Πέμπτη, 16/08/2018

Παπακαμμένου Φροντιστήρια Αγγλικών τέντες μπινιάρος
PRAKTIKA Κρέατα ΑΥΦΑΝΤΗΣ Olonmas Φαρμακείο

Εγκρίθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου: «Σύνδεση Ιόνιας Οδού με Αστακό: Τμήμα Γέφυρας Γουριάς-Πλατυγιάλι»

Ομόφωνα το νομαρχιακό συμβούλιο Αιτωλοακαρνανίας ενέκρινε χθες (Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010) την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου: «Σύνδεση Ιόνιας Οδού με Αστακό: Τμήμα Γέφυρας Γουριάς-Πλατυγιάλι».
Πρόκειται για τον δρόμο μήκους 13,2 χιλιομέτρων, που αποτελεί τμήμα του οδικού άξονα που θα συνδέσει την Ιόνια οδό με το λιμάνι του Πλατυγιαλίου και τον Αστακό.
Θα περιλαμβάνει 5 γέφυρες, ενώ το εύρος του καταστρώματος του δρόμου θα είναι δεκατέσσερα (14) μέτρα με ωφέλιμο οδόστρωμα έντεκα (11) μέτρα.
Στο τμήμα αυτό προβλέπεται η δημιουργία τριών κόμβων για Παλαιομάνινα, για Άγιο Δημήτριο και για Πενταλόφο-Λεσίνι, και δυο ακόμη που θα κατασκευαστούν στην συνέχεια στο ύψους του Πλατυγιαλίου αλλά και της Γέφυρας με την Γουριά.
Μια σημαντική παράμετρος είναι και η κατασκευή νέων παρακαμπτήριων μήκους τεσσάρων (4) χιλιόμετρων πέραν της διατήρησης της λειτουργίας μεγάλου τμήματος του σημερινού επαρχιακού δικτύου.
Στην τοποθέτησή του ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας Θύμιος Σώκος επεσήμανε μεταξύ άλλων τα εξής:
Δώσαμε μάχη στο ΥΠΕΧΩΔΕ να αλλάξει η αρχική μελέτη του συγκεκριμένου δρόμου (Γουριά-Πλατιγυάλι) η οποία προέβλεπε την αναβάθμιση του υπάρχοντος δρόμου πάνω στην ίδια χάραξη η οποία ήταν εννέα χιλιόμετρα περισσότερα από τη νέα.
Αν δεν απαιτούσαμε από το ΥΠΕΧΩΔΕ την αλλαγή της μελέτης και τον προγραμματισμό των έργων, όχι μόνο δεν θα είχαμε όφελος αλλά μεγάλη σπατάλη πόρων.
Έχουμε εξασφαλίσει από το ΕΣΠΑ ένα αρχικό ποσό της τάξεως των 40.000.000 € και αμέσως μετά την παραλαβή της οριστικής μελέτης το έργο μπορεί να δημοπρατηθεί.».

Διαβάστε επίσης

Facebook comments:

Σχολίασέ το

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.