Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου, 2020

Γιατί να μην είναι το αεροδρόμιο Αγρινίου εμπορευματικός κόμβος;

Γιατί να μην είναι το αεροδρόμιο Αγρινίου εμπορευματικός κόμβος;

Μαθήματα αξιοποίησης υποδομών παραδίδουν για άλλη μια φορά περιοχές από την υπόλοιπη Ελλάδα.  Ο λόγος είναι η αξιοποίηση του (στρατιωτικού παρακαλώ) αεροδρομίου της Τρίπολης  ο οποίος σχεδιάζεται να μετατραπεί σε Σε κόμβο για τη διασύνδεση της Πελοποννήσου με την Ευρώπη και τη Νότια Αφρική.

Όπως αναφέρει μεταξύ άλλων ρεπορτάζ του capital.gr “η περιφέρεια της Πελοποννήσου έχει έρθει σε επαφή με low-cost ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία, η οποία προτίθεται, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, να προβεί σε επενδύσεις για τη μετατροπή του αεροδρομίου σε πολιτικό και να συγχρηματοδοτήσει την ολοκλήρωση του έργου, ο συνολικός προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ. Πληροφορίες θέλουν την ιρλανδική Ryanair, που επέλεξε πριν λίγους μήνες τα Χανιά για τη βάση της, να ενδιαφέρεται σοβαρά για την πραγματοποίηση της επένδυσης.

Στόχος, εκτός από την προσέλκυση εταιρειών low-cost, είναι η μετεξέλιξη του αεροδρομίου σε εμπορευματικό κόμβο για πτήσεις cargo”.

Στην Περιφέρεια Πελοποννήσου το αεροδρόμιο Τρίπολης είναι το δεύτερο μετά από εκείνο της Καλαμάτας που κινεί το ενδιαφέρον των Low-cost αεροπορικών εταιρειών.

Ευκαιρίες λοιπόν που τρέχουν και ενώ αξιοποιούνται αλλού εδώ δείχνουν να πάνε χαμένες. Σε αυτό βέβαια συντελεί και το άθλιο οδικό δίκτυο της περιοχής μας ( και το ανύπαρκτο φυσικά τρένο)  που καθίσταται αρνητικός παράγοντας στο να διακινηθούν τα προϊοντα στην ενδοχώρα.

Αυτό προφανώς  θα δημιουργούσε μια σειρά από νέες οικονομικές δραστηριότητες και προφανώς θέσεις εργασίας στον τόπο μας. Που όμως τέτοια τύχη…

 

 

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.