Κυριακή, Απρίλιος 21, 2019

Ιόνια Οδός: Το όραμα πολλών γενεών σε Δυτική Στερεά και Ήπειρο

Ελπίδες για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας κι ενός ισχυρού δυτικού άξονα δημιουργεί η επανεκκίνηση του έργου της Ιόνιας Οδού

ionia

Ελπίδες για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας κι ενός ισχυρού δυτικού άξονα δημιουργεί η επανεκκίνηση του έργου της Ιόνιας Οδού. Οι τοπικές κοινωνίες, Αγρινίου και Αμφιλοχίας, ετοιμάζονται να απαντήσουν με αύξηση των τοπικών παραγόμενων προϊόντων, καθώς θα μπορούν άμεσα πλέον να διακινούνται ανά την Ελλάδα αλλά και με ανάπτυξη τουριστικών πόλων έλξης.

Οπως επισημάνθηκε από τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και τον περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα, κατά την προχθεσινή τους επίσκεψη στο έργο, οι ταχύτητες εκτέλεσής του θα αυξηθούν. Οπως αναφέρθηκε μάλιστα από τους εκπροσώπους της εταιρείας διαχείρισης, βρίσκονται σε εξέλιξη συμφωνίες με τοπικούς υπεργολάβους και γίνονται προσλήψεις προσωπικού για να επανδρωθούν τα εργοτάξια. Ενέργειες που θα εξασφαλίσουν την άμεση ολοκλήρωση του έργου.

Οι δήμαρχοι Αγρινίου Παύλος Μοσχολιός και Αμφιλοχίας Απόστολος Κοιμήσης είχαν την ευκαιρία να επισημάνουν στον υπουργό τα τρωτά σημεία του έργου. Ο κ. Μοσχολιός ζήτησε τη σύνδεση του έργου με το Αγρίνιο, ενώ ο κ. Κοιμήσης ανέδειξε τα εμπόδια που υπάρχουν ζητώντας τη λήψη μέτρων. Μεταξύ αυτών έθεσε το ζήτημα των απαλλοτριώσεων και τις χαμηλές αποζημιώσεις που δίνονται, με αποτέλεσμα να υπάρχουν αυξημένες αντιδράσεις από τους ιδιοκτήτες. Υπάρχουν τιμές που είναι 15 φορές πιο χαμηλές από αυτές που ίσχυαν στο παρελθόν. Ενδεικτικά ανέφερε ότι στην Αμφιλοχία το στρέμμα αποζημιωνόταν με 15.000 ευρώ και σήμερα με 1.000 ευρώ.
Παρ’ όλα αυτά και οι δύο δημοτικοί άρχοντες στηρίζουν πολλά για την ανάπτυξη των περιοχών τους στο συγκεκριμένο έργο.

Παύλος Μοσχολιός: Είναι η ευκαιρία μας
Είναι ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο, το οποίο θα αλλάξει την ευρύτερη περιφέρεια. Για το Αγρίνιο το έργο αυτό θα λειτουργήσει θετικά με την εξασφάλιση των κόμβων σύνδεσης που διεκδικούμε. Ενας αναπτυξιακός πόλος 120.000 κατοίκων δεν μπορεί να μένει με τις υπάρχουσες συνδέσεις της παλαιάς εθνικής οδού. Το έχουμε θέσει στο υπουργείο αρμοδίως πολλές φορές κι αναμένουμε να υλοποιηθεί. Εάν το Αγρίνιο δεν συνδεθεί με σύγχρονες συνδέσεις, δεν θα κερδίσουμε αυτά που μας αναλογούν και μοιραία δεν θα ενισχυθεί η τοπική οικονομία και δεν θα διευκολυνθεί η διακίνηση των τοπικών προϊόντων. Ολοι έχουμε εικόνα της παλαιάς εθνικής οδού κι όλοι ξέρουμε ότι είναι αποτρεπτική για τους διερχόμενους που σκέφτονται να κάνουν μία στάση στην πόλη του Αγρινίου. Εχουμε πολλά να δώσουμε ως περιοχή και γι’ αυτό δεν θα επιτρέψουμε να χαθεί αυτή η ευκαιρία.

Απόστολος Κοιμήσης: Θα βγούμε στις αγορές
Μια οικονομία δεν μπορεί να τροφοδοτείται μόνον από τη διερχόμενη κίνηση και τις υπηρεσίες. Απαιτείται σύνδεση με την τοπική παραγωγή. Κι αυτό κάνουμε στην περιοχή μας ενισχύοντας την κτηνοτροφία. Τώρα είναι μία ευκαιρία να ενισχυθεί η πρωτογενής μας παραγωγή, καθώς τα προϊόντα μας θα βγουν πιο γρήγορα στις αγορές, καθώς θα διακινούνται με ταχύτατες διαδικασίες. Και σε αυτό θα βοηθήσει ο συγκεκριμένος οδικός άξονας που θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες και νέες αγορές. Το δεύτερο μέτωπο που πρέπει να το παλέψει η τοπική αγορά είναι να γίνει πιο ελκυστική και να κάνει στροφή στην ποιότητα. Συνηθίζω να λέω στους συνδημότες μου ότι δεν πρέπει να κυνηγάτε τον πελάτη αλλά να τον προσελκύετε. Σε αυτό θα επενδύσουμε μετατρέποντας την παραλιακή ζώνη της Αμφιλοχίας σε ελκυστική, ώστε οι διερχόμενοι να την έχουν ως προορισμό.

www.ypodomes.com/

Θέματα που ενδιαφέρουν

1 Σχόλιο

  1. ΠΑΝΕ-6

    ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΔΟ ΣΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΥΡΙΟΙ. Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΧΑΙΑΣ ΚΑΙ ΗΛΕΙΑΣ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.