Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου, 2020

Ιόνια Οδός: τμηματική απόδοση και ολοκλήρωση το 2017

49886a0e2d8c46ccb48f7ec5b35f2fcb_LΜία πολύ μεγάλη είδηση βγήκε εχθές από τη συνάντηση Τσίπρα-Σταθάκη για το θέμα της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού, του δρόμου που ενώνει το Αντίρριο με τα Ιωάννινα.
Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις που εκδόθηκαν χθες το απόγευμα η επίσημη παράταση που λαμβάνει η κοινοπραξία κατασκευής είναι 17 μήνες προκειμένου το έργο να ολοκληρωθεί και να δοθεί στην κυκλοφορία.
Όπως είπε πηγή της παραχωρησιούχου στο ypodomes.com το έργο πλέον παίρνει τον απαραίτητο χρόνο για να ολοκληρωθεί αλλά θα πρέπει να επιταχυνθούν οι όποιες εκκρεμότητες που αφορούν απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικά αλλά και να τρέξουν οι αποπληρωμές από τη συμμετοχή του Δημοσίου.
Έτσι, τον Μάϊο του 2017 θα δοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα του οδικού άξονα που αφορά την κατασκευή και τις προσβάσεις πριν και μετά τη Σήραγγα Κλόκοβας. Όπως μαθαίνει το ypodomes η τμηματική απόδοση του αυτοκινητόδρομου είναι ήδη αποφασισμένη και το πρώτο τμήμα που θα δούμε να δίδεται στην κυκλοφορία είναι από το Κεφαλόβρυσο μέχρι και τον Ανισόπεδο Κόμβο Αμφιλοχίας, ενώ αν τρέξει περισσότερο το έργο ίσως δούμε ακόμα ένα τμήμα, από το Ευηνοχώρι μέχρι το Κεφαλόβρυσο.
Πριν το Μάϊο του 2017 θα δοθούν και τα υπόλοιπα τμήματα που ουσιαστικά αποτελούν το βόρειο τμήμα της Ιόνιας Οδού, από την Αμφιλοχία μέχρι τα Ιωάννινα και τη σύνδεση με την Εγνατία Οδό.

10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Με την επίσημη παράταση του έργου, χωρίς να προσμετρήσουμε τη διαγωνιστική διαδικασία θα διαπιστώσουμε πως η Ιόνια Οδός χρειάζεται τελικά 10 χρόνια έργων προκειμένου να ολοκληρωθεί από άκρη σε άκρη καθώς η πρώτη σύμβαση παραχώρησης υπογράφηκε το 2007 και τα έργα ξεκίνησαν δειλά εκείνη τη χρονιά. Από το 2011 μέχρι τις αρχές του 2014 τα έργα παρέμειναν “παγωμένα” λόγω της κρίσης που χτύπησε τη χώρα.
Nα θυμίσουμε πως από τα 196χλμ του οδικού άξονα ολοκληρωμένα είναι τα τμήματα Κεφαλόβρυσο-Κουβαράς (η παράκαμψη Αγρινίου δηλαδή) και οι παρακάμψεις των πόλεων Άρτας και Φιλιππιάδας.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Θέματα που ενδιαφέρουν

3 Σχόλια

  1. Noname

    Ακομα ενα εργο πνοης…,αλλά οχι για το Αγρίνιο. Τα εχουμε ξαναπει κ σε άλλα αρθρα για την εξοδο κ την προσβαση,μην γινοναστε κ γραφικοι,απλα η αγανακτηση ειναι να σε πνίγει.Δν θα παρει τπτ το Αγρινιο σαν πόλη,τπτ.Το αντιθετο.Φυσικα δν λεω να μην γινει το εργο,ουτε να περνουσε μεσα απο την πολη αλλα προς Θεου,μην τα λεμε ξανα.
    Ειναι να εχεις βουλευτες να βλεπουν μπροστα κ να νοιαζονται για τον τοπο,απο ολα τα χρωματα ,ε τι ψεμματα ;
    Μαζι με το τρένο του Βερελή που θα μας ενωνει κ σιδηροδρομικα με την πατρα τελος.Παρισι θα γινουμε.

  2. anonymos

    -Τρεις Μπογιατζήδες ένας Αλβανός ένας Γερμανός και ένας Έλληνας πέθαναν και πάνε στον Παράδεισο.
    Ο Άγιος Πέτρος τους άνοιξε την Πόρτα ” Καλώς τα Παιδιά επιτέλους ήρθαν και τρεις χρήσιμοι άνθρωποι, ρε παιδιά θέλω να βάψω την Πόρτα του Παράδεισου για πες μου λέει του Αλβανού πόσα θέλεις για να την βάψεις ;” ” 600 ευρω λέει ο Αλβανός ” ” 600 ; πως τα λογάριασες ” να 200 για μένα 200 τους φόρους και 200 τα υλικά ”
    ” Εσύ λέει του Γερμανού πόσα θέλεις ;” ” 900 ευρω , 300 για μένα 300 την εφορία και 300 τα υλικά ” και εσύ λέει του Έλληνα ποσά θέλεις ;”
    ” 3000 ευρω Άγιε Πέτρο” ” 3000 τρελός είσαι πως τα λογάριασες ; ” “Άγιε Πέτρο έλα πιο κοντά να μην μας ακούν ”
    Ο Άγιος Πέτρος πήγε κοντά του και ο έλληνας του ψιθυρίζει ” Άκουσε να δεις 1000 για σένα 1000 για μένα 400 τον Γερμανό για να το βουλώσει και 600 θα δώσουμε στον Αλβανό για να βάψει την Πόρτα”

  3. pol

    Μέχρι να ολοκληρωθεί το 2017 θα έχουν χαλάσει τα κομμάτια που έγιναν πριν 2 χρόνια δηλαδή το 2015 και φτου ξανά από την αρχή. Οργάνωση , συντονισμός τέλειος. Ελλάδα πως σε κατάντησαν έτσι τα κοπρόσκυλα του κερατά!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.