Κυριακή, 5 Ιουλίου, 2020

προετοιμασία για το διαγωνισμό του Google στο ΤΕΙ Μεσολογγίου

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά φοιτητές του τμήματος Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και Οικονομία (ΕΠΔΟ) του ΤΕΙ Μεσολογγίου συμμετέχουν στον παγκόσμιο διαγωνισμό Google Online Marketing Challenge που διοργανώνεται από το γνωστό σε όλους Google.
Οι φοιτητές ξεκίνησαν την προετοιμασία τους, μέσα από ειδικά σεμινάρια και παρουσιάσεις που διοργανώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα πάνω στα εργαλεία του Google και σε τεχνικές μάρκετινγκ στο internet.
Φέτος έχουμε προσθέσει πολλά νέα στοιχεία στην προετοιμασία μας”, δήλωσε ο Αναπληρωτής Καθηγητής Σπύρος Συρμακέσης, Προϊστάμενος του Τμήματος ΕΠΔΟ που είναι και ο ακαδημαϊκός υπεύθυνος και συντονιστής της προσπάθειας αυτής.
“Καταρχήν ξεκινήσαμε με ειδική εκπαίδευση πάνω σε θέματα συνεργατικότητας. Αφιερώθηκε μια μέρα για να δείξουμε στους φοιτητές τι σημαίνει να είναι μέρος μιας ομάδας και ποιός μπορεί να είναι ο ρόλος τους μέσα σε αυτή. Η διαδικασία αυτή γίνεται για πρώτη φορά αλλά κρίθηκε αναγκαία ώστε να φτιάξουμε ομάδες που όλοι ξέρουν το ρόλο τους και τη σημασία τους μέσα σε αυτή.”
Στο διαγωνισμό του Google συμμετέχουν εκπαιδευτικά ιδρύματα από όλο τον κόσμο και η προσπάθειά τους αξιολογείται από ανεξάρτητη επιτροπή εκπαιδευτικών από το εξωτερικό.
“Φέτος αποφασίσαμε να διαγωνιστούμε και σε επιπλέον κατηγορία σε σχέση με πέρυσι”, μας ενημέρωσε ο Σπύρος Συρμακέσης. “Τα προηγούμενα χρόνια είχαμε επιλέξει να ασχοληθούμε με επιχειρήσεις που έχουν εμπορικό χαρακτήρα και τα πήγαμε καλά. Δύο συνεχόμενες θέσεις σε ημιτελικούς από τις 3 από τις 5 ομάδες μας ήταν μια επιτυχία. Φέτος προσθέσαμε το όνομά μας στην προώθηση των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών και επιλέξαμε να φτιάξουμε την διαδικτυακή καμπάνια του “Χαμόγελου του Παιδιού.
Έχουμε ήδη επικοινωνήσει μαζί τους και μας τιμά η απόφασή τους να δεχτούν να συμμετάσχουν μαζί μας σε αυτό το διαγωνισμό.”
Πρέπει να σημειωθεί πως οι Ελληνικές ομάδες έχουν πάντα ένα βασικό εμπόδιο σε αυτό το διαγωνισμό, που είναι η χρήση της ελληνικής γλώσσας σε σχέση με τη αγγλική που είναι σαφώς πιο ανταγωνιστική στη διαδικασία αυτή του internet marketing.
Για τους φετινούς στόχους ο κ Συρμακέσης μας είπε:
“Φέτος έχουμε τέσσερις ομάδες στο διαγωνισμό. Η συμμετοχή μας σε αυτό το διαγωνισμό δεν έχει στόχο τη διάκριση. Ποτέ δεν την είχε! Η επιλογή μου να σχεδιάσω τη συμμετοχή του ΤΕΙ Μεσολογγίου στο Google Online Marketing Challenge έχει σα στόχο να δώσει επιπλέον εφόδια στους φοιτητές, να τους δείξει εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην αγορά εργασίας και μέσα από αυτή την εξοικείωση να διασκεδάσουν σε ένα παγκόσμιο παιχνίδι.
Πραγματικά ευχαριστώ τη Διοίκηση του ΤΕΙ Μεσολογγίου που έχει αγκαλιάσει αυτή την προσπάθεια και την υποστηρίζει από την αρχή μέχρι το τέλος της τα τελευταία 3 χρόνια.

Φέτος με τη συμμετοχή του Χαμόγελου του Παιδιού είμαστε ακόμη πιο χαρούμενοι που το ΤΕΙ Μεσολογγίου θα μπορέσει να προσφέρει ακόμη περισσότερα για ακόμη περισσότερους ανθρώπους.”

(στη φωτογραφία Η ομάδα των φοιτητών την 3η ημέρα της εκπαίδευσής τους)

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.