Πέμπτη, 21/06/2018

τέντες μπινιάρος all4care
PRAKTIKA

Επαναφέρεται επίσημα το θέμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Δυτικής Ελλάδας.

Κρέατα ΑΥΦΑΝΤΗΣ
Tην διεκδίκηση υλοποίησης της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Δυτικής Ελλάδας (Ηγουμενίτσα – Καλαμάτα) καθώς και τη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρινίου –Κρυονερίου (ως κλάδου του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα) αποφάσισε ομόφωνα το Νομαρχιακό Συμβούλιο Αιτωλοακαρνανίας, κατά τη συνεδρίαση της Δευτέρας (8 Δεκεμβρίου 2008). Μεταξύ άλλων ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας κ. Θύμιος Σώκος δήλωσε ότι «H δημιουργία του σιδηροδρομικού άξονα θα αξιοποιήσει ταυτόχρονα και άλλες σε αδράνεια ή υπολειτουργούσες υποδομές, όπως είναι το στρατιωτικό αεροδρόμιο του Αγρινίου, το λιμάνι στο Πλατυγιάλι. Γεννιέται έτσι προοπτική ενός κόμβου συνδυασμένων μεταφορών στο τρίπολο, που λέγαμε και στον περιφερειακό μας σχεδιασμό, Μεσολόγγι – Αγρίνιο – Πλατυγιάλι σ’ αυτήν την διαδικασία αστικής ολοκλήρωσης, που έχει πολλά να δώσει για την συνολική ανάπτυξη όχι μόνο της περιοχής αλλά και της χώρας»
Επί του θέματος τοποθετήθηκε και ο πρώην Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Χρίστος Βερελής ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε ότι «εάν δεν ενταχθεί η περιοχή αυτή, μια γενιά 20 – 30 χρόνια από τώρα θα μείνει χωρίς σιδηρόδρομο. Μια ολόκληρη περιοχή, δηλαδή ένα εκατομμύριο άνθρωποι της δυτικής ακτής της χώρας θα ζήσουν χωρίς σιδηρόδρομο και βεβαίως σήμερα μπορεί αυτό να είναι απλό, αύριο θα έχει πολύ βαρύ κόστος στην ανάπτυξη».
Το σχόλιο μας: Όπως βλέπουμε το θέμα του σιδηροδρόμου βγαίνει ξανά στην επιφάνεια από επίσημα χείλη. Ουδείς όμως δεν πρέπει να ξεχνάει ότι το τρένο δεν σφύριξε ποτέ στη Δυτική Ελλάδα εξαιτίας συσσωρευμένων λαθών, αλλά και της αδιαφορίας όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων. Το καίριο πλήγμα ήταν ότι δεν προβλέφτηκε για τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου η κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής.
Ωστόσο το θέμα έρχεται σε εποχές δύσκολες στην επιφάνεια. Ο ΟΣΕ κάνει περικοπές των επαρχιακών δρομολογίων, σχεδιάζει να καταργηθούν όλα τα δρομολόγια με το «αργό» τρένο και το προσιτό οικονομικά εισητήριο και να εκτελούνται όλα με τις αμαξοστοιχίες Intercity. Σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς θα «χωρέσει» ένα τρένο στη Δυτική Ελλάδα; Για να γίνει κάτι τέτοιο ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος δυστυχώς για όλους εμάς. Η απόφαση του νομαρχιακού συμβουλίου ήταν μια καλή κίνηση. Χρειάζεται όμως ανάλογη συνέχεια και να είναι συνεχώς το θέμα στην επιφάνεια, αλλιώς θα πρόκειται απλά και μόνο για ένα ακόμη επικοινωνιακό πυροτέχνημα…

Διαβάστε επίσης

Facebook comments:

Σχολίασέ το

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.