Τελικά φαίνεται ότι η κατασκευή σύγχρονων οδικών δικτύων στη Δυτική Ελλάδα σημαίνει μόνο Ιόνια Οδός και αύτη όποτε τελειώσει.
Δυσάρεστα τα νέα για δύο σημαντικούς αυτοκινητόδρομους, τόσο για τον δρόμο Άκτιο-Αμβρακία, όσο και για εκείνον που θα συνέδεε το Αγρίνιο με το Καρπενήσι.
Στη πρώτη περίπτωση ακυρώθηκε, για τρίτη φορά, ο διαγωνισμός για την κατασκευή του εν λόγω αυτοκινητόδρομου που είχε προγραμματιστεί για χθες λόγω της στάσης εργασίας των εργαζομένων στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εργων του ΥΠΕΧΩΔΕ, οι οποίοι διεκδικούν την ικανοποίηση θεσμικών και οικονομικών αιτημάτων.
Ο διαγωνισμός αναμένεται ότι θα προκηρυχθεί εκ νέου το καλοκαίρι, και θα σημειώσει καθυστέρηση στην ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου γύρω στους δύο μήνες. Για ψήλου πήδημα λοιπόν ένας οδικός άξονας πάει πίσω για τόσο καιρό. Δυσκαμψία του ελληνικού κράτους η απλά “προφάσεις εν αμαρτίαις” για να πάνε ίσως τα κονδύλια αυτά πουθενά αλλού;
Αυτό δυστυχώς έγινε-όπως δείχνουν τα πράγματα- με το δρόμο Αγρινίου – Καρπενησίου. Ενώ έδειχναν τα πράγματα το καλοκαίρι, ότι θα δημοπρατηθούν τα πρώτα 30 χιλιόμετρα, ξαφνικά όλα σταμάτησαν, ενώ κανείς δε γνωρίζει τι απέγιναν οι εν λόγω μελέτες. Το κονδύλι αυτό πάει-όπως φημολογείται- δυστυχώς στο δρόμο Καρπενήσι- Λαμία.
Πολλοί λένε ότι η Αιτωλοακαρνανία πληρώνει την αντιπαλότητα που άνοιξε με τη Θεσσαλία λόγω του ζητήματος της εκτροπής του Αχελώου, για αυτό και ουσιαστικά οι ευκαιρίες χάνονται μετά την άλλη. Εμείς θεωρούμε αυτή την εξήγηση-αν και έχει δόση αλήθειας- επιφανειακή. Πότε άλλοτε ο νομός μας ήταν ευνομούμενος των κεντρικών εξουσιών σε έργα υποδομές κτλ; Η απάντηση μάλλον είναι ποτέ.
Δυστυχώς όμως οσο και αν περνάνε οι γενιές βλέπουμε το θέατρο αυτό του παραλόγου σε επανάληψη και οι ευκαιρίες να χάνονται η μια μετά την άλλη..
Δυσάρεστα τα νέα για δύο σημαντικούς αυτοκινητόδρομους, τόσο για τον δρόμο Άκτιο-Αμβρακία, όσο και για εκείνον που θα συνέδεε το Αγρίνιο με το Καρπενήσι.
Στη πρώτη περίπτωση ακυρώθηκε, για τρίτη φορά, ο διαγωνισμός για την κατασκευή του εν λόγω αυτοκινητόδρομου που είχε προγραμματιστεί για χθες λόγω της στάσης εργασίας των εργαζομένων στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εργων του ΥΠΕΧΩΔΕ, οι οποίοι διεκδικούν την ικανοποίηση θεσμικών και οικονομικών αιτημάτων.
Ο διαγωνισμός αναμένεται ότι θα προκηρυχθεί εκ νέου το καλοκαίρι, και θα σημειώσει καθυστέρηση στην ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου γύρω στους δύο μήνες. Για ψήλου πήδημα λοιπόν ένας οδικός άξονας πάει πίσω για τόσο καιρό. Δυσκαμψία του ελληνικού κράτους η απλά “προφάσεις εν αμαρτίαις” για να πάνε ίσως τα κονδύλια αυτά πουθενά αλλού;
Αυτό δυστυχώς έγινε-όπως δείχνουν τα πράγματα- με το δρόμο Αγρινίου – Καρπενησίου. Ενώ έδειχναν τα πράγματα το καλοκαίρι, ότι θα δημοπρατηθούν τα πρώτα 30 χιλιόμετρα, ξαφνικά όλα σταμάτησαν, ενώ κανείς δε γνωρίζει τι απέγιναν οι εν λόγω μελέτες. Το κονδύλι αυτό πάει-όπως φημολογείται- δυστυχώς στο δρόμο Καρπενήσι- Λαμία.
Πολλοί λένε ότι η Αιτωλοακαρνανία πληρώνει την αντιπαλότητα που άνοιξε με τη Θεσσαλία λόγω του ζητήματος της εκτροπής του Αχελώου, για αυτό και ουσιαστικά οι ευκαιρίες χάνονται μετά την άλλη. Εμείς θεωρούμε αυτή την εξήγηση-αν και έχει δόση αλήθειας- επιφανειακή. Πότε άλλοτε ο νομός μας ήταν ευνομούμενος των κεντρικών εξουσιών σε έργα υποδομές κτλ; Η απάντηση μάλλον είναι ποτέ.
Δυστυχώς όμως οσο και αν περνάνε οι γενιές βλέπουμε το θέατρο αυτό του παραλόγου σε επανάληψη και οι ευκαιρίες να χάνονται η μια μετά την άλλη..
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO