Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου, 2020

Διάκριση για το 5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου

Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης των έργων για το «Θεσμό Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», η Περιφερειακή Δ/νση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας με ιδιαίτερη υπερηφάνεια εκφράζει τα συγχαρητήριά της σε όλους τους εμπλεκόμενους μαθητές, εκπαιδευτικούς, σχολικές μονάδες, Σχολικούς Συμβούλους και φορείς της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για τη συμμετοχή και διάκρισή τους σε αυτόν.
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού εισήγαγε το 2010 την δράση «Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση», στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Α΄/θμια & Β΄/θμια Εκπαίδευση» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
Στόχος της δράσης είναι η αξιοποίηση της μάθησης που παράγεται στα σχολεία ως βάση για την υποστήριξη και ανάπτυξη του εκπαιδευτικού έργου μέσα από την επιβράβευση και την δημόσια ανάδειξη «βέλτιστων πρακτικών». Η δράση αποτελεί μία πρωτοβουλία που επιχειρεί να ανοίξει το δρόμο σε ένα σχολείο ανοικτό στη συνεχή βελτίωση, την αλλαγή, την πολυμορφία καθώς και σε μηχανισμούς συνεχούς ανατροφοδότησης και υποστήριξης της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών.
Ο Θεσμός βρήκε μεγάλη ανταπόκριση και σημείωσε μεγάλη επιτυχία για 3η συνεχόμενη χρονιά φέτος, αφού κατατέθηκαν 470 έργα από 850 εκπαιδευτικούς, ενώ ο πληροφοριακός κόμβος (http://excellence.sch.gr) δέχτηκε περισσότερες από 230.000 επισκέψεις φτάνοντας συνολικά τις 440.000. Στην αρχική σελίδα του συστήματος έχει αναρτηθεί ο κατάλογος όλων των έργων, ταξινομημένος με βάση τη βαθμολογία τους. Από τον κατάλογο αυτό θα βραβευθούν τα 100 πρώτα έργα και όσα ισοβαθμούν με το 100ο.
Σε αυτό το πλαίσιο υποβλήθηκαν και διακρίθηκαν τα ακόλουθα έργα από σχολικές μονάδες και φορείς της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας:

• ΠΕΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ από το Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πατρών και τους εκπαιδευτικούς Γρηγόριο Δαβράζο, Παρασκευή Πούλου και Χριστίνα Κτενά, το οποίο κατέλαβε την 14η θέση με 354 μονάδες
• VIRTUAL MUSEUM AT SCHOOL – ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ από το Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών και τους εκπαιδευτικούς Ευστράτιο Μαρίνο, Νικόλαο Ξανθόπουλο, Αικατερίνη Πλακούδα, Αγγελική Αργυρίου, Αθανασία Μουζάκη, Καλλιφρόνη Αβραμίδου, Ιωάννα Χαρδαλούπα και Κωνσταντίνα Σακκά, το οποίο κατέλαβε την 25η θέση με 350 μονάδες
• ΜΕΤΑΞΥ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΜΜΑΧΟ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΡΟΜΠΟΤ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ από τα 2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αιγίου και 1ο ΣΕΚ Αιγίου με τον εκπαιδευτικό Λάμπρο Λαμπρόπουλο, το οποίο κατέλαβε την 26η θέση με 350 μονάδες
• ΝΕΚΡΙΚΗ ΣΙΓΗ από την 1η ΕΠΑΣ Πάτρας και την εκπαιδευτικό Μάρθα Θεοδωροπούλου, το οποίο κατέλαβε την 40η θέση με 345 μονάδες
ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου και τους εκπαιδευτικούς Δημήτριο Ρηγογιάννη και Ευαγγελία Λιάτσου, το οποίο κατέλαβε την 46η θέση με 343 μονάδες
• ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΜΑΣ Ο ΚΡΑΘΗΣ: Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ. (ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΚΥΠΡΟΥ: ΧΡΥΣΟΠΡΑΣΙΝΟ ΦΥΛΛΟ) από Γυμνάσιο Ακράτας και τους εκπαιδευτικούς Μαργαρίτα Κεχαγιόγλου και Ιωάννη Τζαβέλλα, το οποίο κατέλαβε την 52η θέση με 341 μονάδες
• ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΧΑΪΑ: ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ – ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ από την Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας με τη Σχολική Σύμβουλο ΠΕ06 και διατελέσασα Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Επιστημονικής – Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας Μαριάνθη Κοταδάκη, τους εκπαιδευτικούς Ηλία-Παναγιώτη Κουρτέση, Γεώργιο Γεωργόπουλο, Αγγελική Θεοδωρακοπούλου, Χρήστο Κουτσούκη, Αριστομένη Χατζήπαπα, Ελισάβετ Καπαγερίδου και τη Σχολική Σύμβουλο ΠΕ08 Όλγα Ζιρώ, το οποίο κατέλαβε την 82η θέση με 332 μονάδες
• ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ – ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΕΑΤΡΟ (THE LION AND THE MOUSE) από το ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Πάτρας και την εκπαιδευτικό Ουρανία Λούλα, το οποίο κατέλαβε την 83η θέση με 332 μονάδες

Αξίζει να σημειωθεί σε αυτό το σημείο το υψηλό επίπεδο όλων των ανωτέρω έργων που κατατέθηκαν και διακρίθηκαν καθώς και το γεγονός ότι μόνη η Περιφερειακή Δ/νση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας από τις υπόλοιπες Περιφερειακές Διευθύνσεις συμμετείχε με την υποβολή δικής της πρότασης στον εν λόγω θεσμό.

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.