«Να κάνουμε μια πραγματική επαναστατική πράξη σε τούτη τη χώρα, να γίνουμε επιτέλους ρεαλιστές» κάπου διάβασα σε έναν από αυτούς τους πολλούς λογαριασμούς που παρακολουθώ για να «ακούω» τι λένε άνθρωποι που πιστεύω ότι έχουν κάτι να πουν.
Δεν υπάρχει σοβαρότερη κουβέντα από αυτή, ειδικά στην Ελλάδα. Ξέρω πολύ κόσμο που θέλει σαν τρελός να σηκωθεί να φύγει όχι μόνο γιατί είναι σκούρα τα πράγματα στην οικονομία αλλά γιατί δεν αντέχει να ακούει άλλες παλαβομάρες.
Είμαι κι εγώ ένας από όλους μας, οι οποίοι πληρώνουμε για να έχει η Αθήνα κρατικές συγκοινωνίες ενώ εμείς έχουμε ιδιωτικές! Και καλά, αφού είναι για την μήτρα του πολιτισμού, εντάξει, να πληρώσουμε κάτι παραπάνω εμείς οι βλάχοι αλλά ο κύριος υπουργός Σπίρτζης θέλει κάτι άλλο! Ένα κοινωνικό φαινόμενο, δικό του, «φιλολαϊκό» με τα λεφτά του κόσμου, όπου εδώ και μήνες η ακύρωση των εισιτηρίων είναι μόνο για τα κορόιδα και για όσους δεν έχουν την επανάσταση μέσα τους, ώστε να πηδάνε πάνω από τα τουρνικέ.
Τώρα που πρέπει λόγω μνημονίου να ανέβουν τα εισιτήρια κάποιος έπρεπε να βρεθεί να κάνει τον αποδιοπομπαίο τράγο. Και βρέθηκε αυτός ο νεαρός Δημητριάδης που μέχρι να ανοίξει η κυβέρνηση το καλοκαίρι για 15μέρες τις κρατικές συγκοινωνίες στον λαό- για να στηρίζει εκείνος την «διαπραγμάτευση»- ο άνθρωπος είχε βάλει τάξη με μείωση τιμών, με καμία απόλυση και με βελτίωση των υπηρεσιών. Ύστερα ήρθε ο κ. υπουργός, που έφυγε από το ΠΑΣΟΚ όπως είπε για να είναι πάντα συνεπής, κάτι που σημαίνει ότι συνέπεια για τον ίδιο είναι εκείνο το παλιό, καλό, νεαντερτάλειο, τσοχατζοπούλειο, ΠΑΣΟΚ των παροχών και των διορισμών. Ο επικεφαλής του ΟΑΣΑ έκανε το λάθος να πει να μην είναι πταίσμα αλλά πλημμέλημα η μη ακύρωση εισιτηρίου και έπεσαν να τον φάνε ακόμη και μέσα στο γραφείο του κάτι φοιτητές που ήθελαν δήλωση μετανοίας. Ο κ. υπουργός είπε με στόμφο «σιγά μην εκτελούμε κιόλας όποιον δεν ακυρώνει εισιτήριο» και στράφηκε στη δουλειά του που είναι να τραβήξει τώρα μια αύξηση ακόμα και στο 66%, αλλά όπου θα πληρώνουν οι χαζοί νομοταγείς κι εμείς οι επαρχιώτες τα ελλείμματα λόγω επαναστάσεως.
Είμαστε κι εμείς λαός όμως. Θέλουμε κι εμείς κρατικές συγκοινωνίες και να μην ακυρώνουμε εισιτήριο με κόστος αρχικά 10 εκατομμύρια από τον κρατικό κορβανά και υπολογισμένα διαφυγόντα κέρδη, λόγω της νοοτροπίας που πέρασε στον κόσμο, περίπου 50 εκατομμύρια σε καιρό κρίσης και μέτρων. Εμάς μάνα δεν μας γέννησε εδώ στην επαρχία; Ψάχνω λοιπόν νομική φόρμουλα( κι έναν δικηγόρο να μη θέλει λεφτά)ώστε να προσβάλλω ως αντισυνταγματική την ύπαρξη κρατικών συγκοινωνιών μόνο σε κάποιος δήμους της χώρας. Και μετά να δούμε ποιος πληρώνει τις παροχές για την τσάμπα μετακίνηση, αγωνιστών και μη.
Δεν ξέρω και τι κάνουν τα… κινήματα αυτή την εποχή. Αν κρίνω από αυτό που είπε ο Τσακαλώτος, ότι πρέπει να γίνουν κινήματα κατά της φοροδιαφυγής(!), όπως στις ΗΠΑ(!), μάλλον πρέπει να έχουμε και σε αυτό κάποια μετάλλαξη. Άκου κινήματα για νομιμότητα στη χώρα του «δεν πληρώνω»…
Γ.Συμψηρής
3 Σχόλια
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟ ΑΡΘΡΟ.
Σε ποιους νομίζετε ότι απευθύνεστε κύριε δημοσιογράφε;
Σε αυτούς που έκαναν Like στη σελίδα της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης (ΕΒΖ) όταν την ξανάνοιξε ο σύντροφος Δραχμαζάνης. Σε αυτούς που λιποθυμούσαν από περηφάνια που η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ έπαιρνε και πάλι μπροστά;
Σε αυτούς τους άσχετους νεοέλληνες ψεκασμένους ψηφοφόρους;
Η ΕΒΖ πήρε δάνειο 30 εκατομμύρια από την υπό εκκαθάριση Αγροτική τράπεζα, την ώρα που οι τράπεζες δεν δίνουν δάνειο ακόμα και αν έχεις όλο το κεφάλαιο.
Η ΕΒΖ έβγαλε φέτος ζημιές 72 εκατομμύρια.
Το Σεπτέμβρη η ΕΒΖ προσέλαβε 212 ΣΥΡΙΖΑίους…
Ξέρετε τι περιμένει τώρα ο κόσμος από την ΕΒΖ και το ΣΥΡΙΖΑ; ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ και αυτούς!!!
ΔΕΝ τους νοιάζει αν φεσώνουν το κράτος και τα πληρώνουμε εμείς μετά. Τον κόσμο τον νοιάζει να έχει μία κυβέρνηση που ΔΙΟΡΙΖΕΙ!!
Οι υπόλοιποι είμαστε στο έλεός τους!!
Κρίμα!!
Συμφωνώ απόλυτα με το κομμάτι:
“Ψάχνω λοιπόν νομική φόρμουλα( κι έναν δικηγόρο να μη θέλει λεφτά)ώστε να προσβάλλω ως αντισυνταγματική την ύπαρξη κρατικών συγκοινωνιών μόνο σε κάποιος δήμους της χώρας. Και μετά να δούμε ποιος πληρώνει τις παροχές για την τσάμπα μετακίνηση, αγωνιστών και μη.”
Να το κάνουμε και να τελειώνουν τα αστεία με τις συγκοινωνίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης. Να πάει το εισητήριο γύρω στο 1,80-2,00 ευρώ που είναι η πραγματική του αξία (τη διαφορά πληρώνουμε εμείς οι επαρχιώτες) και μετά να τους φύγει η μαγκιά. Αγωνιστές της πλάκας, στη φύση δεν υπάρχει τσάμπα. Πάρτε το χαμπάρι. Πάντα κάποιος πληρώνει το λαγαριασμό…