Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου, 2020

Με γρήγορους ρυθμούς τα έργα στην Ιόνια Οδό

Ξεπερνά το 36% η πρόοδος των εργασιών στην Ιόνια Οδό

IONIA ODOS, EEVINOS-KALYDONA, TERNA, 02JUL2011IONIA ODOS, EEVINOS-KALYDONA, TERNA, 02JUL2011Με γρήγορους ρυθμούς που προκαλούν πλέον ικανοποίηση και αισιοδοξία πως η Ιόνια Οδός  δεν θα καταλήξει …αιώνια  προχωρούν τα έργα του αυτοκινητοδρόμου που θα αποτελέσει το συνδετήριο άξονα μεταξύ της γέφυρας του Αντιρρίου και του κόμβου της Εγνατίας Οδού στα Ιωάννινα.

Σύμφωνα με την ενημέρωση του agrinionews.gr από την κατασκευάστρια εταιρεία, στην παρούσα φάση, η συνολική πρόοδος των εργασιών ξεπερνά το 36%. Η κατασκευή του έργου θα ολοκληρωθεί τέλη Δεκεμβρίου 2015  με μόνη εξαίρεση την ολοκλήρωση της κατασκευής της σήραγγας της Κλόκοβας, η οποία θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2016.  Τα εργοτάξια σε λειτουργία είναι ανά τμήμα τα εξής:
-0 χλμ.- 76,7 χλμ.: Εργοτάξιο Εύηνου
-76,6 χλμ. – 145,7 χλμ.: Εργοτάξιο Ανισοπέδου Κόμβου- Αμβρακίας και εργοτάξια στην περιοχή Γέφυρας Μενιδίου και στην περιοχή Συκουλα. Στο 96χλμ, περιοχή Τούμπανο, βρίσκεται και λατομείο- συγκρότημα παραγωγής ασφαλτικών και σκυροδέματος.
-145,7 χλμ.– 170 χλμ: Εργοτάξιο Φιλιππιάδας
-170 χλμ.- 190 χλμ. : Εργοτάξιο Επισκοπικού

Το συνολικό μήκος του άξονα της Ιόνιας Οδού είναι περίπου 212 χιλιόμετρα, ενώ περιλαμβάνει και τις παρακάμψεις  Αγρινίου και Άρτας. Πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου,  θα κατασκευαστούν ανάμεσα σε άλλα: 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις.

Στα εργοτάξια της Ιόνιας οδού απασχολούνται 1.600 άτομα, ενώ ο αριθμός αυτός αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται έως τέλος του έτους. Τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται είναι ιδιόκτητα, αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά.

Με την ολοκλήρωσή της η Ιόνια Οδός θα προσφέρει σε όλους τους οδηγούς ασφάλεια, άνεση και μειωμένη κατά μία ώρα διάρκεια διαδρομής στο ταξίδι Αντίρριο – Ιωάννινα. Αρκεί άλλωστε η σύγκριση με τη σημερινή καρμανιόλα για να αντιληφθούμε τη σημασία της.

Είναι πανθομολογούμενο πως πρόκειται για ένα έργο που έρχεται να καλύψει μια απαίτηση πολλών ετών και να δώσει νέα ώθηση σε όλους τους νομούς της ευρύτερης περιοχής. Ο δρόμος αυτός έχει τεράστια σημασία- κοινωνική και αναπτυξιακή, αφού συνδέει όλη τη Δυτική Ελλάδα αναβαθμίζοντας σημαντικά αστικά και αγροτικά κέντρα όπως τα Ιωάννινα, την Άρτα και το Αγρίνιο.

Ωστόσο θα πρέπει να επισημανθεί  πως μεγαλύτερη ακόμη υπεραξία στο έργο για την πόλη μας θα προσδώσει ο συνδετήριος άξονας της . Δυστυχώς αυτός δεν έχει προβλεφθεί και πλέον μονόδρομος είναι ο συντονισμός  του αυτοδιοικητικού και πολιτικού προσωπικού και των φορέων για να προχωρήσει η υπόθεση της σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια. Ο υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης δήλωσε πρόθυμος να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση ενώ ο περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας προανήγγειλε σύσκεψη.

 IONIA ODOS, EEVINOS-KALYDONA, TERNA, 02JUL2011
Ακολουθούν  φωτό από τις εργασίες σε μικρή απόσταση από τον Κόμβο Κουβαρά. Στο σημείο που η άσφαλτος της παράκαμψης Αγρινίου κατέληγε στα χωράφια και καλύπτονταν από λιμνάζοντα νερά, πλέον η εικόνα αλλάζει και γίνεται αισιόδοξη καθώς είναι εμφανής η πρόοδος των εργασιών: 

koubaras

Εικόνα0988

Εικόνα0976 Εικόνα0978 Εικόνα0981

Εικόνα0985

Εικόνα0984

Θέματα που ενδιαφέρουν

2 Σχόλια

  1. anonymos

    Ρωτήστε για τις αποζημειωσεις στο κομματι από κομβο κουβαρα μεχρι κναουφ και θα βγαλετε λαβρακι! Μιλαμε για ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.