Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου, 2021

Αυτοκινητόδρομοι: Καλώς εχόντων… το 2016 η Ιόνια Οδός

Αυτοκινητόδρομοι: Καλώς εχόντων… το 2016 η Ιόνια Οδός

Οι νέες συμβάσεις που τόσο μας ταλαιπώρησαν και που κόστισαν πολλά έξτρα εκατομμύρια ευρώ στην τσέπη των Ελλήνων πολιτών είναι πλέον σε καθεστώς “κινητικότητας”

koi-aftokinitodromoiΤελειώνει το σήριαλ με την επανεκκίνηση των 4 έργων στους αυτοκινητόδρομους. Οι νέες συμβάσεις που τόσο μας ταλαιπώρησαν και που κόστισαν πολλά έξτρα εκατομμύρια ευρώ στην τσέπη των Ελλήνων πολιτών είναι πλέον σε καθεστώς “κινητικότητας”.

Ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης έστειλε τις προηγούμενες ημέρες στο Ελεγκτικό Συνέδριο τις τροποποιημένες συμβάσεις παραχώρησης της Ιονίας οδού, του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας και του Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου, ενώ τις επόμενες ημέρες θα προωθήσει και την σύμβαση για την Ολυμπία Οδό.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως σε διάστημα 2 μηνών περίπου αυτές οι συμβάσεις θα κυρωθούν εκ νέου από την Βουλή των Ελλήνων, θα υπογραφούν (στο κατάλληλο πανηγυρικό κλίμα) και θα ξεκινήσει η επανεκκίνηση τους. Τα καλά νέα είχαν διαρρεύσει εδώ και μέρες στις κοινοπραξίες αλλά λόγω των συνεχόμενων προβλημάτων έχει αποφευχθεί η οποιαδήποτε κίνηση μετά και το κάζο της “λάθος επανεκκίνησης” του προηγούμενου Μάρτη.

ΤΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ
Εκτός από το έργο του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου που η ολοκλήρωση του τοποθετείται μέσα στο 2015 τα υπόλοιπα έργα έχουν μικρότερη πρόοδο. Στον Αιγαίου τα έργα είναι προχωρημένα σε Τέμπη και Πλαταμώνα, μόνο μία σήραγγα χρειάζεται λίγες δεκάδες μέτρα και γενικά είμαστε καλύτερη κατάσταση. Στην Ολυμπία Οδό έχουν ολοκληρωθεί τα “τρυπήματα” στις σήραγγες και υπάρχει η σχετική αισιοδοξία πως ίσως προλάβουν να παραδώσουν τμηματικά το Κόρινθος-Πάτρα μέχρι τα τέλη του 2015.

Τα πράγματα είναι διαφορετικά για την Ιόνια Οδό και τον Ε65 καθώς δεν υπάρχουν τα εφόδια για να ολοκληρωθούν σε διάστημα 2 ετών αυτά τα έργα. Στην Ιόνια Οδό το 2016 φαντάζει ως η χρονιά ολοκλήρωσης για το Αντίρριο-Ιωάννινα και την επιφύλαξη για το τμήμα διέλευσης της Κλόκοβας ενώ το ίδιο ισχύει για τον Ε65 που θα κατασκευαστεί το “εύκολο” κομμάτι Ξυνιάδα-Τρίκαλα.

Τώρα όσον αφορά τον Μορέα και εκεί έχουμ happy end στο πρόβλημα χρηματοδότησης που παρουσιάστηκε και τώρα αναμένεται το έργο να τρέξει για να ολοκληρωθεί ο κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη και ο Περιφερειακός Καλαμάτας.

www.ypodomes.com

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.