Έργο ζωτικής σημασίας είναι η κατασκευή της σύνδεσης της Ιονίας Οδού με το Αγρίνιο.Πολλές συζητήσεις έχουν γίνει πάνω σε αυτό ενώ η κατασκευή της οδικής αρτηρίας που θα συνδέει την πόλη του Αγρινίου με την Ιονία Οδό έχει πάει πολύ πίσω.
Η συζήτηση αυτή μας ώθησε στο να κάνουμε μια μικρή έρευνα στο Google Earth για τις διαγώνιες αποστάσεις του Αγρινίου με σημεία της τωρινής Ιόνιας Οδού. Προφανώς και οι αποστάσεις δεν βασίζονται σε κάποιο υπάρχον οδικό δίκτυο αλλά στην κλίμακα του χάρτη όπως την ορίζει το Google Earth. Και φυσικά δεν λαμβάνουν υπόψιν την μορφολογία και τις ιδιότητες του εδάφους όπως θα γινόταν στην μελέτη επαγγελματιών μηχανικών. Ούτε βέβαια θα μπούμε σε λεπτομέρειες που κοστίζει περισσότερο, που χρειάζονται γέφυρες κτλ, αυτά μπορούν να τα απαντήσουν μόνο οι αρμόδιοι.
Σίγουρα όμως αντικατροπτίζει το ότι η Ιόνια Οδός δεν είναι τόσο κοντά όσο νομίζουμε με το Αγρίνιο καθώς τα ελάχιστα 14 χμ στην απόλυτη ευθεία δεν είναι και απόσταση μιας ανάσας.
Αναλυτικά ας δούμε κάποιες περιπτώσεις.
Α.Αγρίνιο-Ιόνια στο ύψος Γουριώτισσας παράλληλα από Καλύβια: 15,53 χμ
Β. Αγρίνιο-Ιόνια Οδός στο ύψος Αγγελοκάστρου: 14,38 χμ
Γ. Αγρίνιο-Κόμβο Αγίου Ηλία πριν το Χαλίκι: 16,71 χμ. Φυσικά δεν λαμβάνεται υπόψιν αφού στη διάμετρο συμπεριλαμβάνεται η Λυσιμαχία …
…Οπότε εναλλακτικά ακολουθούμε το υπάρχον οδικό δίκτυο και λαμβάνουμε υπόψιν τη σημερινή απόσταση που είναι 22,1 χμ και απαιτεί 27 λεπτά της ώρας οδήγηση σύμφωνα με το Google Maps, χρόνος που υπαγορεύει τουλάχιστον βελτιώσεις…
Το Ζευγαράκι Μακρυνείας απέχει από το ίδιο σημείο 11 περίπου χιλιόμετρα.
Το λόγο λοιπόν έχουν οι αρμόδιοι που πρέπει να προχωρήσουν άμεσα στην κατασκευή της σύνδεσης.
50 Σχόλια
Σε παλιότερο post μου είχα γράψει ότι μία νέα απευθείας σύνδεση Αγρινίνου-Ιονίας οδού με τον τρόπο που έχει χαραχτεί ελάχιστα θα οφελήσει και πολλοί έσπευσαν να με κατακρίνουν (μάλιστα είχα επισυνάψει και χάρτη).
Να λοιπόν που δικαιώνομαι!
Καθίσατε και κάνατε αυτό που έκανα εγώ τότε και που βαριέται να κάνει ο Αγρινιώτης και δυστυχώς και ο δήμαρχος!!
Η απόσταση μέχρι τις τωρινές εξόδους προς Αγρίνιο είναι 20 λετπά κανονικής οδήγησης. Έχω κάνει άπειρες φορές τη διαδρομή και τόσο ακριβώς είναι.
Η ιδανική εναλλακτική χάραξη (σε ευθεία) που κάνατε δείχνει ότι ο οδηγός θα κερδίσει ελάχιστα λετπά. Μάλιστα επειδή δεν πρόκειται να υπάρξει ευθεία χάραξη, ο χρόνος θα καταλήξει να είναι ο ίδιος!
Μπορείτε να λέτε ότι θέλετε, να κλαίγεστε ότι δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση προς το Αγρίνιο, αλλά η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ότι και να υπήρχε, η Ιονία είναι μακριά και ελάχιστα θα οφελήσει (να μη μιλήσω για το κόστος κατασκευής).
Δυστυχώς ο κόσμος δε θέλει να ακούει αλήθειες…
Δλδ το αποτελεσμα του ρεπορταζ ειναι οτι οι αρμοδιοι πρεπει να προχωρησουν αμεσα στην κατασκευη του δρομου?
Η κατάλληλη ευθεία και η ποιο αποτελεσματική είναι: Αγρίνιο κόμβο αγγελόκαστρου. εξυπηρετητή το Αγρίνιο να κινηθεί προς Ιωάννινα και προς Αθήνα.
Όταν τα 22 χμ τα κάνεις 20 λεπτά; Θες να κάτσεις όπως είσαι;
AMEΣΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗ ΝΙΚΟΥ ΥΦΑΝΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΞΕΠΛΗΞΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ!!!! ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΣΙΦΑΡΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΥΦΑΝΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΧΑΙΑΣ ΚΑΙ ΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΕΡΙΜΝΗΣΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ. ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΠΗΡΑΝ 32% ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ.
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
Κύριε αρθρογράφε παρακαλώ επιβεβαιώστε:
Με όλο το σεβασμό και επειδή θέλω να πιστεύω ότι οι Αγρινιώτες δεν είμαστε τίποτα τσοπάνηδες, προορισμός δεν είναι η Ιονία, αλλά τα Γιάννενα ή η Πάτρα.
Επειδή έκανα τα Μαθηματικά ορίστε:
Μέχρι κόμβο Κεφαλόβρυσου:
Μέσω (ιδανικού πάντα) κόμβου Αγγελοκάστρου: 18χμ + 14,38χμ = 32,38χμ.
Υπάρχον οδικό δίκτυο: 24,3.
Μέχρι κόμβο Κουβαρά:
Μέσω (ιδανικού πάντα) κόμβου Αγγελοκάστρου: 17χμ + 14,38χμ = 31,38χμ.
Υπάρχον οδικό δίκτυο: 21,8.
Θα τρελαθούμε τελείως;
Τσακωνόμαστε μια πόλη ολόκληρη για να μας φτιάξουν δρόμο που θα απέχει περισσότερα χιλιόμετρα από Γιάννενα ή Πάτρα και δε θα χρησιμοποιεί κανείς;
Σας παρακαλώ να δημοσιευθεί και παρακαλώ να μου απαντήσει κάποιος αν κάνω κάπου λάθος…
Αν γίνει ο δρόμος θα γελάει μαζί μας όλη η Ελλάδα!
Ο μόνος τρόπος θα ήταν αν η Ιονία ήταν “πιο μέσα” προς το Αγρίνιο, αλλά δεν είναι!!
Λοιπόν επειδή αυτή η συζήτηση έχει κουράσει πάρα πολύ και καλό θα είναι όποιος αρθρογραφεί να προσέχει και τι λέει:
1. Το οδικό δίκτυο δεν σχεδιάζετε σε ευθείες γραμμές οπότε οι παραπάνω μετρήσεις είναι άχρηστες.
2. Το να κάνουμε μία ακόμα σύνδεση με το Αγρίνιο δεν θα βοηθήσει σε τίποτε αφού θα εξοικονομήσει 5-6 χιλιόμετρα σε έναν ταξιδιώτη που εκ των πραγμάτων θα κάνει άνω των 70 χλμ για όπου θέλει να πάει, και μην μας πει κανένας ότι θα μπαίνουμε στην Ιόνια για να πάμε Μεσολόγγι ή Αμφιλοχία….
3. Η γρήγορη σύνδεση θα εξυπηρετούσε λοιπόν τον x επισκέπτη που θα ήθελε να βγει στο Αγρίνιο να σταματήσει και να το δει. Αυτό πάλι δεν θα συμβεί με την καινούρια σύνδεση λόγο της εξ ορισμού μεγάλης απόστασης.
4. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΣΕ ΜΟΣΧΟΛΙΟ, ΣΩΚΟ, ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ που επέτρεψαν και δεν αγωνίστηκαν ώστε η Ιόνια να περάσει πιο κοντά στην 2η μεγαλύτερη πόλη της Δυτ. Ελλάδας .
Εκεί είναι το πρόβλημα και πείτε ότι θέλετε, τώρα είναι αργά.
ΥΓ: Διαχειριστές περάστε και κανένα σχόλιο, δεν νομίζω να έβρισα ποτέ κανέναν
ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ. ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΔΗΘΕΝ ΣΩΤΗΡΕΣ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΤΕΛΟΣ.ΒΛΕΠΕ ΣΩΚΟ ΜΟΣΧΟΛΙΟ. ΤΩΡΑ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ ΓΙΑ ΜΩΡΑΙΤΗ ΚΑΙ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ. Ο ΑΓΡΙΝΙΩΤΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ.
@ΠΑΝΕ-6
Έχεις κάποιο χωράφι στο Αγγελόκαστρο για απαλλοτρίωση;
Διαφορετικά δεν εξηγείται γιατί θα πρέπει όλοι εμείς να πληρώσουμε ένα δρόμο που δε θα χρησιμοποιεί κανένας.
Το γιατί δε θα το χρησιμοποιεί στο ανέλυσα με νούμερα πιο πάνω όπως και ο Δημήτρης…
Η απ΄ ευθείας σύνδεση (κόμβος Αγγελοκάστρου) ίσως έχει νόημα αν ο δρόμος συνεχίζει μέχρι το Πλατυγιάλι/Αστακό, ενδεχόμενα μαζί με μια ανάπτυξη του στρατιωτικού αεροδρομίου σε πολιτικό-τουριστικό ή διαμετακομιστικό σε σχέση με το λιμάνι.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ, ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΟΧΙ ΧΩΡΑΦΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΛΑ ΜΕ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΠΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΦΤΩΧΗ ΚΑΙ ΑΠΟΜΩΝΟΜΕΝΗ ΠΟΛΗ. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΡΙΜΑΣΑΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΛΠΕΣ.
@ΠΑΝΕ-6
Με πεθαίνεις με τα σχόλιά σου!
Η περίπτωσή σου χρήζει φαρμακευτικής αγωγής.
Άνοιξε ένα χάρτη, υπολόγισε τις διαδρομές και θα καταλάβεις ότι λες κοτσάνες.
Ύστερα ζήτα συγνώμη από τον κόσμο που παραπληροφορείς.
Μου αρέσει που λες ότι ωρίμασες κιόλας…
……..ολοι θελουν να υπαρχει μια ευθεια συνδεση,που θα κανει λιγοτερο το χρονο προσβασης στην Ιονια (η οποια πραγματι κακως βρισκεται μακρια απο μια μεγαλη πολη, οπως ειναι η πολη μας .. και αντιστροφα, να σκεφτουμε κ αυτους που περνανε απο την ιονια κ θα θελουν να ερθουν στη πολη….Καποτε εγινε ενα τραγικο λαθος σε βαρος του Αγρινιου κ της ευρητερης περιοχης. επιτελους – εστω αργα- ας συμφωνησουμε ολοι, οτι πρεπει να διορθωθει…Αυτο επιβαλει η κοινη λογικη. Αυτο χρειαζεται η αναπτυξη, οι επενδυσεις, που πιθανον να γινουν στο μελλον, ειναι σημαντικο κινητρο κ μεγαλο πλεονεκτημα για καθε εμπορικη δραστηριοτητα…. η λειτουργικη λυση, ειναι η ενωση με το κομβο -που εγινε- στο Αγγελοκαστρο , αφου ειναι πιο κοντα κ μεσα σε πεδιαδα…..
Συμπληρώνω ντροπή και στους Βαϊνα -Βερελή !!!!
Eδώ και αρκετά χρόνια σ΄αυτή τη πόλη διοικούν οι μηχανικοί και οι εργολάβοι.Ως ειδικοί στο χώρο θάπρεπε να τους χαρακτηρίζουν επιτυχίες και μόνο στα έργα τους .Τα παλιά χρόνια οι κοινοτάρχες χωρίς γνώσεις φτιάχναν και μερικά έργα προκοπής .Όποιος τέλος θέλει να μπει στο Αγρίνιο θα μπει ακολουθώντας την παλιά οδό και τίποτα άλλο..Όνειρο ήταν και χάθηκε το…(Αγγελόκαστρο ,Καλύβια,Δοκίμι …)
Το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να βελτιωθεί κατά πολύ το υπάρχων δύκτιο.
Το να γίνει καινούργιο δύκτιο,μόνο αυτούς που έχουν περιουσίες στη διαδρομή του θα βοηθήσει και κανέναν άλλο!.Ας μην κορο’ι’δευόμαστε!,κανένας που ταξιδεύει για Γιάννενα ή όπου αλλού προς τα πάνω ή προς τα κάτω,δεν θα βγεί απ’την ιόνια για να ρθεί στο Αγρίνιο αν δεν έχει σοβαρό λόγο.Τα ‘αλλα που λέγονται είναι μπούρδες!.Μόνο όποιος θέλει κάτι να πεί αερολογώντας,ή έχει συμφέρον μιλάει για απέυθείας σύνδεση και κουραφέξαλα!
Τελικός απολογισμός της κουβέντας:
Τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς.
Με άλλα λόγια ο Αγρινιώτης που έρχεται από Πάτρα αντί να βγει στο Κεβαλόβρυσο και να κάνει 24 χμ μέχρι το Αγρίνιο, θα προτιμήσει να πάει μέσω Ιονίας-Αγγελόκαστρου και θα κάνει το λιγότερο 32χμ!!!!!
Μπράβο Αγρίνιο! Συνέχισε έτσι!
Μάλλον θα πρέπει να αλλάξουμε χώρα οι λογικοί άνθρωποι εδώ μέσα…
ΑΝΤΙΝΕΙΜΕΝΙΚΕ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΣΥΝΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΩΝΟΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ…ΕΝΩ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΔΙΚΕΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΤ ΕΣΕΝΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ ΤΟ 99,9% ΤΩΝ ΑΓΡΙΝΙΩΤΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ. ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΦΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΝΙΚΟ ΥΦΑΝΤΗ ΝΑ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΕΙΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ. ΟΧΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΩ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΠΩΣ ΕΣΥ. ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΤΗ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΙ ΕΚΛΟΓΙΚΑ.ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΟΛΠΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ. ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΕΠΑΘΕ Ο ΜΟΣΧΟΛΙΟΣ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΠΑΤΡΑ ΑΛΛΑ Η ΛΛΕΥΚΑΔΑ!!! ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΚΑΙ Η ΑΡΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΟΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΦΙΛΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕ. ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ Η ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GOOGLEMAPS.
@ΠΑΝΕ-6
Ωραία κατάλαβες ότι για Πάτρα ο δρόμος μέσω Αγγελοκάστρου δε βολεύει. Πρόοδος λέγεται αυτό.
Πάμε στα Γιάννενα τώρα:
Μέχρι κόμβο Κουβαρά (ξαναγράφω):
Μέσω (ιδανικού πάντα) κόμβου Αγγελοκάστρου: 17χμ + 14,38χμ = 31,38χμ.
Υπάρχον οδικό δίκτυο: 21,8.
Άρα και πάλι δε βολεύει.
Η Άρτα και η Θεσσαλονίκη είναι στον ίδιο δρόμο για Γιάννενα, άρα ισχύει ότι και πριν.
Για Λευκάδα ισχύει το ίδιο ακριβώς, δες χάρτη και θα καταλάβεις.
Οι άνθρωποι, εμπορικοί αντοπρόσωποι κτλ σου λένε ότι η Ιονία έπρεπε να είναι πιο κοντά στο Αγρίνιο. Από τη στιγμή που ΔΕΝ είναι, οι κόμβοι που υπάρχουν ήδη καλύπτουν ΠΛΗΡΩΣ τις ανάγκες μας (απλά θέλουμε καλύτερους δρόμους προς αυτούς).
Οπότε τώρα που έμαθες ότι η απευθείας σύνδεση δε θα βοηθήσει σε τίποτα, μπορείς να ενημερώσεις και τους υπόλοιπους 99% Αγρινιωτών, γιατί είναι κρίμα να κοιμούνται όρθιοι.
Δε σε προσβάλω απλά κάνουμε μία κουβέντα, σου μιλάω με στοιχεία και κάνεις πως δεν ακούς. Δεν είναι κακό να παραδεχτείς το λάθος σου, κακό είναι ψηφίσεις κάποιον που θα σου υποσχεθεί κάτι που δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνει μόνο και μόνο για να εντάξει στο κοπάδι του.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ.ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΣΩ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟΥ. ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΣΤΟ… ΦΑΝΗΚΕ Η ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ. ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ ΥΠΠΟΨΗΝ ΣΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΡΙΚΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΩΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΣΚΕΨΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΠΤΩΝ. Η ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΩΣ ΜΕΣΗ ΟΔΟΣ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΑΣ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΛΠΑΚΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΗΚΑΜΕ,ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΦΤΩΧΗ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΕΙ.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΠΗΡΑΝ ΓΡΑΜΜΗ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟΣ. ΑΚΟΥ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ “Ας μην κορο’ι’δευόμαστε!,κανένας που ταξιδεύει για Γιάννενα ή όπου αλλού προς τα πάνω ή προς τα κάτω,δεν θα βγεί απ’την ιόνια για να ρθεί στο Αγρίνιο αν δεν έχει σοβαρό λόγο.Τα ‘αλλα που λέγονται είναι μπούρδες!.Μόνο όποιος θέλει κάτι να πεί αερολογώντας,ή έχει συμφέρον μιλάει για απέυθείας σύνδεση και κουραφέξαλα!…” ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ…ΑΡΑΓΕ ΑΠΟ ΠΟΥ?.ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΕΙΣ ΜΑΤΗΝ. ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΘΕΜΑ ΑΜΜΕΣΩΣ ΑΜΜΕΣΩΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ,ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΝ ΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΕΝΟΣ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΡΙΓΑΝΗ Η ΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΦΥΤΕΙΩΝ.
O antikeimenikos 2 δεν είμαι εγώ.
Όσο για τα υπόλοιπα που λες επειδή μας ζάλισες:
ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΚΟΥΒΑΡΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Η ΙΟΝΙΑ!!
Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα!
φιλε αντικειμενικε λογικο το επιχειρημα σου περι χιλιομετρων αλλα προσπαθησε να μπεις λιγο και στη λογικη του ταξιδιωτη. οταν ο αλλος εχει κανει 3-4 ωρες ταξιδι απο αθηνα και θεσσαλονικη για να ερθει αγρινιο, δε μπορει να τον βαζεις να περναει απο την οδυσσεια του κουβαρα και της κλεισουρας. ειναι τραγικο αυτο το πραγμα. θα προτιμησει να κανει τα 10 χλμ που λες τα παραπανω και να φτασει με ΑΣΦΑΛΕΙΑ απο ενα ευρωπαικο κομβο στο αγρινιο ξεκουραστος. και μαλιστα στον ιδιο χρονο, γιατι τα ορια στην εγνατια ειναι 120 χλμ την ωρα, ενω στην παλια εθνικη 90 (αμα δεν πετυχεις κανενα τρακτρ και σε παει με 40)
ειναι αδιανοητο να μην ειναι οι αγρινιωτες υπερ ενος κομβου και να βασιζεται σε οδικο δικτυο του ’60.
Για αυτό θα πρέπει να γίνει αναβάθμιση του δρόμου.
Μέχρι τον Κουβαρά είναι μία ευθεία, ενώ μέχρι το Κεφαλόβρυσο μόνο η κλεισούρα έχει στροφές.
Επίσης φίλε λογικός δε μας λες πόσα χιλιόμετρα θα είναι η εναλλακτική διαδρομή, όπως και ο ΠΑΝΕ-6.
10 χμ είναι περισσότερη στο ιδανικότερο σενάριο και προς τους 2 κόμβους. Υπολογίζω το λιγότερο 13χμ περισσότερα.
Σύμφωνα με τη γνώμη σας προτείνετε:
– Να γίνει ένας δρόμος που θα αυξάνει τη διαδρομή κατά 13χμ, που θα είναι πανάκριβος λόγω απαλλοτριώσεων, γιατί όπως λέτε θα έχει άλλη ψυχολογία ο ταξιδιώτης…
Εγώ προτείνω έτσι όπως έχουν τα πράγματα να αναβαθμίσουμε τους δρόμους που έχουμε και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ! Που είναι φθηνότερη λύση, θα ωφελήσει τους κατοίκους και θα κοστίσουν πολύ λιγότερο!
Αν δεν έχετε κάποιο σοβαρό επιχείρημα μην το κουράζουμε άλλο…
Συμφωνώ με την άποψη του “λογικού”.
Δεν είναι μόνο οι στροφές.
Γιατί να περνάει κανείς μέσα από τόσες κατοικημένες περιοχές;
Σκεφτείτε από Αγρίνιο μέχρι κόμβο Κουβαρά, πόσα χωριά και επικίνδυνες διασταυρώσεις περνάς…
….παιδια μισο λεπτο……(αν μου επιτρεπετε διαλογο , γιατι οχι?)
antikeimenike k δημητρη….
…………..Αρχικα πρεπει να δουμε υπαρχουν πιστωσεις για να γινει ,αυτη η συνδεση η καποιοι εριξαν αλλη μια φοτοβολιδα – σαν αυτη με τις φυλακες που ξεκινανε …….την αλλη εβδομαδα, παλι στο ιδιο μερος -στο Αγγελοκαστρο-…..
Δηλαδη λεμε τη γνωμη μας-σεβαστη- κινουμενη ολοι απο μια δικαιολογημενη οργη , αφου καποτε καποιοι , αδιαφορησαν κ βρεθηκε η λεγομενη παρακαμψη Αγρινιου να εφαπτεται της….παλαιομανινας -ριγανης !!!!! Εχουν τεραστια ιστορικη ευθηνη που τα αιτια βρισκονται στο Μεσολογγι το οποιο καταφερε οριστικα να περασει διπλα η Ιονια….αυτα ειναι γνωστα ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? πρεπει να υπαρξει τουλαχιστον μια ΑΜΕΣΗ Κ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ( ΑΝΝΝΝΝΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΠΙΣΤΩΣΕΙς) …………………..Κ αν καποιοι επιμενουν κ θελουν να περνανε απο κλεισουρα ας περνανε, δεν τους εμποδιζει τιποτα- ΑΛΛΑ χρειαζ κ μια συνδεση – ευθεια……….οσοι βλεπουν στο χαρτη μια μεγαλη πολη να ειναι τοσο μακρια απο ενα συγχρονο αυτοκινητοδομο. ξεραινονται στα…γελια (οπως λες κ εσυ αλλα αντιστροφα) Αλλωστε υπαρχει κ ενας βασικος λογος ,που ειναι αναγκαια η καθετη συνδεση με τη πολη μας` το τμημα αυτο θα ειναι ΣΥΝΕΧΕΙΑ – ΑΛΛΟς ΕΝΑς ΚΡΙΚΟς- ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ…..AYTO ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΑΜΕΣΗ Κ ΑΣΦΑΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ … με εκτιμηση !
Δρομος που περνα μεσα απο χωρια δε μπορει να αναβαθμιστει φιλε. δεν ξερω πως το εχεις στο μυαλο σου, αλλα για να καταλαβεις τι εννοω σε παρακαλω να δες τη διαφορα που εχουν οι δρομοι μας με τους καθετους της εγνατιας οδου που χρησιμοποιω εγω για να ταξιδεψω προς αγρινιο. μερα με τη νυχτα ειναι. περα απο τις λακουβες που σαν τα μερη μας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (αν εχεις ταξιδεψει αρκετα στην ελλαδα καταλαβαινεις πολυ καλα ΠΟΣΟ ΠΙΣΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ) μετραει και η χαραξη που περνα συνεχως απο κατοικημενες περιοχες και κανει τη διαδρομη επικινδυνη!!!
συγκεκριμενα περνα μια βολτα απο τους καθετους της εγνατιας προς καστορια, πτολεμαιδα, σερρες, ορεστιαδα (ολοι δρομοι αρκετων χιλιομετρων) για να δεις τη διαφορα. εχω ταξιδεψει σε ολους αυτους τους δρομους πολλακις και αμφιβαλλω αν μπορουν να φτασουν στο επιπεδο τους οι υφισταμενοι απο κουβαρα και κλεισουρα αν δεν πεσουν παρα πολλα χρηματα και δε γινει διαπλατυνση σε σημεια που απλα δε γινεται χωρις παρα πολλα χρηματα (μεσα απο χωρια, γεφυρα αχελωου, κλεισουρα)
ας παμε ενα βημα παραπερα κι ας φτιαξουμε ενα μοντερνο δρομο με τουλαχιστον μιαμιση και μιαμιση λωριδα ανα κατευθυνση και μετα βλεπουμε ποιον θα χρησιμοποιει ο κοσμος παρα τα 10-12 χιλιομετρα παραπανω. ΑΣΦΑΛΕΙΑ και ΤΑΧΥΤΗΤΑ θελουν οι οδηγοι, ειδικα αυτοι που ταξιδευουν απο μακρια. δε μπορει ο αλλος να ερχεται σε 2,5-3 ωρες σφαιρα και με ασφαλεια απο αθηνα θεσσαλονικη (μεσω εγνατιας και ολυμπιας οδου που σε 1,5 χρονο θα ειναι ετοιμες) και μετα να τον βαζεις να περνα μεσα απο χωρια στροφες και τρακτερ με 50 χιλιομετρα και γυρνωντας τον 40 χρονια πισω. ειναι απαραδεκτο για μια πολη με το μεγεθος του αγρινιου κατι τετοιο. ειναι ηττα για τον κοσμο της περιοχης και μονο η σκεψη να μεινουμε με δρομους 40 ετων και πασαλειμματα
νομιζω τα επιχειρηματα που παρεθεσα ειναι αρκετα φιλε μου. απο κει και περα ο μονος ασφαλης τροπος να δεις ποιος εχει δικιο, ειναι να δεις ποιο δρομο θα προτιμα ο ταξιδιωτης εφοσον γινει ο καθετος. γνωμη μου οτι το 90% θα προτιμα το νεο δρομο για τους λογους που προανεφερα. οποιος κανει συχνα ταξιδια καταλαβαινει πολυ καλα τη λογικη του ταξιδιωτη και με καταλαβαινει
καλο βραδυ
Το Αγρίνιο το “φτιάξανε” τα καπνά, κάτι που δεν υφίσταται πια. Ο κάμπος αν δεν κάνω λάθος είναι σχεδόν νεκρός, φυτρώνουν μόνο φωτοβολταϊκά. Η πόλη θα μπορούσε να διεκδικήσει άλλο ρόλο, τον ρόλο της βιομηχανικής πόλης με εργοστάσια συναρμολόγησης προϊόντων προς διάθεση στην ευρωπαϊκή αγορά αλλά και στην Ελληνική.
Αν αυτό συνέβαινε θα είχε νόημα η σύνδεση με την Ιόνια και κατ’ επέκταση με το πλατυγιάλι. Ακριβώς παράλληλα θα είχε νόημα και η δημιουργία σιδηροδρομικής γραμμής.
Οπότε να μου επιτρέψετε να κάνω μία σύνοψη:
Κόμβος Αγγελοκάστρου:
+ Ο νέος δρόμος θα είναι πιο ασφαλής και σύγχρονος (αν υποθέσουμε ότι δε θα περνάει μέσα από χωριά πχ Αγγελόκαστρο κτλ.).
– Μεγάλο κόστος.
– Επιπλέον περίπου 13χμ απόσταση για ταξιδιώτες από/προς Γιάννενα-Πάτρα.
Αναβάθμιση υπαρχόντων κόμβων:
+ Λιγότερα χμ για Γιάννενα-Πάτρα.
+ Χαμηλότερο κόστος.
+ Θα εξυπηρετήσει χιλιάδες κατοίκους που κάνουν καθημερινά τις διαδρομές αυτές πχ προς Μεσολόγγι ή Αμφιλοχία.
– Περνούν μέσα από χωριά (και Κλεισούρα) και η αναβάθμιση θα είναι μερική.
Αν έχει κάποιος κάτι άλλο ας προσθέσει…
EINAI AΠΛΟ…ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΞΟΔΟ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΙΚΟ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΑΝΤΑ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΕΙ. Ο ΝΙΚΟΣ ΥΦΑΝΤΗΣ ΑΝΤΙΕΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΑ ΑΓΡΙΝΙΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΙΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΔΙΚΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ. ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΣΧΟΛΙΟ.
Σαν τι πόλη θα το επισκεφτεί κάποιος ξένος το Αγρίνιο; Τουριστική;!
Από τι ζει; Ποιο είναι το προϊόν της;
Ο κάμπος από τη στιγμή που σταμάτησε να παράγει προσοδοφόρο καρκίνο(καπνό) γιατί δεν παράγει κάτι άλλο; Μαρούλια;! Βερίκοκα; Αγκινάρες; Δεν έχει νερό;!
Σαν πόλη για να αναβαθμιστεί πρέπει να αποκτήσει ξανά ρόλο.
Η ζηλόφθονες αντιπαλότητες τύπου Αγρίνιο-Πάτρα, Μεσολόγγι-Αγρίνιο είναι χαζές.
Κάθετη σύνδεση με την Ιόνια έχει νόημα μόνο αν είναι μέρος της σύνδεσης με το πλατυγιάλι, και μόνο αν αυτός ο δρόμος εξυπηρετεί “δουλειές”, έσοδα για την πόλη, βιοτεχνία και βιομηχανία, εξαγωγές.
Σαν συμπλήρωμα στο παραπάνω (κι αν μπορεί ο συντονιστής να τα συνενώσει): Θέλουμε, θέλουμε, θέλουμε!!! Θέλουμε υποδομές. Αβέρτα. Φράγκα πως θα φέρουμε για να τις φτιάχνουμε και να τις υποστηρίζουμε-συντηρούμε δεν μας λέει κανείς. Κι εγώ ΘΕΛΩ, πολλά ΘΕΛΩ, δεν έχω όμως!
Πρέπει να ξεκινήσουμε από αυτό.
Να πούμε πχ ότι θέλουμε να εξάγουμε μπρόκολα που θα παράγει πλέων ο κάμπος μας και γι αυτό θέλουμε δρόμο.
Παράδειγμα, να διαλαλήσουμε ως δελεαστική πρόταση τη δημιουργία ενός εργοστασίου συναρμολόγησης αυτοκινήτων. Να φέρνει ο Χο Τσι Μινκ τα εξαρτήματα, κι εδώ αναλόγως τη ζήτηση να συναρμολογούνται τα αυτοκίνητα.
Τέτοια πρέπει να ζητάμε από τους πολιτικούς μας, να φέρουν δουλειές.
ΘΥΜΙΟ ΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ? ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΤΡΙΧΩΝΙΔΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥ. ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ. ΑΡΚΕΤΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΔΟΡΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ, ΑΝΑΦΕΡΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΟΥ. ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΚΟΝΤΙΝΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΕ ΜΥΡΤΙΑ,ΘΕΡΜΟ Κ.Α. ΟΙ ΑΝΤΙΖΗΛΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΑΓΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ. ΠΟΣΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΡΙΞΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ. Η ΠΟΛΗ ΑΥΤΗ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΟ ΑΕΟΡΔΡΟΜΙΑ ΑΝΕΝΕΡΓΑ(ΠΗΡΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ!)ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΒΑΣΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ. ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.ΣΕ ΣΒΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ. ΠΟΣΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΗ? Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΕΘΕΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΠΟΚΤΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ. ΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΜΠΟΣ, ΒΕΒΑΙΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΟΥΤΕ ΑΓΡΟΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΘΕΛΗΣΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΓΡΟΤΗΣ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΜΕΓΑΛΟ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ,ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΝΕΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ.
Ένας δρόμος που χρειάζεται να γίνει (γιατί οι υφιστάμενοι είναι άκρως επικίνδυνοι και σκοτώστρες) είναι ο δρόμος Αγρίνιο – Καρπενήσι.
Δεν χρειάζεται να είναι αυτοκινητόδρομος με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση(τουλάχιστον όχι παντού) αλλά θα βόλευε ένας δρόμος με καλύτερη χάραξη, να μη περνά μέσα από όλα τα κουτσοχώρια, να μην έχει τόσες πολλές στροφές, όπου χρειάζεται να έχει τούνελ και χώρους σταθμευσης κλπ.
@Θύμιος
Μπράβο φίλε μου. Επιτέλους, ένας λογικός άνθρωπος.
Ο δρόμος με το Καρπενήσι θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερη προτεραιότητα!
Όσο για την αγροτική παραγωγή, θα συμφωνήσω ότι θα έπρεπε να είναι πρώτο μας μέλημα. Αλλά βλέπεις υπάρχουν άνθρωποι που καίγονται περισσότερο για άλλα θέματα και δίνουν προτεραιότητα σε άλλους τομείς.
Ξεχνάει ο κόσμος ότι ο καπνός έκανε το Αγρίνιο μεγάλη πόλη και θέλουν να το μετατρέψουν σε τουριστικό θέρετρο και κέντρο πολιτισμού λες και μιλάμε για το Παρίσι.
Ας φτιάξουμε πρώτα την οικονομία μας και τα υπόλοιπα θα γίνουν εύκολα.
@ΠΑΝΕ-6
Ακόμα δε μου απάντησες:
“ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΚΟΥΒΑΡΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Η ΙΟΝΙΑ!!”
Μπήκα από άλλο υπολογιστή και δεν φαίνονται όλα τα σχόλια!! Γιατί;;;
Μόλις ρώτησα εμφανίστηκαν όλα! Άρα;;!
Ο κάμπος θα πρέπει να αξιοποιηθεί. Είτε για γεωργική χρήση, είτε για βιομηχανική.
Αν το Αγρίνιο θέλει να γίνει ΚΑΙ τουριστικός προορισμός θα πρέπει να το προωθήσει.
Ο Τουρίστας πάντως στην Ελλάδα ζητά εξοχή(εκτός από Αθήνα), ζητά θάλασσα ή βουνό. Μια πόλη(και μια χώρα) που μόνο καταναλώνει και δεν παράγει είναι καταδικασμένη. Η περιοχή έχει τεράστιο πλούτο. Ο Νομός είναι πολύ μεγαλύτερος από πάρα πολλά κράτη. Τι φταίει που είναι τόσο φτωχός;;;;;;;;!
ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕ ΤΟ ΑΤΟΠΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ…
Οι υπάρχοντες δρόμοι είναι κακοί γιατί έχουν αφεθεί στην τύχη τους, είναι ασυντήρητοι.
Είναι επικίνδυνοι γιατί έχει φθαρεί η άσφαλτος κι έχουν γεμίσει λακκούβες, αν συντηρούνταν θα ήταν μια χαρά. Σε πολλά σημεία αυτοί οι δρόμοι παίρνουν βελτίωση, τεχνικές λύσεις υπάρχουν. Το θέμα είναι πάντα τα λεφτά, πριν για να “φαγωθούν” και τώρα που δεν υπάρχουν. Αν επισκευαστεί η άσφαλτος και γίνουν οι κατάλληλες παρεμβάσεις μπορεί η μέση ταχύτητα να αυξηθεί ως και 20χμ/ώρα,(όπου πρέπει) έτσι ο κυκλοφοριακός φόρτος θα “αδειάζει” πιο γρήγορα.
Άλλωστε για μικρές σχετικά αποστάσεις δεν θα μπαίνει κανείς εύκολα στην Ιόνια γιατί θα έχει και το κόστος των διοδίων.
ΣΥΝΟΨΗ. ΑΣ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ Η ΚΑΘΕΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΨΗΦΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ…
…Antikeimenike…..Aγρινιο- Αγγελοκαστρο σε 5 λεπτα….κ σε 2Ο πλατυγιαλι!!
Αλλο η διαδρομη – Αλλο η αποσταση(ευθεια) -κ Αλλο Ο ΧΡΟΝΟΣ
μου φαινεται οτι μπερδευεις τα χιλομετρα ,γενικα, με το χρονο…..
Το ζητουμενο στην εποχη μας πια, ειναι να κερδισουμε χρονο, αυτο το νοημα εχουν οι μεγαλοι δρομοι, κ ασφαλεια.
Αυτο θελουν ολοι ~ επιχειρησεις βιοτεχνιες ελ επαγγελματ κ ολοι οι πολιτες.
Μια διαδρομη μπορει να ειναι λιγα χιλιομετρ αλλα με πολυ χρονο (αν υπαρχ εμποδια – πολλες στροφες αλα κλεισουρα- γεωργικα μηχαν- κατοικ
κλπ κ ΑΝΤΙΘΕΤΑ μπορει μια διαδρομη να εχει περισοτερ χιλιομετρ αλλα να φτανει ενα αυτοκιν. πιο συντομα (χρονικα) κ με ασφαλεια.
Πιστευεις οτι θα ….καταρευσει η ευρωπ κεντρικη τραπεζα αν γινει ενας δρομος στην αιτωλια? απαραιτητος κ αναγκαιος .
Στη μακρυνεια ξεκινησε ενας δρομος με διπλασια χιλιομετρα (22 περ)
χωρις να ειναι τοσο πολυ αναγκαιος Οπως κ οι ιδιοι- οι μισοι τουλαχιστ κατοικοι της περιοχης- ομολογουν . κ αντιδρουν ορισμενοι , -ελαχιστοι-
επειδη σχεδιαζεται κ γινεται μια προσπαθεια , υλοποιησης ενος δρομου 13 χιλιομ περιπου ,…. ο οποιος θα βγαλει επιτελους τη πολη , τον εμπορικο κοσμο ,τους εκατοντ επαγγελματιες κ τους πολιτες, ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ,ΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ Κ ΤΗΝ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ , ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΝ?…….σε 5 ΛΕΠΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ (ΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ- ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟΥ)
Το Αγρίνιο(όπως οι περισσότερες πόλης άλλωστε) κινείται με τα εισοδήματα των λίγων παραγωγών, τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, τις συντάξεις, και την παροχή υπηρεσιών-κατανάλωση. Κατά βάση τρώμε τις σάρκες μας. Πληρωνόμαστε με δανικά και τα ξοδεύουμε στην κατανάλωση.
Αν θέλουμε υποδομές θα πρέπει να συνδυαστούν με παραγωγή. Οι υποδομές έχουν κόστος και στη δημιουργία αλλά και στη συντήρηση.
Να φτιάχνουμε ότι μας συμφέρει, όχι ότι απλά μας αρέσει ή επιθυμούμε.
Να μη σκεφτόμαστε με την νοοτροπία σαν να τα πληρώνει κάποιος άλλος, κανένας δεν μας κάνει δώρο τίποτα.
Η κάθετη σύνδεση με την Ιόνια μπορεί να γίνει μόνο ως δέλεαρ για την προσέλκυση επενδύσεων που θα θέλουν αξιοπρεπή πρόσβαση στο Πλατυγιάλι.
Κατά τ’ άλλα η βελτίωση των είδει υπαρχόντων οδών θα μπορούσε να είναι περίπου έτσι:
Διαπλάτυνση μισή λωρίδα ανά κατεύθυνση όπου είναι δυνατόν ή εναλλάξ διπλή λωρίδα στην μια κατεύθυνση ανά διαστήματα όπου είναι δυνατόν. Δημιουργία παραδρομών και κατάργηση πολλών περιττών εξόδων στην εθνική από παράδρομους. Κάγκελα-φράχτης όπου ο δρόμος δεν χωρίζει το χωριό στη μέση πχ Στράτος. Όπου ο δρόμος περνά μέσα από το χωριό σκαμμένο εγκιβωτισμένο τούνελ(δόξα το Θεό η περιοχή έχει χώμα και όχι βράχια, πανεύκολο) και η πάνω πλατεία που θα δημιουργηθεί χώρος-δρόμοι για το χωριό.
Υπόσκαφα εγκιβωτισμένα τούνελ(ακριβώς στη χάραξη του υπάρχοντος δρόμου) μόνο στα χωριά που έχουν κίνηση, όπως Νεάπολη και Κυψέλη. Στα χωριά που είναι “τρία σπίτια”(ουσιαστικά συνοικισμοί) και οι διελεύσεις πεζών είναι ελάχιστες δεν χρειάζονται τούνελ αλλά ούτε και πεζογέφυρες(όπως κάποιες άχρηστες που γκαρίζουν ότι έγιναν απλά για να φαγωθούν λεφτά), χρειάζονται διελεύσεις πεζών με φανάρι με κουμπί.
ΤΑΞΙΔΕΥΩΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΑΠΟ ΓΙΑΝΝΙΝΑ ΓΙΑ ΠΑΤΡΑ. Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ ΛΙΓΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗ.Κ.Τ,Λ.ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΜΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ……………
Α