Τα τελευταία χρόνια η πόλη του Αγρινίου αναπτύσσεται ραγδαία, τόσο προς τη σημερινή εθνική οδό, όσο και προς την περιμετρική που διασταυρώνεται με τη σημερινή εθνική οδό Αγρινίου- Καρπενησίου και καταλήγει στον Παλαιό Άγιο Χριστόφορο.
Αν και η κατασκευή οικοδομών στη παρούσα φάση έχει παγώσει σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, εντούτοις όμως σημαντικό κομμάτι του εμπορικού κέντρου μετατοπίζεται προς τη σημερινή εθνική οδό. που ξεκινάει από τον κυκλικό κόμβο στην είσοδο της πόλης και την αερογέφυρα έως τη διαστάυρωση του Αγ. Δημητρίου. Εμπορικά καταστήματα, τράπεζες, ακόμα και κρατικές υπηρεσίες, όπως εκείνες της νομαρχίας, η αστυνομική διεύθυνση λίγο παρακάτω η το ΚΤΕΟ ( ήταν εδώ και πολλά χρόνια σε εκείνη την περιοχή) υπάρχουν από την πάνω και την κάτω πλευρά του δρόμου. Όσον αφορά τις επιχειρήσεις, σίγουρα ένα κίνητρο είναι η πιο εύκολη στάση και στάθμευση των πελατών.
Η σημερινή εθνική οδός αργά η γρήγορα θα λειτουργεί ως κεντρική λεωφόρος στην πόλη μας όταν επιτέλους ολοκληρωθεί η σύνδεση της Ιονίας οδού με το Αγρίνιο. Κάτι τέτοιο είναι και στα σχέδια του Δήμου Αγρινίου. Το ζήτημα είναι ότι αργά η γρήγορα θα προκύψει και εκεί ζήτημα στάθμευσης. Ίσως σε 2, ίσως σε 5, ίσως σε 10 χρόνια. Οι παράλληλοι παράδρομοι δεξιά και αριστερά ίσως δεν θα είναι αρκετοί να το καλύψουν. Ήδη πολλοί σταματάνε με alarm εκεί για να εξυπηρετηθούν η παρκάρουν παράνομα με αποτέλεσμα να δημιουργείται συνωστισμός τις πρωινές ώρες ενώ δεν είναι και λίγες οι φορές που οι κλήσεις πέφτουν βροχή.
Μήπως λοιπόν πρέπει για εκεί να μελετάται σιγά σιγά, από εδώ και στο εξής το πώς θα γίνουν νέοι καινούργιοι χώροι στάθμευσης;
Για να προλάβουμε λάθη περασμένων δεκαετιών καλό είναι να έχουν αποδεσμευτεί ήδη χώροι εκ των προτέρων, που μπορούν να αξιοποιηθούν για το γενικό καλό.
Γιατί στο σημερινό κέντρο της πόλης μας λείπουν τέτοιοι χώροι, καθώς τους κατάπιε η άναρχη οικιστική ανάπτυξη εδώ και πολλές δεκαετίες. Οπότε τα περιθώρια λύσεων είναι συγκεκριμένα..
Η σημερινή εθνική οδός αργά η γρήγορα θα λειτουργεί ως κεντρική λεωφόρος στην πόλη μας όταν επιτέλους ολοκληρωθεί η σύνδεση της Ιονίας οδού με το Αγρίνιο. Κάτι τέτοιο είναι και στα σχέδια του Δήμου Αγρινίου. Το ζήτημα είναι ότι αργά η γρήγορα θα προκύψει και εκεί ζήτημα στάθμευσης. Ίσως σε 2, ίσως σε 5, ίσως σε 10 χρόνια. Οι παράλληλοι παράδρομοι δεξιά και αριστερά ίσως δεν θα είναι αρκετοί να το καλύψουν. Ήδη πολλοί σταματάνε με alarm εκεί για να εξυπηρετηθούν η παρκάρουν παράνομα με αποτέλεσμα να δημιουργείται συνωστισμός τις πρωινές ώρες ενώ δεν είναι και λίγες οι φορές που οι κλήσεις πέφτουν βροχή.
Μήπως λοιπόν πρέπει για εκεί να μελετάται σιγά σιγά, από εδώ και στο εξής το πώς θα γίνουν νέοι καινούργιοι χώροι στάθμευσης;
Για να προλάβουμε λάθη περασμένων δεκαετιών καλό είναι να έχουν αποδεσμευτεί ήδη χώροι εκ των προτέρων, που μπορούν να αξιοποιηθούν για το γενικό καλό.
Γιατί στο σημερινό κέντρο της πόλης μας λείπουν τέτοιοι χώροι, καθώς τους κατάπιε η άναρχη οικιστική ανάπτυξη εδώ και πολλές δεκαετίες. Οπότε τα περιθώρια λύσεων είναι συγκεκριμένα..
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO