διαβεβαιώνουν οι αρμόδιοι
Ανοιχτό παράθυρο αισιοδοξίας επιχειρεί να αφήσει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων για το έργο της αναδιαρρύθμισης της εθνικής οδού που τείνει να καταστεί πολύπαθο.
Σε απάντηση σχετικών επιστολών οι οποίες εστάλησαν τόσο από το ΤΕΕ Αιτωλ/νίας όσο και από το Δήμο Αγρινίου προς τον αν. Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σταύρο Καλογιάννη για τις καθυστερήσεις στην εξέλιξη της εργολαβίας: “Υλοποίηση επεμβάσεων για την άρση επικινδυνότητας στον άξονα Αντίρριο – Ιωάννινα” και τα προβλήματα οδικής ασφάλειας που έχουν δημιουργηθεί αλλά και την όχληση τόσο των χρηστών όσο και των περιοίκων, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων απέστειλε απαντητική επιστολή η οποία πληροφορεί για τις ενέργειες του Υπουργείου όσο αφορά την εξέλιξη της εργολαβίας.
Στην απάντηση αναφέρεται μεν ότι ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος καθώς δεν παρουσίασε το απαιτούμενο έργο κατόπιν της ειδικής πρόσκλησης ωστόσο εν συνεχεία έγινε δεκτή η ένστασή του βελτιώνοντας το ρυθμό εκτέλεσης των εργασιών και διαβεβαιώνοντας πως το έργο θα παραδοθεί εντός των νόμιμων προθεσμιών. «Πιθανολογείται βάσιμα η έγκαιρη και έντεχνη ολοκλήρωση του έργου» λέει χαρακτηριστικά η αρμόδια υπηρεσία που σημειώνει ότι τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφάλειας για τους χρήστες του δρόμου στα σημεία εκτέλεσης του έργου.
Θυμίζουμε ότι πέρασαν σχεδόν τρία χρόνια από τότε που ξεκίνησε το έργο της άρσης της επικινδυνότητας στην Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων και που προβλέπει είκοσι συνολικά παρεμβάσεις σε διάφορα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου που διασχίζει το νομό και που έχουν μείνει ημιτελή και επικίνδυνα. Το έργο προβλέπονταν να τελειώσει σε οκτώ μήνες και προς το παρόν έχει εκτελεστεί μόλις το 37% των εργασιών! Όλες οι εργασίες μάλιστα είναι πληρωμένες και λεφτά υπάρχουν και “περιμένουν” την εκτέλεση και των υπολοίπων, αφού υπάρχουν εξασφαλισμένες πιστώσεις, μιας και το έργο είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ.
Στα πλαίσια αυτού του έργου είναι και η αναδιαρρύθμιση της Εθνικής Οδού στο Αγρίνιο η καθυστέρηση της οποίας έχει προκαλέσει πολλές διαμαρτυρίες από φορείς, κατοίκους και επιχειρήσεις που παραμένουν εγκλωβισμένες πέριξ των εργοταξίων.