Το θέμα του Προαστιακού που θα συνδέει την Πάτρα με την Κάτω Αχαΐα ήταν το κύριο της ατζέντας κατά την συνάντηση που είχε σήμερα ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας με τους προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο και της ΕΡΓΟΣΕ Αθανάσιο Βούρδα στα γραφεία της Περιφέρειας στην Πάτρα. Ωστόσο εκτός αυτού από τον Περιφερειάρχη Απ. Κατσιφάρα τέθηκε επί τάπητος και το ζήτημα της λειτουργίας γραμμής Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην Αιτωλοακαρνανία και ειδικότερα στο τμήμα Μεσολόγγι – Αγρίνιο.
«Αυτές οι προτάσεις θα αξιολογηθούν με κριτήρια την εξυπηρέτηση των πολιτών, τις δυνατότητες χρηματοδότησης, τη σύνδεση με το λιμάνι και την οικονομική συγκύρια, ενώ θα τεθούν και προς διαβούλευση στους φορείς» υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Δυτ. Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας.
Πρόκειται για μία πρόταση στην οποία υπήρξε ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση από ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ και συμφωνήθηκε να υποβληθεί αίτημα από πλευράς Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας μέσα στις επόμενες ημέρες.
Επιπλέον, θα ξεκινήσει άμεσα από τις Υπηρεσίες η εκτίμηση για την κατάσταση του υφιστάμενου δικτύου, θα υλοποιηθεί μελέτη βιωσιμότητας και εφόσον οι προϋποθέσεις το επιτρέπουν, θα γίνουν όλες οι διαδικασίες ώστε να ενταχθεί προς χρηματοδότηση το έργο και να ξεκινήσουν οι εργασίες.
Ποιοι συμμετείχαν
Στη σημερινή σύσκεψη συμμετείχαν ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοφανόπουλος, ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Αθανάσιος Βούρδας, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος, η Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Αναστασία Τογιοπούλου, η Εκτελεστική Γραμματέας της Περιφέρειας Διονυσία Μαράτου, η Διευθύντρια της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Άλκηστις Σταθοπούλου, ο Γενικός Διευθυντής Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος και Υποδομών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Δημήτρης Καραβίδας, καθώς και στελέχη του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ, της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Ε.Π.
10 Σχόλια
ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΙ ΝΟΜΙΖΩ…
ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ -ΟΧΙ ΤΑΠΗΤΑ- ΣΤΟ ΑΘΛΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ. ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΟΙ “ΣΟΦΟΙ” ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΜΥΡΙΣΤΟΥΝ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΒΙΟΣΙΜΟΤΗΤΑΣ (ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΑΓΩΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ) ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΛΠ,ΚΛΠ.
NΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΠΡΟΑΣΤΕΙΟ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΟΠΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ. ΚΑΝΤΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΘΡΗΝΗΣΕΙ ΤΟΣΑ ΘΥΜΑΤΑ.
ΠΟΣΟ ΒΛΑΧΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ,ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΟΣΕ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ; Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΩΘΕΙ ΠΟΥ ΖΩ,ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΑΣ ΜΑΘΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΚΤΕΛ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΕΙ,ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟ ΤΡΕΝΟ,ΤΟ ΠΑΝΦΗΝΟ ΤΡΕΝΟ,ΤΟ ΤΑΧΥΤΑΤΟ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΤΡΕΝΟ,ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟΡΙΑ ΤΟ ΕΧΩ
ΑΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΌ ΤΡΈΝΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΤΕ ΑΝΤΕ Χ@ΣΤΕ ΠΑΡΑΠΕΡΑ
Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα ,μου τάπες με το πρώτο μου το γάλα και στις αρένες του κόσμου μάνα μου Ελλάς το ίδιο ψέμα πάντα κουβαλάς…Ν.Γκάτσος.
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ. ΔΟΥΛΕΜΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ. ΩΡΑΙΑ ΚΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΝΑ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ( ΑΦΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΙ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕ ΕΓΚΑΙΝΙΑ, ΤΑΡΑΤΑΤΖΟΥΜ, ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΣΥΝΤΟΠΙΤΗ ΜΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΛΠ ΚΛΠ). Ε ΚΑΙ? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ? ΤΙ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ?? ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ? ΛΥΣΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
Είχα την εντύπωση ότι το τρένο λειτουργούσε μετά τα προ ετών εγκαίνια του βερελη και τα κωμικοτραγικές που είχαν συμβεί τότε για όσους θυμουνται
Άρες μάρες κουκουνάρες. Όλα είναι ένα θέατρο. Το θέατρο του παραλόγου.
Όλες οι σκέψεις και οι αποφάσεις λαμβάνονται στο γόνατο, χωρίς κανένα σχεδιασμό.
Ντρέπομαι που είμαι Αιτωλοακαρνάνας.
Ντρέπομαι που ψήφιζα τόσα χρόνια άσχετους και εθνο- κομματόσκυλα που κοιτούσαν τις τσέπες τους αυτών και του σκυλολογιού τους.
Υπολόγιζα ότι τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα θα είχαν πάρει σάρκα και οστά , έστω το 1/3 αυτών αλλά αυτοί ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Ένα μάτσο ανεπαρκείς έτρωγαν και τρώνε ακόμη με χρυσά κουτάλια και πίσω όλα στάχτες και αποκαΐδια.Μα το ποιο σημαντικό είναι ότι δουλεύουν ακόμη το Αιτωλοακαρνάνα , λαό με τις βρώμικες ψευτιές τους.
Απο που θα εχει ανταποκριση το τραινο απο Πατρα, απο Κρυονέρι,πρός Ι. Π. Μεσολογγιου,Αιτωλικό, Αγρινιο, και μετά; τι !!! θΑ ΕΙΣΤΡΈΦΕΙ ΜΕΧΡΙ τι Γεφυρα των Γάλλων που είναι τόσο τσουχτερες οι τιμές για να την περνάμε !!
και να περνουμε άλλο συρμό για την πρωτευουσα της Ελλάδος;
Εδω δεν μπορουμε να φτιάξουμε 188 λακούβες που είναι στον οδικό αξονα (δεκαέτιας 1950 -1960) Αντιρρριο – Αρτα ) και θα φτιαξουμε τραίνο !
Αν γινει αυτό εγω θα γινω Αστροναυτης.
Pol,οι λακκούβες στον οδικό άξονα Αντιρρίου-Άρτας δεν είναι μόνο 188,ούτε ο ίδιος ο θεός δεν μπορεί να καταλάβει πόσες είναι.
H επαναλειτουργια της γραμμης Αγρινιου-Μεσολογγιου ως τμημα του προαστιακου Πατρων ειναι απαραιτητη και βασει κοινοτικων οδηγιων της ΕΕ που απαγορευουν το μονοπωλιο στις επιβατικες μεταφορες, ποσο μαλλον στην περιπτωση αυτη απο τα ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανιας….μαλιστα για να μην ειναι ξεκομμενη η γραμμη μπορει να γινει αργοτερα συνδεση με Αντιρριο και Ριο ωστε να κουμπωσει στον προαστιακο Πατρας και στο εθνικο σιδηροδρομικο δικτυο οπως αυτο θα διαμορφωθει με την κατασκευαζομενη νεα ΣΓΥΤ Αθηνων-Πατρων….η ευκαιρια βεβαια χαθηκε να γινει το 2004 οταν η γεφυρα Τρικουπης δεν εγινε και σιδηροδρομικη αλλα ποτε δεν ειναι αργα….διαπιστωνω στα σχολια αναγνωστων ενοχληση απο υποκρυπτομενους μετοχους του Κτελ Αγρινιου που δεν θελουν να χασουν κερδη, ενω στην πραγματικοτητα θα τα αυξησουν μεσω και της συμμετοχης τους στην οικονομικη διαχειρηση μεσω ΣΔΙΤ