Πέμπτη, 4 Μαρτίου, 2021

Δήμος Αγρινίου:Το Αγρίνιο-Καρπενήσι να μην αρχίσει από τον Ριγανά

Δήμος Αγρινίου:Το  Αγρίνιο-Καρπενήσι να μην αρχίσει από τον Ριγανά

DSCN7323

Το μεγαλύτερο μέρος του σημερινού Δημοτικού Συμβουλίου Aγρινίου αναλώθηκε στη συζήτηση για την πρόταση της πλειοψηφίας και συγκεκριμένα του δημάρχου κ. Παπαναστασίου να ξεκινήσει η κατασκευή του οδικού άξονα Αγρινίου-Καρπενησίου όχι από τον περιοχή του Αη-Γιάννη Ριγανά,όπως προβλέπεται στο πρώτο μέρος του, αλλά να ξεκινήσουν οι εργασίες από τη περιοχή των Lidl με κατεύθυνση προς την περιοχή που είναι γνωστή ως «Όνειρο».

Να σημειωθεί ότι υπήρξαν σοβαρά σημεία τριβής μεταξύ των κ.κ. Μοσχολιού και Παπαναστασίου με τον δεύτερο να θυμάται ακόμη και ότι συμπληρώνεται ένας χρόνος από το εκλογικό αποτέλεσμα που τον έφερε στον δημαρχιακό θώκο! Η αιτία της προστριβής είναι ότι στη συζήτηση μπήκε η χάραξη του ποδηλατοδρόμου στον Ριγανά(έργο, πάντως, για το οποίο ο δήμαρχος Αγρινίου είπε ότι πρέπει να γίνει γιατί είναι απαραίτητο)αλλά και το θέμα των έργων στην περιοχή πριν και μετά το Νοσοκομείο όπου οι μπάρες παραμένουν εδώ και χρόνια και δημιουργούν πρόβλημα στους επιχειρηματίες της περιοχής. «Έχετε καταστρέψει την πόλη με την αδιαφορίας σας» είπε ο κ. Παπαναστασίου με τον κ. Μοσχολιό  να απαντά «ηρέμησε και θα τα πεις όταν σου ξαναδοθεί ο λόγος», επαναλαμβάνοντας τα παράπονά του προς το προεδρείο.

Σε ότι αφορά τώρα την ουσία για το μεγάλο έργο  του δρόμου Αγρίνιο-Καρπενήσι, μετά από πολλές παρεμβάσεις, πληροφορηθήκαμε ότι δεν είναι ένα έργο που έχει ξεκινήσει, αλλά καθώς είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ(λήγει στο τέλος του έτους) με δημοπρατημένο μήκος μόνο 8,5 χιλιόμετρα και με μελέτη μόνο μέχρι την Τσάκλα, υπάρχει ο κίνδυνος να απενταχτεί εντελώς! Ο δήμος, λοιπόν, με αφορμή την αναφορά 104 κατοίκων της περιοχής του Ριγανά αλλά και το γεγονός ότι έχουν προσφύγει πολίτες και στο ΣτΕ(υπήρξε διπλή αναβολή στο θέμα)ζητά στην ουσία από το υπουργείο να ξεκινήσει το δεύτερο μέρος που έχει προαναφερθεί. Το ίδιο βέβαια έργο συνολικά, όπως το εκτίμησε και ο ίδιος ο κ. Παπαναστασίου, πάει για δεκαετίες αργότερα(!), ενώ στην καλύτερη περίπτωση τα τμήματα που φτάνουν μέχρι τα Παρακαμπύλια θα  έχουν κατασκευαστεί μέχρι το…2022! «Αν υπάρχει ΕΣΠΑ κι αν υπάρχουν λεφτά κι αν υπάρχει χώρα», όπως ειπώθηκε μεταξύ σοβαρού κι αστείου. Να σημειωθεί ότι οι παρατάξεις των κ.κ. Μοσχολιού, Παπανικολάου και Μερμίγκη εξήγησαν ότι δεν ψηφίζουν την πρόταση ενώ ο κ. Καμμένος εκπροσωπώντας την «Ανατροπή Τώρα», απόντος του κ. Τραπεζιώτη, δήλωσε ότι θα ψηφίσει η παράταξή του αν διασφαλιστεί η χρηματοδότηση…

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο κ. Μερμίγκης για ακόμα μια φορά τόνισε ότι τόσο σοβαρά θέματα δεν μπορούν να έρχονται απλά με μια αναφορά ενώ απόρησε πως 3 μηχανικοί, πρώην και νυν πρόεδροι του ΤΕΕ, δήμαρχοι και πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, δεν μπορούν να διαφωτίσουν το σώμα. Τον λόγο πήραν και πολίτες που έκαναν λόγο για περιβαλλοντικές μελέτες αστείες, αλλά και για απαλλοτριώσεις που αφήνουν οικόπεδα στη μέση. Πάντως ο κ. δήμαρχος αποκάλυψε ότι η δική του πάγια θέση είναι ο δρόμος Αγρίνιο-Καρπενήσι που είναι διευρωπαϊκός και θα ενώνει το Πλατυγιάλι με τον Βόλο, θα πρέπει να συνδέεται όχι με την παλιά Εθνική Οδό, αλλά με την Ιόνια Οδό από τον κόμβο του Αγγελοκάστρου.

Η απόφαση για ενίσχυση και πάλι του Αστικού  ΚΤΕΛ

Κατά πλειοψηφία πέρασε η καινούρια σύμβαση ενίσχυσης του Αστικού ΚΤΕΛ με τα ίδια χρήματα να διατίθενται όπως και το περασμένο έτος. Ο κ. Παπαναστασίου απαντώντας σε ερωτήσεις της αντιπολίτευσης ανέφερε για τη νέα συμφωνία: «Εμπλουτίσαμε την συγκοινωνία και για το Σαββατοκύριακο προς το Νοσοκομείο Αγρινίου  αλλά και προς Μακρυνεία, Στράτο και αλλού όπου δεν υπήρχε τακτική συγκοινωνία. Δεν επιδοτεί ο δήμος πλέον-όπως συνέβαινε πριν –μόνο τις εσωτερικές κερδοφόρες γραμμές αλλά με τα ίδια χρήματα πετυχαίνει να υπάρχουν και άλλες μέρες συγκοινωνία που Σάββατο και Κυριακή δεν υπήρχαν. Είναι μια πολύ καλή συμφωνία αυτή με το Αστικό ΚΤΕΛ».

 DSCN7314

DSCN7313DSCN7310

Θέματα που ενδιαφέρουν

4 Σχόλια

  1. Μαίρη Τ.

    Κάτσε, βρε δήμαρχε, θα μας τρελάνεις στο τέλος! Απ’ τη μια λες πως ο δρόμος για τα Παρακαμπύλια, απ’ όπου κατάγομαι κι εγώ ψηλά πάνω από Άγιο Βλάση, θα χρειαστεί δεκαετίες να γίνει κι αυτό το τμήμα για το οποίο συζητάτε τώρα θα πάει για το 2022!! “αν υπάρχει ΕΣΠΑ κι αν υπάρχουν λεφτά κι αν υπάρχει χώρα”, όπως τονίσατε! Απ’ την άλλη ονειρεύεστε δρόμο διευρωπαϊκό απ’ το Πλατυγυάλι μέχρι το Βόλο και με σύνδεση φυσικά του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό μέσω Αγγελοκάστρου!!!! Πώς συμβαδίζουν αυτά τα δύο; Κι αν ο δρόμος Αγρίνιο – Καρπενήσι πάει για δεκαετίες πίσω, το άλλο Πλατυγυάλι – Βόλος θα πάει για αιώνες;;;

  2. APOL

    Αυτή δεν είναι μελέτη αυτή είναι παπαριές ενός μελετητή γιαλατζή που πήρε τα χρήματα για να κάνει τριχες. Ήθελα να ήξερα ποιός την πλήρωσε αυτή τη μελέτη και πως ο δήμος ή η νομαρχία την αποδέχτηκαν. Και μή παριστάνουν τώρα τις οσίες παπαδιές. Βλέπω και αυτός ο αιώνας να περνάει με τον υπάρχοντα δρόμοτον τρικούπιο του 1888.

  3. APOL

    Αγρίνιο – Καρπενήσι : Γνώριζαν τη χάραξη του δρόμου από το 2001! [έγγραφα]

    Αποκαλύπτικο έγγραφο του ΥΠΕΧΩΔΕ εκθέτει την Νομαρχία Αυτοδιοίκηση Αιτωλοακαρνανίας και το δήμο Αγρινίου διαχρονικά
    Ουδεμία ουσιαστική παρέμβαση στο Υπουργείο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.