Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου, 2020

Ερώτηση για την επικινδυνότητα του εθνικού οδικού δικτύου του Νομού

Η επικινδυνότητα του εθνικού δικτύου Αντιρρίου – Ιωαννίνων, Αμφιλοχίας – Λευκάδας – Πρέβεζας και καθυστέρηση εργασιών οδικού στον άξονα Αμβρακίας – Ακτίου ήταν το θέμα Ερώτησης των βουλευτών του ΚΚΕ Νίκου Μωραΐτη και Νίκου Καραθανασόπουλου προς τον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Σε αυτήν αναφέρεται:

  Το Εθνικό οδικό δίκτυο που συνδέει το Αντίρριο με τα Ιωάννινα και Αμφιλοχία με Λευκάδα και Πρέβεζα γίνεται όλο και πιο επικίνδυνο για τη ζωή των οδηγών. Πρόκειται για οδικό δίκτυο χαραγμένο εδώ και δεκαετίες, χωρίς ουσιαστικές συντηρήσεις, με αποτέλεσμα να μην ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες.

Είναι τεράστιος ο όγκος των αυτοκινήτων που διέρχονται καθημερινά γιατί συνδέει 7 νομούς με την Πελοπόννησο και την υπόλοιπη Ελλάδα (Αιτωλ/νία – Λευκάδα – Κέρκυρα – Θεσπρωτία – Πρέβεζα – Άρτα – Γιάννενα) και με τα Βαλκάνια. Επίσης σήμερα συνδέει και μεγάλο μέρος της Πελοποννήσου με Βόρεια Ελλάδα μέσω Εγνατίας Οδού. Σε αυτό το δρόμο καρμανιόλα θρηνούμε καθημερινά θύματα. Τα θανατηφόρα τροχαία είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο.

Το παραπάνω οδικό δίκτυο έχει πολλές στροφές με μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, χωρίς να υπάρχει σε κανένα σημείο διαχωριστική νησίδα, με παντελή έλλειψη φωτισμού σε πολύ επικίνδυνα σημεία, ενώ έχουν φθαρεί και σε πολλά σημεία δεν φαίνονται οι διαχωριστικές γραμμές ιδιαίτερα σε επικίνδυνες στροφές. Η ποιότητα του οδοστρώματος σε πολλά σημεία είναι τόσο κακή που πολλές φορές τα προπορευόμενα αυτοκίνητα εκσφενδονίζουν πέτρες σε αυτά που ακολουθούν Οι πτώσεις βράχων και πετρών καθώς και οι διάσπαρτες λακκούβες δίνουν την εικόνα βομβαρδισμένου τοπίου.

Ταυτόχρονα υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις, σχεδόν έχει σταματήσει, η κατασκευή του οδικού άξονα Αμβρακία – Ακτίου. Στο συγκεκριμένο δίκτυο που ενώνει την Αμφιλοχία με την Λευκάδα και την Πρέβεζα και πιο συγκεκριμένα έξω από τα εργοτάξια του δρόμου Αμβρακίας – Ακτίου το οδόστρωμα με ευθύνη των εργοταξίων που το χρησιμοποίησαν έχει καταστραφεί ολοσχερώς με αποτέλεσμα να είναι απροσπέλαστο για τους οδηγούς που διέρχονται και έχουμε καθημερινά τροχαία ατυχήματα.

Το ΚΚΕ διεκδικεί κεντρικό συγκοινωνιακό σχεδιασμό με ασφαλείς δρόμους που θα είναι λαϊκή περιουσία χωρίς χαράτσια και διόδια, οδικά δίκτυα που θα υπηρετούν τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:

  • Σε ποιες άμεσες παρεμβάσεις θα προχωρήσει η κυβέρνηση για τη βελτίωση του παραπάνω Εθνικού δικτύου;

  • Θα προχωρήσει η κυβέρνηση στην άμεση κατασκευή της Ιόνιας οδού και του οδικού άξονα Αμβρακίας – Ακτίου;

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.