Σάββατο, 4 Ιουλίου, 2020

“Υπομονή” για την επιστροφή φόρου στη θέρμανση

Αυτό συνιστούν οι άνθρωποι της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων

Μια συμβουλή από το ρεπορτάζ: Αν έχετε σκοπό να τηλεφωνήσετε στο τηλέφωνο που η ΓΓΠΣ χαρακτηρίζει ως “help desk” (210-4802552/4803131)οπλιστείτε με πολύ υπομονή και κυρίως αν σας απαντήσει κάποιος μην τον αποπάρετε διότι πρέπει να είναι ο πιο σκληρά εργαζόμενος υπάλληλος! Στο τηλέφωνο αυτό εννοείται ότι μπορείτε να μάθετε για την πορεία της αίτησής σας αν υποβάλλατε έγγραφα για επιστροφή φόρου πετρελαίου ή να κάνετε την αίτηση αφού έχετε μπροστά σας τα απαραίτητα έγγραφα που θα σας υποδείξει πριν αυτόματος τηλεφωνητής. Η υπηρεσία λειτουργεί μέχρι τις 8 το βράδυ αλλά για να μπορέσετε να επικοινωνήσετε πρέπει να πάρετε δεκάδες φορές τηλέφωνο ώστε να μην το βρείτε κατειλημμένο.

Αν είστε από τους τυχερούς να το σηκώσει κάποιος θα πρόκειται για κάποια/ον υπάλληλο που θα απολογηθεί για την καθυστέρηση γιατί “γίνεται πανικός”  και θα σας εξυπηρετήσει. Αυτό που θα σας πει πιθανότατα δεν θα σας αρέσει και πολύ διότι αν έχετε κάνει ήδη αίτηση και θέλετε κατά προσέγγιση να μάθετε πότε θα πάρετε τα χρήματά σας πίσω μάλλον και πάλι θα πρέπει να δείξετε υπομονή: “Το υπουργείο άρχισε να επιστρέφει χρήματα γύρω στα Χριστούγεννα, Υπάρχουν κάποιοι λογαριασμοί που πιστώνονται ανάλογα με τη διασταύρωση που γίνεται. Κάντε υπομονή διότι η διαδικασία απαιτεί τουλάχιστον 20 μέρες από την υποβολή της ποσότητας μέσα του συστήματος Ήφαιστος από τον πρατηριούχο που σας έβαλε πετρέλαιο”, είναι η απάντηση-προσέξτε- αν έχετε κάνει τα χαρτιά σας και έχετε ειδοποιηθεί ότι δικαιούστε επιδότηση. Κατά προσέγγιση καλό είναι να γνωρίζετε ότι για μια ολιγοκατοικία 5 διαμερισμάτων με κοινό λέβητα(πρόκειται για τα πολλά παλιότερα σπίτια που υπάρχουν και στο Αγρίνιο)δικαιολογούνται κάπου 900 λίτρα πετρελαίου. Δηλαδή αν βάλετε 1200 ευρώ  θα επιστραφούν κάτι παραπάνω από 260 ευρώ. Στην ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου πάντως ελάχιστοι είναι εκείνοι που έχουν δει να πιστώνεται ο λογαριασμός ΙΒΑΝ που έχουν δώσει(ο μόνος τρόπος να επιστραφούν χρήματα) και ειδικά αν έβαλαν πετρέλαιο μετά το ξεκίνημα του Δεκεμβρίου και έγινε η πρώτη διασταύρωση πριν τις γιορτές.

Από την άλλη αν θέλετε να υποβάλλετε ηλεκτρονικά ερώτηση ή αίτημα εκτός από τα 20 που φιλοξενούνται στο http://www.gsis.gr της ΓΓΠΣ μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας στο link “επικοινωνία” και διαλέγοντας, αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, την επιλογή «Ο λογαριασμός μου / My TAXISnet», ενώ αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος
https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm, Προσοχή, αν τα χαρτιά σας τα έχει κάνει φοροτεχνικός μέσω κωδικών μην χάνετε χρόνο υποβάλλοντας αίτηση με τον δεύτερο τρόπο γιατί θα σας έρθει μήνυμα ότι είστε εγγεγραμμένος. Είτε είστε ιδιώτης είτε διαχειριστής καλό είναι την αίτηση(Υπηρεσίες προς πολίτη-Χορήγηση Επιδόματος Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης) να σας την κάνει ο άνθρωπος που φροντίζει τα φορολογικά σας θέματα. Καλή τύχη και είπαμε…Υπομονή.

Γ.Σ.

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.