Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου, 2020

Δε συμφωνεί ο Εμπορικός Σύλλογος με τις εβδομάδες προφορών

Πάντως οι μεγάλες πόλεις έχουν βάλει μπροστά…

 

Μεγάλη συζήτηση έχει ξεκινήσει πανελλαδικά σχετικά με την πολιτική Εμπορικών Συλλόγων της χώρας που λέγεται “εβδομάδες προσφορών”. Στην Αθήνα ο Εμπορικός Σύλλογος μέχρι πρόσφατα είχε καθιερώσει την “Παρασκευή της Αθήνας”, ημέρα κατά την οποία τα μέλη του πουλάνε-τουλάχιστον αυτό δηλώνουν-σε τιμές ως και 40% φθηνότερα, ενώ παράλληλα, ειδικά τα απογεύματα, διοργανώνονται γεγονότα και πάρτυ σε πεζόδρομους ή σε μπλοκ καταστημάτων. Ο συγκεκριμένος Εμπορικός Σύλλογος, όμως, πριν λίγες μέρες ανακοίνωσε δεκαήμερο ανάλογων δράσεων και προσφορών που αρχίζει τη Δευτέρα 21 Μαΐου.

Παράλληλα και η Πάτρα δεν άργησε να κάνει το ίδιο, ανακοινώνοντας ανάλογη εβδομάδα προσφορών με 405 εκπτώσεις(θυμίζουμε ότι δεν είμαστε σε περίοδο εκπτώσεων) στην πόλη από 21 έως 27 Μαΐου, ενώ συγχρόνως έμποροι κανονίζουν διάφορα δρώμενα για ένα κάπως εορταστικό κλίμα. Να σημειωθεί ότι το θέμα της Πάτρας αφορά και σε μας εδώ στο Αγρίνιο, καθώς αν υπήρχαν αληθινές εκπτώσεις μόνο εμπόδιο είναι η βενζίνη και η τιμή της Γέφυρας…

Το agrinionews.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αγρινίου με την εύλογη απορία πως βλέπουν τέτοιες πρωτοβουλίες οι έμποροι του Συλλόγου, αλλά και γενικότερα αν υπάρχουν ανάλογες σκέψεις. Ο κ. Παναγιώτης Μπεσίνης μας απάντησε: “Δεν μου φαίνεται παράξενο που κάτι τέτοια ξεκινάνε από τον πιο αμαρτωλό Σύλλογο της χώρας, αυτόν της Αθήνας που είναι γνωστό υπέρ ποίου δουλεύει και αν είναι ο στόχος του η ενίσχυση των μικρών εμπόρων. Με μια κουβέντα μπορώ να πω τη γνώμη μου για τέτοιες πρωτοβουλίες: Πρόκειται για κοροϊδία και για αθέτηση της εμπιστοσύνης μεταξύ εμπόρου και πελάτη. Δεν πρόκειται για αληθινές προσφορές και εκπτώσεις και το ξέρουν όλοι. Εμείς εδώ είμαστε μια μικρή αγορά και γνωριζόμαστε με τους πελάτες μας. Δεν μπορούμε κάθε τρεις και λίγο να τους κοροϊδεύουμε λέγοντάς τους ότι βάλαμε τον ένα ή τον άλλο κωδικό 40% για να τσιμπήσουν. Τώρα αν νομίζει κάποιος ότι τα χάπενινγκ και οι εκδηλώσεις αυξάνουν το τζίρο και την κίνηση πρέπει να του πω πως εμείς έχουμε διαπιστώσει ότι αυτό που λείπει είναι χρήματα, γιατί ο κόσμος τα δίνει σε εισφορές και χαράτσια”.

Σοφόν το σαφές, θα λέγαμε. Ξεκάθαρη η θέση του Εμπορικού Συλλόγου Αγρινίου λοιπόν και μένει να δούμε αν οι καταναλωτές από την περιοχή μας θα αγνοήσουν τέτοιου είδους πρωτοβουλίες ή θα τις επιζητήσουν, ενώ ενδιαφέρον έχει και τι θα κάνουν οι άλλες, πιο “καλοκαιρινές” πόλεις του νομού.

 

Γ.Σ.

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.