Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου, 2020

Δήμος Ναυπακτίας : Τηλεφωνική γραμμή για τα παράπονα των δημοτών

Ξεκινάει η λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής δημότη 15199

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο Δήμος Ναυπακτίας, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών του, από 1η Αυγούστου 2012, θέτει σε λειτουργία τη νέα Υπηρεσία του Δήμου «Γραφείο του Δημότη», με τη χρήση του 5ψήφιου αριθμού κλήσης 15199.
Στην υπηρεσία αυτή μπορούν να καλούν με αστική χρέωση όλοι οι δημότες μας και να γνωστοποιούν στο Γραφείο του Δημότη οποιοδήποτε αίτημά τους χρειάζεται άμεση αντιμετώπιση (λάμπες, λακκούβες, σκουπίδια κλπ).

Το Γραφείο του Δημότη θα είναι στο εξής ο μοναδικός δέκτης τέτοιων τηλεφωνικών αιτημάτων.
Η διαδικασία που θα ακολουθείται θα έχει τη μορφή:
– Τηλεφωνική λήψη του Αιτήματος από το Γραφείο του Δημότη.
– Προώθηση του Αιτήματος στην αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου.
– Απάντηση/Ενημέρωση του Δημότη για τη διεκπεραίωση ή την πορεία εξέλιξης του Αιτήματός του.

Στην τηλεφωνική γραμμή 15199 απαντά η Αριάδνη Μακρυλιωτάκη.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.