Δεν πάνε πολλές ημέρες αφότου η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ανακοίνωσε την πρόθεσή της να αξιοποιήσει τα social media για την τουριστική προβολή… Προς το παρόν όμως η ιδέα της βγήκε “ξινή” καθώς δέχεται έντονη (διαδικτυακή) κριτική για το γεγονός πως για το σκοπό αυτό θα δώσει 52.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα η Επιτροπή Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας αποφάσισε να δώσει το ποσό αυτό περίπου στη Νομαρχιακή Επιχείρησης Ανάπτυξης (Ν.ΕΑ.) για τη δημιουργία καναλιού YouTube καθώς και τη δημιουργία λογαριασμού και διαχείρισης Δικτύου σε Facebook, Twitter και Google+.
Σκοπός της Περιφέρειας με το έργο “Ηλεκτρονικές Υποδομές και Μέσα Προώθησης του Τουρισμού στη Δυτική Ελλάδα” το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης είναι η δημιουργία κατάλληλου πολυμεσικού υλικού για χρήση στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, κ.τ.λ. ) και ειδικότερα,
η δημιουργία αντιπροσωπευτικών προωθητικών εικόνων και flash videos με σκοπό την παρουσίαση του τουριστικού προορισμού και την υποστήριξη των λοιπών προωθητικών ενεργειών του προγράμματος.
Το γεγονός όμως πως για τη δημιουργία και διαχείρηση θα καταβληθεί το ποσό αυτό εύλογα προκαλεί απορίες δεδομένης της πολιτικής μείωσης των δαπανών. Και δεδομένου οτι η κατασκευή συγκεκριμένων λογαριασμών στα social media έχει σχεδόν μηδαμινό κόστος.
Καθώς λοιπόν η απόφαση βγήκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ (Κατεβάστε εδώ σε αρχείο pdf όλη την απόφασηapofasi) ξεκίνησε και η κριτική μέσω αναρτήσεων του διαδικτύου (δείτε χαρακτηριστικά ΕΔΩ). Με ενδιαφέρον λοιπόν αναμένoνται ενδεχόμενες διευκρινήσεις επί τους θεμάτος από την Περιφέρεια για να διαφανεί έαν η κριτική είναι δίκαιη ή άδικη.