Δράση για το ορεινό οδικό δίκτυο του Θέρμου σχεδιάζεται να αναλάβει η ΜΟΜΑ (Μικτές Ομάδες Μηχανημάτων Ανασυγκροτήσεως) και για το λόγο αυτό την Τετάρτη έλαβαν χώρα συσκέψεις με στελέχη της και τη συμμετοχή παραγόντων του Δήμου Θέρμου και των αντιπεριφερειαρχων Χριστίνας Σταρακά.και Γιάννη Λύτρα.
Από κλιμάκια εξάλλου της ΜΌΜΑ και των τοπικών εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης ενεργήθηκαν αυτοψίες στα ορεινά χωριά. Το αίτημα για να αναλάβει η ΜΟΜΑ κατατέθηκε στο υπουργείο Άμυνας από τη δημοτική αρχή Θέρμου και έγινε ασμένως δεκτό. Άλλωστε ο αναπληρωτής υπουργός Δ. Βίτσας από το Πέρκο έλκει την καταγωγή του.
Οι Μεικτές Ομάδες Μηχανημάτων Ανασυγκρότησης είχαν βοηθήσει τη χώρα να ανασυγκροτηθεί μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και τον εμφύλιο που ακολούθησε, αναλαμβάνοντας την εκτέλεση έργων υποδομής. Ωστόσο καταργήθηκαν με νόμο το 1992.
Η ΜΟΜΑ επανενεργοποιήθηκε με απόφαση του υπουργού Εθνικής Αμυνας, Π. Καμμένου , με το διακριτικό όνομα ΔΙΔΕΡΓΩΝ (Διακλαδική Διοίκηση Κατασκευής Εργων).
Η ειδική στρατιωτική υπηρεσία αναλαμβάνει έργα κοινής ωφέλειας, οδοποιίας, εγγειοβελτιωτικά και αποκατάστασης ζημιών, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες και οργανισμούς ενώ το προσωπικό της αποτελείται από αξιωματικούς, υπαξιωματικούς, ΕΠΟΠ, οπλίτες θητείας καθώς και μόνιμο και επί συμβάσει πολιτικό προσωπικό.
Οι άνθρωποι της ΜΟΜΑ, αφού μελετήσουν όλο το οδικό δίκτυο της περιοχής και ειδικά τα τμήματα με χωματόδρομο, θα παρουσιάσουν μια έκθεση με τα συμπεράσματά τους σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, ενδεχομένως και μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Παράλληλα θα υπάρχει διαρκής επικοινωνία μεταξύ του δημάρχου Θέρμου κ. Κωνσταντάρα και της Αντιπεριφερειάρχη κ. Σταρακά ώστε να είναι έτοιμες οι υπηρεσίες Δήμου και Αντιπεριφέρειας να συνδράμουν στα έργα που θα προγραμματιστούν.
Η Αντιπεριφερειάρχης κ. Χ. Σταρακά δήλωσε σχετικά: «Πρόκειται για μια πολύ ευοίωνη εξέλιξη και θέλω να ευχαριστήσω τόσο τους ανθρώπους της ΜΟΜΑ όσο και τον δήμαρχο Θέρμου που είχε και την ιδέα. Χαίρομαι που βλέπω πνεύμα συνεννόησης από όλους και που υπάρχει συνειδητοποίηση ότι κάθε βοήθεια τέτοια εποχή είναι καλοδεχούμενη. Ειδικά το οδικό δίκτυο του Θέρμου είναι πολύ δύσκολο και απαιτούνται κεφάλαια για την βελτίωσή του που βρίσκουμε πολύ δύσκολα πλέον. Η συμβολή της ΜΟΜΑ στη βελτίωση της προσβασιμότητας και άρα της ποιότητας ζωής στους ορεινούς όγκους μας θα είναι τεράστια βοήθεια. Είμαι βέβαιη ότι σύντομα θα έχουμε αποτελέσματα και μια εξαιρετική συνεργασία με όλους».
Προηγούμενο άρθροΉρθε ο Φερέιρα, έρχονται κι άλλοι δύο!
Επόμενο άρθρο Καιρός: Ανεβαίνει σταδιακά η θερμοκρασία
6 Σχόλια
ΜΠΡΑΒΟ! ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΟΥ!
ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΠΟ ΜΟΜΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΜΟΝΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΥΛΙΚΑ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ! ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΑΝ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ!
Μιζέρια και κακομοιριά, ο κυριότερος λόγος που η περιοχή έχει μείνει στο 1950: Όταν δεν γίνονται έργα και το οδικό δίκτυο είναι παρατημένο, τότε η πολιτεία έχει ξεχάσει την περιοχή, έχει ρημάξει τον τόπο κλπ. Όταν όμως εξαγγέλλεται πως θα γίνει κάποια βελτίωση του οδικού δικτύου τότε κρατισμός και μούχλα, ο υπουργός έχει εξοχικό στην περιοχή κλπ…
Η ΜΟΜΑ ιδρύθηκε το 1957 και πολλά από τα σημαντικότερα, ποιοτικότερα [κατασκευαστικά] και οικονομικότερα έργα,κυρίως οδοποιίες και γέφυρες για 35 χρόνια,ήταν δικής της κατασκευής.Η αποδόμησή της άρχισε από τους υπέρμετρους διορισμούς πολιτικού προσωπικού από το ΠΑΣΟΚ και το 1992 ο Κων/νος Μητσοτάκης υπό την συνεχή πίεση των μεγαλοεργολάβων-μεγαλοεκδοτών[Μπομπολαίοι κ.λ.π.] τους έκανε τη χάρη και τη διέλυσε και εκποίησε τον στόλο των μηχανημάτων σε αυτούς.Ο λόγος ήταν η “νόθευση του ανταγωνισμού”. Αυτό το καταλάβαμε στο πετσί μας ,όταν η αξία των έργων στη χώρα μας κόστισε 3-5 φορές ακριβότερα από των χωρών της ΕΕ και οι εκπτώσεις στους διαγωνισμούς με το ζόρι έφταναν πάνω από μονό νούμερο.Τρεις εταιρίες καρπώθηκαν τα τεράστια υπερκέρδη,και οι δορυφόροι τους κάμποσα.Η σημερινή επαναδημιουργία της ΜΟΜΑ,δεν γνωρίζω τι εξέλιξη θα έχει,αν και …ευκόλως μπορεί να κατανοηθεί.
Πάρτε όλοι χαμπάρι ΜΟΜΑ και πάλη ΜΟΜΑ τελείωσαν τα φαγοπότια με τους Μεγάλους εργολάβους που τόσα χρόνια έτρωγαν έτρωγαν έτρωγαν και έργα για μια 5ετια μετά όλα πάθαιναν καθίζηση για να ξαναμασουλίσουν οι αχόρταγοι εγκάθετοι κομματάρχες μαζί με το σινάφι τους .
https://www.youtube.com/watch?v=SlAau_5BpJY
Πάτροκλε, κρατισμός και μούχλα και δόλος καθεστωτικός! Και δεν ειρωνεύομαι τις προσπάθειες του δημάρχου να βοηθήσει τον τόπο του αλλά μέμφομαι τη σκοπιμότητα της επαναλειτουργίας της μονάδας αφού εδώ και 12 μήνες μόνο τον δρόμο για το εξοχικό του Καμμένου έφτιαξε! Στα σύγχρονα καπιταλιστικά κράτη αυτές είναι δουλειές των ιδιωτικών κατασκευαστικών που πληρωνουν και απασχολούν τους απαραίτητους εργαζόμενους, πληρώνουν φόρους στο δημόσιο και εισφορές στα ταμεία και όταν δεν έχουν εργασία κλείνουν! Ο Καμμένος με τους σταλινιστές συγκυβερνήτες του ονειρεύονται να ανοίξουν μια στρατιωτική “ΔΕΚΟ”! Να προσλάβουν δηλαδή μόνιμους στο δημόσιο μερικές εκατοντάδες μηχανικούς, τεχνίτες, χειριστές μηχανημάτων ή ακόμα και ράπερ με παππούδες στο ΕΑΜ (και η ΜΟΜΑ είχε πολιτικό προσωπικό) να τους πληρώνει ο μαλάκας ο Έλληνας για να παίζουν τα μπεγλέρια με τα πόδια στο γραφείο όπως συμβαίνει σε κάθε δημόσια τεχνική υπηρεσία! Είπαμε! Ένας χρόνος ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και μόνο τον Καμμένο στην Ικαρία “έφτιαξε” το 747 ΕΤΜΧ…
Σχολιάζει κάποιος ονόματι Άκης Ροδίτης για τα πεπραγμένα της ΜΟΜΑ μετά την επανασύσταση της επί θητείας Καμμένου.Μας λέει λοιπόν ότι μοναδικό έργο της είναι στην Ικαρία ακολουθώντας και αυτός την γνωστή τακτική των νταβατζήδων της ενημέρωσης.Λάσπη και ψεύδη. Μάθε λοιπόν κύριε ότι η ΜΟΜΑ έχει παρέμβει στον Έβρο, στην Σκόπελο, στην Κεφαλονιά και Λευκάδα και ήδη ξεκινά σε πολλές άγονες περιοχές παρεμβάσεις . Μέσα σε αυτές είναι η συγκεκριμένη περιοχή.