Για πρώτη φορά , τουλάχιστον εμείς, είδαμε σε τηλεοπτικό σταθμό διαφήμιση συγκεκριμένου ΤΕΙ της χώρας μας, προκειμένου να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους φοιτητές. Πρόκειται για το αντίστοιχο του Μεσολογγίου που μετά τη θεσμοθέτηση του 10 ως βάση εισαγωγής, δεν βιώνει και τις καλύτερες μέρες του. Μέχρι τώρα είχαμε συνηθίσει τέτοια περίοδο σε διαφημίσεις ιδιωτικών κολεγίων και ΙΕΚ με σκοπό την αύξηση της εγγραφής των πρωτοετών σπουδαστών. Σήμερα όμως, παρακολουθήσαμε λίγο μετά το δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ στις 3 την εν λόγω διαφήμιση, η οποία αναφέροταν στα τμήματα του ΤΕΙ λέγοντας ότι έχουν ζήτηση στην αγόρα εργασίας, αλλά και ότι το Μεσολόγγι και η Ναύπακτος είναι δύο φοιτητουπόλεις πανέμορφες στις οποίες οι σπουδαστές θα ζήσουν αξέχαστα χρόνια. Θεωρούμε ότι σαν κίνηση είναι έξυπνη, αφού στοχεύει στην ενδυνάμωση και αναγέννηση των ήδη υπαρχόντων τμημάτων, προτρέποντας ουσιαστικά τους αποφοίτους των λυκείων που αυτές τις μέρες συμπληρώνουν τα μηχανογραφικά τους δελτία να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους τα ανωτέρω, κάνοντας τη σωστή επιλογή. Μένει να δούμε και στην πράξη την αποτελεσματικότητα του εγχειρήματος. Υπομονή και ο Σεπτέμβριος κοντοζυγώνει….
Προηγούμενο άρθροΘα συνδεθεί ή θα παραμένει ”απλός θεατής” της ανάπτυξης;
Επόμενο άρθρο Εκδόθηκε το 73ο τεύχος του περιοδικού ”Ρίζα Αγρινιωτών”