Δήμος Ξηρομέρου: αρχίζει το έργο διαπλάτυνσης των γεφυριών στην παραλιακή οδό κύριας εισόδου του Μύτικα
Ήδη ο ανάδοχος καθάρισε τον χώρο, τοποθέτησε πινακίδες σήμανσης και όλα είναι έτοιμα να ξεκινήσουν οι εργασίες. Υπενθυμίζουμε ότι με απόφαση του Δήμου Ξηρομέρου (Τ.Κ Μύτικα και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής) ο παραλιακός δρόμος της κύριας εισόδου του Μύτικα θα κλείσει για χρονικό διάστημα σαράντα (40) εργάσιμων ημερών προκειμένου να εκτελεστεί το έργο. Η εκτροπή των οχημάτων θα γίνεται από την εκκλησία του Μύτικα και προς την ανατολική είσοδο του οικισμού Παναγούλας. Με την ολοκλήρωση του έργου σίγουρα θ’ αλλάξει προς το καλύτερο και η εικόνα της κύριας εισόδου του Μύτικα.









