Όπως προεξοφλεί αυτή η ανάρτηση, ήρθε η ώρα για το agrinio-news να πιάσει ένα από τα “σκοτεινότερα” και πιο ομιχλώδη ζητήματα που αφορούν την περιοχή μας:Το Πλατυγιάλι.
Δεν θα επεκταθούμε σε αναλύσεις που γίνονται κατά καιρούς ( αυτό έχουμε άπλετο χρόνο να το κάνουμε), θα σταθούμε όμως σε ένα δημοσίευμα που διαβάσαμε χτες στην ελευθεροτυπία, όπου η εν λόγω εφημερίδα επικαλείται κύκλους της αγοράς, οι οποίοι αναφέρουν την έλλειψη προσωπικού στο τελωνείου του Πλατυγιαλίου με αποτέλεσμα να καθυστερεί χαρακτηριστικά ο εκτελωνισμός των κοντέινερ.Σαν να μην έφτανε αυτό, το Υπουργείο Οικονομικών έστειλε σήμα στα τελωνεία Πατρών και Αιγίου να στείλουν κόσμο στο Πλατυγιάλι, αλλά μέχρι πρότινως δεν έγινε καμια κίνηση.Που να ξεβολέψετε κόσμο τώρα και να τον μετακινείτε από το σπίτι του;Διορίστε κόσμο αν είναι απευθείας εκεί να φάει ψωμι και κανας άλλος εδώ από τα μέρη μας.Γιατί όμως δεν το κάνετε;
Το Πλατυγιάλι για οφθαλμοφανείς λόγους δεν παρουσιάζεται ως η πλέον συμφέρουσα εναλλακτική λύση για την εμπορική διακίνηση.( Δεν μιλάμε για παρασκήνιο στη φάση αυτή).Σε αυτούς ας προσθέσουμε και την απάντηση του κουίζ:
Κουίζ: Τι κοινό έχουν η Κίνα με το Πλατυγιάλι;
Απάντηση:
α) Η Κίνα και το Πλατυγιάλι έχουν μικρή διαφορά κόστους μεταφοράς κοντέινερ προς Αθήνα(!) Από Κίνα 1400-1500 Ευρώ από Πλατυγιάλι 800-900 Ευρώ(!)
β) Το όνειρο του Πλατυγιαλίου είναι τόσο μακρινό όσο και η Κίνα..
Σημείωση: Εσείς που έχετε ακούσε πιο πολλούς να πηγαίνουν;Στο τελωνείο του Πλατυγιαλίου η της Πάτρας;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO