Με σχόλιο σχετικά με τις διαμαρτυρίες που υπάρχουν για επικινδυνότητα σε διάφορους κόμβους της πόλης και με αφορμή το θανατηφόρο ατύχημα που συνέβη προ ημερών στον κόμβο του νοσοκομείου Αγρινίου, ξεκίνησε η απόψε η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου.
Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης που έθεσε το θέμα, εξήγησε πως γνωρίζει πως κάτι τέτοιο δεν έγκειται στην αρμοδιότητα του δήμου, ζήτησε όμως από τον δήμαρχο Π. Μοσχολιό να ασκήσει πιέσεις πάνω στο θέμα αυτό, με τον δεύτερο να εξηγεί πως, δεν μπορεί να επέμβει σε ένα έργο που δημοπρατείται από το Ελληνικό δημόσιο και πως σε κάθε περίπτωση ο δήμος δεν μπορεί να έχει λόγο σε θέματα που έχουν να κάνουν με απαλλοτρίωση ξένης ιδιοκτησίας.
Η έγκριση παροχής συγκοινωνιακού έργου – Ενδοδημοτικής Αστικής συγκοινωνίας του Δήμου για το έτος 2014, που αφορά στις γραμμές Μ1 και Μ2 που εξυπηρετούν συγκεκριμένα δρομολόγια εντός πόλεως αλλά και τις απογευματινές συνδέσεις από Αγρίνιο για Λυσιμαχεία-Ποταμούλα, Καστράκι-Λεπενού-Όχθια και Ρίγανη-Γουριώτισσα, ήταν το θέμα που κυριάρχησε ωστόσο στη συνεδρίαση.
Το λόγο πρώτος πήρε ο αντιδήμαρχος κ. Θ. Ράπτης ο οποίος τόνισε πως είναι ανάγκη να συνεχιστεί η λειτουργία των δρομολογίων αυτών, στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής του δήμου Αγρινίου, ενώ φρόντισε από την αρχή να ξεκαθαρίσει πως η τιμή του εισιτηρίου θα παραμείνει ως έχει, με 0,80 ευρώ το ολόκληρο , 0,60 ευρώ το πολύτεκνο-μαθητικό-φοιτητικό και δωρεάν για τα ΑμΕΑ και 30 δρομολόγια τις καθημερινές και 15 τα Σαββατοκύριακα και τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Νομού Αιτωλοακαρνανίας κ. Κατσακιώρης που τόνισε και εκείνος τη σημασία της συνέχισης αυτών των δρομολογίων, αλλά και την ανάγκη να συμπληρωθούν με ακόμη περισσότερες γραμμές, ενώ ανέφερε πως από τα συγκεκριμένα δρομολόγια εξυπηρετούνται καθημερνά 1.600 περίπου κάτοικοι του Δήμου Αγρινίου.
Στη δική του τοποθέτηση ο Δήμαρχος Π. Μοσχολιός, σχολίασε πως με την εκκίνηση της λειτουργίας των γραμμών αυτών, λύθηκε σημαντικά το κυκλοφορικό πρόβλημα της πόλης, ενώ επεσήμανε πως η Αστική Συγκοινωνία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη επιχορηγείται από το κράτος.
Η πρόταση για τη χρηματοδότηση, προϋπολογισμού 130.000 ευρώ, εγκρίθηκε τελικά ομόφωνα.
Με αφορμή το δεύτερο κατά σειρά θέμα της ημερήσιας διάταξης περί «γνωμοδότησης επί μεταβολών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014 – 2015» και τις αντιδράσεις της Β’ΕΛΜΕ πάνω στο θέμα της στέγασης του Πανεπιστημιακού Τμήματος Δ.Π.Π.Ν.Τ. στο πρώην κτήριο του Μουσικού Σχολείου, έγιναν αναφορές τόσο από τον Π. Μοσχολιό, όσο και από τον πρόεδρο της ελάσσονος αντιπολίτευσης κ. Β. Νικάκη, με τον πρώτο να χαρακτηρίζει μονόδρομο την παραμονή των φοιτητών στο πρώην κτήριο του Μουσικού Σχολείου και τον κ. Νικάκη να αρκείται στο να πει πως: «Τα παιδιά του πανεπιστημίου πρέπει να παραμείνουν εκεί που είναι».
Για την ανάγκη δημιουργίας και 6ου Λυκείου στο Αγρίνιο και τα προβλήματα που υπάρχουν στις σχολικές αίθουσες λόγω της μη ύπαρξής του και της συμφόρησης των μαθητών στα 4 λύκεια που είναι μέσα στην πόλη, αλλά και για την ανάγκη να στηριχθεί ακόμη περισσότερο το 5ο Λύκειο Αγρινίου, μίλησε ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής της Β’θμιας εκπαίδευσης κ. Δεληγιάννης.