Δύο ειδήσεις είχαμε αυτές τις μέρες για την εθνική οδό Αγρινίου-Καρπενησίου που προκαλούν ιδιαίτερο προβληματισμό:
Η πρώτη έχει να κάνει με τις δηλώσεις Σουφλιά, ο οποίος ενώ αναφέρθηκε αναλυτικά σε άλλα έργα που έχουν να κάνουν με τη σύνδεση περιοχών του νομού με την Ιόνια Οδό ( Αστακός,Λευκάδα, Άκτιο) , εντούτοις για την εθνική οδό Αγρινίου-Καρπενησίου αρκέστηκε να εξαγγείλει μόνο βελτιώσεις κατα τμήματα προυπολισμού 70 εκ. ευρώ.
Η δεύτερη εξέλιξη έρχεται από την Ευρυτανία όπου ανακοινώθηκε η δημοπράτηση της παράκαμψης “Μάκρης – Μακρακώμης” απο την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας .Η εν λόγω παράκαμψη έχει μήκος 9,5 χιλιόμετρα και προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 20,0 εκατ. Ευρώ και είναι έργο το οποίο εντάσσεται στο συνολικό σχεδιασμό του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. για την υλοποίηση του Οδικού Άξονα Λαμία-Καρπενήσι-Αγρίνιο.
Kάνοντας συνδυασμό των δύο αυτών γεγονότων, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι δρόμος Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία σημαίνει ότι ΔΕΝ θα υπάρξει νέα χάραξη στο πρώτο κομμάτι δηλαδή από Αγρίνιο-Καρπενήσι παρά μόνο κάποιες παρεμβάσεις στο υπάρχον οδικό δίκτυο. Κάτι τέτοιο δεν προέβλεπε η αρχική μελέτη, η οποία προέβλεπε επαναχάραξη του δρόμου. Αντίθετα στην Ευρυτανία βλέπουμε να γίνονται έργα ουσιαστικότερα. Και φυσικά πολύ καλά κάνουνε, εδώ αντίθετα συνεχίζουν να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου..
Μακάρι στο μέλλον να υπάρξουν θετικότερες εξελίξεις.
Μακάρι στο μέλλον να υπάρξουν θετικότερες εξελίξεις.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO