Τα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα και το Νέο Σχολείο αποτελούν το βασικό πυρήνα της διημερίδας που διοργανώνει το Υπουργείο Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, το Ινστιτούτο Εκπ/κής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), ο Δ/ντής Π.Ε. Αιτωλ/νίας, ο Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. 1ης Περ. Αιτωλ/νίας και ο Σύλλογος Εκπ/κών Π.Ε. Περιφέρειας Μεσολογγίου.
Η Διημερίδα με θέμα «Το Σχολείο συνδιαμορφωτής στα εκπ/κά προγράμματα του Νέου Σχολείου. Από τα ακούσματα ….στην εμπειρία»
θα γίνει 29 και 30 Μαρτίου 2012 στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μεσολογγίου και έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των εκπ/κών και των γονέων σχετικά με τη φιλοσοφία και την πρακτική του «Νέου Σχολείου» καθώς και την αξιοποίηση πολυτροπικών διδακτικών για όλα τα αντικείμενα σύμφωνα με τις εθνικές προδιαγραφές των «Νέων Προγραμμάτων Σπουδών».
Υπενθυμίζεται ότι ήδη από την αρχή της σχολικής χρονιάς άρχισαν να εφαρμόζονται τα νέα Προγράμματα Σπουδών (ΠΣ) της Υποχρεωτικής Εκπ/σης στα Πιλοτικά Σχολεία, ενώ είναι η πρώτη φορά που νέα προγράμματα δοκιμάζονται πιλοτικά σε ευρεία κλίμακα, πριν από τη γενίκευση της εφαρμογής τους σε όλα τα σχολεία.
Να σημειωθεί ότι την Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012 στις 19:00 θα συμμετέχουν οι γονείς των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων της 1ης Περιφέρειας, ενώ την Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012 θα συμμετέχουν όλοι οι Εκπ/κοί των Σχολείων της 1ης Περιφέρειας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ
«ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΤΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ…ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ»
29 – 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012
2Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012
8,30 π.μ – 13,30 μ.μ
Προεδρείο Συμεών Γκοργκόλης, Διευθυντής Π.Ε Ν. Αιτωλ/νίας- Γεώργιος Σωτηρακόπουλος , Σχολικός Σύμβουλος 1ης Περιφ. Π.Ε Αιτωλ/νίας –Αντώνιος Μπαρμπετάκης , Δ/ντης 2ου Δ. Σ. Μεσολογγίου |
||||
8,30-8,45 |
Χαιρετισμοί |
|||
|
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ | |
8,45-8,55
|
Σωτηρακόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύμβουλος 1ης Περιφ. Π.Ε. Αιτωλ/νίας | Το σχολείο συνδιαμορφωτής στα εκπαιδευτικά προγράμματα του νέου σχολείου. Από τα ακούσματα…στην εμπειρία. | ||
8,55-9,05
|
Μπαρής Θεόδωρος, Προϊστάμενος Επιστημονικής-Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. Περιφ. Δυτικής Ελλάδος | Συστημική προσέγγιση της διδασκαλίας του γραπτού λόγου. | ||
9,05-9,15 |
Μαστρογιάννης Αλέξιος, Σχολικός Σύμβουλος 3ης Περιφ. Π.Ε. Αιτωλ/νίας | Αξιοποίηση των ΤΠΕ (Διαδικτύου) στην εκπαιδευτική διαδικασία. | ||
9,15-9,25 |
Κώτσιου Βασιλική, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ06 Αιτωλ/νίας.
Τζώτζου Μαρία Εκπ/κός ΠΕ06 (ΜΑ), (ΜEd) ΠΕ06 |
Διαμόρφωση της ομάδας της τάξης στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας: Μια βιωματική προσέγγιση. | ||
9,25-9,35 |
Μανουσάκη Μαρία, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ11 Ν. Αιτωλ/νίας και Ν. Άρτας | Το νέο πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. | ||
9,35-9,45 |
Παπαδόπουλος Παναγιώτης, Δάσκαλος- Υποδιευθυντής 2ου Δημ. Σχολ. Ωραιοκάστρου | Δραστηριότητα δράματος για μεγαλύτερη απόλαυση των παιδιών για τα βιβλία. | ||
9,45-9,55 |
Νακούλα Ευαγγελία, Δασκάλα του 2ου Δημ. Σχολ. Ωραιοκάστρου |
Η διδασκαλία των Φυσικών επιστημών στο Νέο Σχολείο. |
||
9,55-10,05 |
Καραμούζα Τζένη, Δασκάλα του 85ου Δημ. Σχολ. Αθηνών | Παραγωγή καλλιτεχνικών έργων-Δημοσιοποίηση και κριτική | ||
10,05-10,15 |
Τσιβίκης Παναγιώτης, Εκπ/κός Μουσικής Αγωγής 2ου Δημ. Σχολ. Ωραιοκάστρου-Μουσικοσυνθέτης.
Μποκώρος Παναγιώτης, Διευθυντής 2ου Δημ. Σχολ. Αγρινίου Εκπ/κός Μουσικής Αγωγής |
Αρχαία Τέχνη, σύγχρονη ανάγκη-Το μάθημα της Μουσικής στο Νέο Σχολείο μέσω της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου. | ||
10,15-10,35 |
Διάλλειμα |
|||
10,35-12,15 |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ |
Μπαρής Θεόδωρος, Προϊστάμενος Επιστημονικής-Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. Περιφ. Δυτικής Ελλάδος | Συστημική προσέγγιση της διδασκαλίας του γραπτού λόγου | |
Μαστρογιάννης Αλέξιος, Σχολικός Σύμβουλος 3ης Περιφ. Π.Ε. Αιτωλ/νίας | Αξιοποίηση των ΤΠΕ (Διαδικτύου) στην εκπαιδευτική διαδικασία | |||
Κώτσιου Βασιλική, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ06 Αιτωλ/νίας.
Τζώτζου Μαρία Εκπ/κός ΠΕ06 (ΜΑ), (ΜEd) ΠΕ06 |
Διαμόρφωση της ομάδας της τάξης στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας: Μια βιωματική προσέγγιση. | |||
Μανουσάκη Μαρία, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ11 Ν. Αιτωλ/νίας και Ν. Άρτας | Ενδεικτικά Ωριαία Πλάνα Μαθημάτων –Δειγματικές Διδασκαλίες | |||
Παπαδόπουλος Παναγιώτης, Δάσκαλος- Υποδιευθυντής 2ου Δημ. Σχολ. Ωραιοκάστρου | Δραματοποίηση-δημιουργική δραματοποίηση και παιχνίδια ρόλων | |||
Νακούλα Ευαγγελία, Δασκάλα του 2ου Δημ. Σχολ. Ωραιοκάστρου | Βιωματικές-Συμμετοχικές δραστηριότητες εφαρμογής των νέων αναλυτικών προγραμμάτων στις Φυσικές Επιστήμες. | |||
Καραμούζα Τζένη, Δασκάλα του 85ου Δημ. Σχολ. Αθηνών | Το μάθημα της γλώσσας (Α΄ Τάξη) συναντά την αισθητική απόλαυση | |||
Τσιβίκης Παναγιώτης, Εκπ/κός Μουσικής Αγωγής 2ου Δημ. Σχολ. Ωραιοκάστρου-Μουσικοσυνθέτης.
Μποκώρος Παναγιώτης, Διευθυντής 2ου Δημ. Σχολ. Αγρινίου Εκπ/κός Μουσικής Αγωγής |
Κατασκευή μουσικών οργάνων με απλά υλικά και η χρήση τους μέσω της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου. | |||
12,15-12,30 |
Διάλλειμα |
|||
12,30-13,30 |
Ολομέλεια | Ερωτήσεις -Συζήτηση –Συμπεράσματα- Παραλαβή Βεβαιώσεων |