Δευτέρα, 20/08/2018

Παπακαμμένου Φροντιστήρια Αγγλικών τέντες μπινιάρος
PRAKTIKA Κρέατα ΑΥΦΑΝΤΗΣ Olonmas Φαρμακείο

"Τρέχει" το θέμα του τρένου Κρυονέρι-Αγρίνιο

Ένα παρά πολύ σημαντικό θέμα για τον τόπο μας είναι η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Κρυονέρι – Αγρίνιο. Η προσπάθεια ξεκίνησε εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά παρόλο που η γραμμή είναι έτοιμη οι γνωστοί – άγνωστοι α(να)ρμόδιοι κωφεύουν. Είχαν όμως τα αυτιά τους ανοιχτά, όταν κάποιοι ήθελαν να χρησιμοποιήσουν το τρένο για την προσωπική τους προβολή και όταν κάποιοι άλλοι θέλησαν να εξυπηρετήσουν μια πιο φιλική σε αυτούς εκλογική περιφέρεια κλέβοντας το τρένο απ την Αιτ/νία ! Τώρα πρέπει όσο πιο γρήγορα να ολοκληρωθούν τα έργα για να ξεκινήσει το τρένο και τελειώσει επιτέλους αυτή η κοροϊδία ( έχουν μείνει μόνο κάποιες λεπτομέρειες και ο σταθμός του Αγρινίου, που αν και υπάρχει οικόπεδο του ΟΣΕ δίπλα απ τα σχολεία, ίσως γίνει στο Δοκίμι αφού υπάρχει η δυσκολία της διέλευση του τρένου κάθετα από την εθνική οδό ) . Ωστόσο χρειάζεται μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και από την πλευρά του κόσμου ώστε να ασκηθεί και πίεση στους τοπικούς φορείς. Η αρχή μπορεί να γίνει με μια μάτια στο site των σιδηρόδρομων βορειοδυτικής Ελλάδος ( http://sbde.freehostia.com/ ) όπου εκτός των άλλων υπάρχει και σπάνιο φωτογραφικό υλικό. Υπάρχουν όμως και ειδήσεις γύρω από το θέμα! Σε υπηρεσιακή σύσκεψη που έγινε στο Υπουργείο Μεταφορών και παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του ΟΣΕ αποφασίστηκαν κατ’αρχήν τα εξής:

1.) Nα ολοκληρωθούν τα σιδηροδρομικά έργα της γραμμής Κρυονερίου-Αγρινίου ενίσχυση γεφυρών Ευήνου και Αγγελοκάστρου, δημιουργία αμαξοστάσιου στον Σ.Σ Μεσολογγίου, δημιουργία σταθμού στο Αγρίνιο για τερματικό της γραμμής , κατασκευή αποβάθρων σε όσους σταθμούς / στάσεις απαιτούνται να γίνουν.

2.) Να γίνει προμήθεια 3 ελαφρών αυτοκινηταμαξών και ενός ιπτάμενου δελφινιού για την δρομολόγησή τους στη γραμμή, ώστε να υπάρξει η απαιτούμενη σύνδεση της γραμμής με την Πάτρα . Ελπίζουμε όλα αυτά να γίνουν κάποια στιγμή πράξη και να μην αποδειχθούν πρωταπριλιάτικο αστείο! Ωστόσο οι υπεύθυνοι θα πρέπει να δείξουν πραγματική θέληση για την ολοκλήρωση του έργου και να μην λογαριάσουν τις όποιες αντιρρήσεις του μονοπωλιακού ΚΤΕΛ! Έχουμε δικαίωμα (και υποχρέωση στις μέρες μας λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε με το περιβάλλον ) να επιλέξουμε για τη μετακίνηση μας ένα μέσο πιο οικολογικό, πιο φθηνό, πιο γρήγορο, πιο άνετο, ένα μέσο που μας αξίζει και τέτοιο είναι μόνο το τρένο.-

Διαβάστε επίσης

Facebook comments:

Σχολίασέ το

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.