Ένα άρθρο που θα συζητηθεί δημοσιεύει το isotimia.gr, το οποίο καταγράφει δίνει εικόνα αποχώρησης ξένων εταιρειών από συγχρηματοδοτούμενα έργα. Συγκεκριμένα μιλάει για μετόχους σε έργα που είναι έτοιμοι να αποχωρήσουν από την Ελλάδα.
Στα έργα αυτά η εν λόγω ιστοσελίδα συγκαταλέγει και την Ιονία Οδό. Αναφέρει χαρακτηριστικά:
“Το δυσάρεστο κλίμα στα μεγάλα οδικά έργα επεκτείνεται και στους άξονες Ιόνια Οδός και Ε65 (Κεντρικής Ελλάδας), καθώς οι Ισπανοί της Ferrovial επιδιώκουν να αποχωρήσουν από τις κοινοπραξίες. Τα δύο έργα ανατέθηκαν σε κοινοπραξία στην οποία συμμετέχουν η Ferrovial, η επίσης ισπανική ACS και ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Οι Ισπανοί είχαν από τους πρώτους μήνες σοβαρές τριβές με την ελληνική πλευρά. Πρόσφατα η διοίκηση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ επιβεβαίωσε πως η Ferrovial (συμμετέχει μέσω της θυγατρικής Cintra που εξειδικεύεται στις συμβάσεις παραχώρησης) πρότεινε να αγοράσουν το ποσοστό της. Η πρόταση δεν ευδοκίμησε, επειδή, κατά πληροφορίες, οι δύο πλευρές δεν τα βρήκαν στο τίμημα. Άγνωστη παραμένει η στάση του έτερου ισπανικού ομίλου, της ACS, η οποία επίσης είχε σοβαρές επιφυλάξεις για την πορεία, κυρίως της Ιονίας Οδού η οποία κινδυνεύει να μετατραπεί σε Αιωνία Οδό εξαιτίας των καθυστερήσεων.”
Αν όλα αυτά ισχύουν, ελπίζουμε να βρεθεί το συντομότερο η χρησή τομή. Αλλιώς το τρένο της ανάπτυξης έχει ήδη πια χαθεί..
Αν όλα αυτά ισχύουν, ελπίζουμε να βρεθεί το συντομότερο η χρησή τομή. Αλλιώς το τρένο της ανάπτυξης έχει ήδη πια χαθεί..
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO