  των  «πλεονασμάτων»), ένας  μεγάλος  αριθμός  μετακινείται  κάθε  χρόνο  προς  της  Α/θμια  εκπαίδευση  για  να   καλυφθούν  εκεί  τα  λειτουργικά  κενά(στα  Δημοτικά  σχολεία).

Όσον  αφορά  τις  γενικότερες  αποσπάσεις, πρέπει  να  τονίσουμε  ότι  αυτές  συχνά  ικανοποιούν  πραγματικές  ανάγκες, συνυπηρετήσεις  συζύγων, οικογενειακά  προβλήματα,  ενώ  συμβάλλουν  στην  ανακατανομή  του  προσωπικού, ανάλογα  με  τις  ανάγκες  και  τα  λειτουργικά  κενά(αφού  δεν  έγιναν διορισμοί).

Αυτή  είναι η  εκπαιδευτική  πραγματικότητα, η  οποία  έχει  ανάγκη  το  θετικό  κλίμα  στις  σχέσεις  των  εμπλεκομένων  για  να  υπηρετηθεί  σωστά  το  δημόσιο  συμφέρον.

Αν  το  Υπουργείο  επιλέξει  το  δρόμο  της  σύγκρουσης   και  προχωρήσει  σε  βίαιες  μετακινήσεις, διαθεσιμότητες  και απολύσεις, σύντομα θ’ αποκαλυφθεί η  προχειρότητα  στις  επιλογές  του, αφού  στο  τέλος  θ’  αναγκαστεί  να  προσλάβει  και  ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ.

Με  βάση αυτά τα  δεδομένα  η ΔΑΚΕ  Καθηγητών  δηλώνει  ότι  θα  στηρίξει  με  όλες  της  τις  δυνάμεις  τους  εργαζόμενους  καθηγητές,  που  σήμερα  δοκιμάζονται.Δηλώνει  επίσης  ότι  είναι  κάθετα  αντίθετη  με  τις  πολιτικές  του  εκφοβισμού  και  της  αποσύνθεσης  του  δημόσιου  σχολείου.

Η  ΔΑΚΕ  είναι  ανεξάρτητη  παράταξη και σεβόμενη τις  αρχές  της  δεν  πρόκειται  να συναινέσει  στον  εργασιακό  κανιβαλισμό,  στις  «διαθεσιμότητες»,  στις υποχρεωτικές  εκτοπίσεις  και  στις  αναγκαστικές  απολύσεις  που  θα  θυσιάσουν  το  αγαθό  της  παιδείας  για  τον  εξευμενισμό  των  δανειστών  της  χώρας.

 

                              ΤΟ  Δ.Σ.  ΤΗΣ  ΔΑΚΕ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  Β΄ ΕΛΜΕ

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.