76 υπογράφοντες, επιχειρηματίες και κάτοικοι της γύρω περιοχής, καταγράφουν τις δυσχέρειες που αντιμετωπίζουν λόγω της αναδιαρρύθμισης και ζητούν την αφαίρεση των κιγκλιδωμάτων από τον κόμβο του πρ. sprider έως την Ερμίτσα.
Η αναδιαρρύθμιση της Εθνικής Οδού Αντιρρίου-Ιωαννίνων και συγκεκριμένα το κομμάτι που αφορά την πόλη του Αγρινίου, από τη θέση Ερμίτσα μέχρι τον κόμβο του sprider, τείνει πλέον να εξελιχθεί σε… σίριαλ. Μετά από πολλές αναβολές και καθυστερήσεις, αρχικά λόγω δυσχερειών της αναδόχου εταιρίας, στη συνέχεια λόγω αναγκών για επιπρόσθετες κατασκευές στο έργο, που ανέκυψαν στην πορεία του, προβλήματα λόγω της γεωλογικής σύστασης της περιοχής και κυρίως θέματα που είχαν να κάνουν με απαλλοτριώσεις ξένων ιδιοκτησιών, η αναδιαρρύθμιση δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.
Το τελευταίο διάστημα μάλιστα, εντάθηκαν και οι διαμαρτυρίες κατοίκων και επιχειρηματιών της γύρω περιοχής, οι οποίοι κατήγγειλαν τις σοβαρές καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του έργου και κυρίως τη μεγάλη επικινδυνότητα που υπάρχει κατά την είσοδο και έξοδο από και προς τα καταστήματα και τις οικίες τους, όχι μόνο λόγω του ανολοκλήρωτου του έργου, αλλά , όπως οι κάτοικοι υποστηρίζουν ο δρόμος θα εξακολουθεί να καθίσταται επικίνδυνος, ακόμη και μετά την ολοκλήρωσή του.
Το εξώδικο το οποίο το «Γ» είχε σε προηγούμενη έκδοση αναφέρει πως είχαν την πρόθεση να στείλουν οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες της γύρω περιοχής μέσω του δικηγόρου τους, εστάλη προ ολίγων ημερών κατά της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων(ΕΥΔΕ)-Μεγάλα Έργα Δυτικής Ελλάδος (ΜΕΔΕ) του Τμήματος Κατασκευής Έργων (Τ.Κ.Ε) που εδρεύει στην Πρέβεζα και κοινοποιήθηκε προς τον δήμο Αγρινίου και την Ανώνυμη Εταιρία «ΔΟΜΟΚΑΤ ΑΕ» και προσυπογράφεται από 76 επαγγελματίες και κατοίκους του συνοικισμού Στρογγυλέικα του Δήμου Αγρινίου και όλου του τμήματος της Ε.Ο. από τη θέση Ερμίτσα έως το 1ο χιλιόμετρο της Ε.Ο. Αγρινίου-Αντιρρίου.
Όπως αναφέρουν στην εξώδικο δήλωση, πρόσκληση και διαμαρτυρία, μέχρι τις 15/1, η έξοδος από τα εν λόγω καταστήματα και οικίες προς την πόλη του Αγρινίου, γινόταν από σημείο πλησίον του καταστήματος επίπλων Δρίβας, μια κατάσταση που μεταβλήθηκε από τις 16-01, όταν προς ολοκλήρωση του έργου που είχε αναλάβει η ανάδοχος εταιρία «ΔΟΜΟΚΑΤ ΑΕ», τοποθετήθηκαν στο συγκεκριμένο σημείο κιγκλιδώματα με αποτέλεσμα να καθίσταται από ανέφικτη έως δυσχερής και επικίνδυνη η έξοδός προς την πόλη του Αγρινίου. «… Όπως διαπιστώθηκε και από επιτόπιο έλεγχο της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Δυτικής Ελλάδος καθώς και της Τροχαίας Αγρινίου, σε όλη τη θέση Ε7-Δ, μετά την κατασκευή των προβλεπόμενων έργων της μελέτης, δημιουργήθηκαν σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα ιδιαιτέρως στις συναρμογές της Εθνικής Οδού Αντιρρίου-Ιωαννίνων με τους παραδρόμους, συντασσομένου προς τούτου του υπ αριθμό.πρωτ.318/19-02-2014 εγγράφου σας, δια του οποίου αναγνωρίζεται τα κάτωθι αναφερόμενα προβλήματα, πλην όμως αποποιείστε των ευθυνών σας και καταρρίπτεται τούτες σε τρίτους», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην εξώδικο δήλωση.
«Δεν υπάρχει πρόσβαση για τις νταλίκες, δυσχέρεια και στην πρόσβαση των Ι.Χ.»
Σε άλλο σημείο γίνεται λόγος για ανέφικτη προσέγγιση οχημάτων μεγάλου όγκου, τόσο από Αγρίνιο προς Ερμίτσα, όσο και από Ερμίτσα προς Αγρίνιο, με αποτέλεσμα να καθίσταται δυσχερής η διαδικασία ανεφοδιασμού των επιχειρήσεων, ενώ, όπως αναφέρεται, δύσκολη είναι και η είσοδος-έξοδος των απλών Ι.Χ. οχημάτων, καθώς «οι οδηγοί είναι αναγκασμένοι να διανύσουν απόσταση τριών χιλιομέτρων και δη να φτάσουν στον κυκλικό κόμβο sprider προκειμένου να στρίψουν και εισερχόμενοι στο αντίθετο ρεύμα να διανύσουν εκ νέου μια απόσταση άλλων τριών χιλιομέτρων προκειμένου να φθάσουν στο προορισμό τους».
«Η πελατεία μας μειώνεται»
Οι επιχειρηματίες κάνουν λόγο για μια κατάσταση που εκτός των άλλων, έχει σοβαρό αντίκτυπο στην πελατεία τους, «η οποία συνεχώς μειώνεται εξαιτίας της ακαταλληλότητας του συγκεκριμένου δρόμου. Όμοιο βέβαια πρόβλημα αντιμετωπίζουμε τόσο εμείς οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων της συγκεκριμένης περιοχής, όσο και οι υπάλληλοι που απασχολούμαστε, καθώς είμαστε υποχρεωμένοι, λόγω των επαγγελματικών μας υποχρεώσεων, αρκετές φορές να μεταβαίνουμε από το Αγρίνιο στην Ερμίτσα και αντίστροφα, θέτοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο σε συνεχή κίνδυνο την ασφάλεια και τη ζωή μας».
«Σε κίνδυνο οι ζωές των οδηγών»
Αναφορές γίνονται ακόμη και για την έλλειψη νησίδας και φαναριών μετά το Νοσοκομείο Αγρινίου προκειμένου, όπως αναφέρεται, να επιτυγχάνεται ομαλά και με ασφάλεια η επιστροφή στην πόλη του Αγρινίου «και ως εκ τούτου όλα τα οχήματα, παράνομα μεν, αναπόφευκτα δε, κάνουν αναστροφή επιτόπου επί του οδοστρώματος θέτοντας έτσι οι οδηγοί σε κίνδυνο τη ζωή τους, ελλοχεύει δε διαρκώς και αδιαλείπτως ο κίνδυνος τροχαίου ατυχήματος».
Οι κάτοικοι της περιοχής μετά το νοσοκομείο, όπως αναφέρεται, που καθημερινά μετακινούνται από και προς το Αγρίνιο, νιώθουν ανασφάλεια λόγω της επικινδυνότητας κατά την έξοδό τους από τους παραδρόμους.
Καλούν τέλος τους αρμοδίους, να προβούν στην αφαίρεση των τοποθετημένων σε όλο το μήκος της Ε.Ο. Αγρινίου-Αντιρρίου, από το 1ο χλμ. έως τη θέση Ερμίτσα κιγκλιδωμάτων εντός δέκα ημερών από την παράδοση του εξωδίκου, διαφορετικά ενημερώνουν ότι θα προσφύγουν δικαστικά «ως έχοντες άμεσο και έννομο προς τούτο συμφέρον λόγω του κινδύνου που διατρέχει καθημερινώς η ζωή μας», όπως χαρακτηριστικά αναγράφεται.
«Θα πρέπει να γίνουν άμεσες ενέργειες προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα . Οι αρμόδιες υπηρεσίες καλούνται να άρουν τη διαμορφωμένη κατάσταση με τα τσιμεντένια κιγκλιδώματα ώστε οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες να μπορούν να εξυπηρετούνται χωρίς να θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή τους», δηλώνει στο «Γεγονός» ο δικηγόρος που έχει αναλάβει την υπόθεση κ. Ψάρρης.
Οι εξελίξεις αναμένονται, για ένα έργο που έχει περάσει από 40 κύματα και που δεν φαίνεται, όχι τουλάχιστον σύντομα, να παραδίδεται και ακόμη περισσότερο να ικανοποιεί τον λόγο για τον οποίο αρχικά αποφασίστηκε να γίνει, όπως τον καταδεικνύει και η ίδια η ονομασία του έργου της «άρσης επικινδυνότητας Εθνικής Οδού Αντιρρίου-Ιωαννίνων», όχι τουλάχιστον για το τμήμα που αφορά το Αγρίνιο…
Μαρίνα Ζαρκαβέλη
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΕΓΟΝΟΣ
1 Σχόλιο
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ !!!