Με τραγικό τρόπο ήρθε και πάλι στην επικαιρότητα το σημείο καρμανιόλα στην εθνική οδό μπροστά στην είσοδο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας. Aφορμή για προβληματισμό προκάλεσε το τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου και είχε ως αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό ενός 26χρονου.
Όπως υποστηρίζουν επαγγελματίες τις περιοχής, αλλά και οδηγοί ΤΑΧΙ, στο σημείο πρέπει να κατασκευασθεί νησίδα, ενώ αξίζει να αναφερθεί το γεγονός ότι η Διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ διέθεσε χρήματα για μελέτη προκειμένου να κατασκευαστεί κόμβος στα πλαίσια του έργου της αναδιαρρύθμισης της Εθνικής Οδού. Ωστόσο μέχρι σήμερα παραμένει στα συρτάρια της αναδόχου εταιρείας και ενώ το έργο σχεδόν έχει ολοκληρωθεί.
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ της τηλεόρασης του Αχελώου
3 Σχόλια
1) Τα πλαστικά κολωνάκια όταν κατασκευάστηκαν οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του ΚΤΕΛ τα ξερίζωσαν οι ταξιτζήδες την νύχτα ή καβαλώντας τα με τα ταξί τους, για να κάνουν την δουλειά τους ευκολότερη, βαριόντας να πάνε Αγρίνιο από Γιαννούζι
2) Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ έκανε κάποιες προσπάθειες αλλά τον έριχναν συνέχεια την 3η ΔΕΚΕ ΠΑΤΡΩΝ
3) Ο αξιαγάπητος δήμαρχός μας δεν συνεργάζεται με τον Κατσιφάρα λόγω αντίθετων ιδεολογιών (είπαμε ο δρόμος ανήκει στην 3η ΔΕΚΕ ΠΑΤΡΩΝ)
4) Το Αστικό ΚΤΕΛ διαμαρτύρεται ότι στην άνοδο για Αγρίνιο το αστικό πρέπει να μπαίνει μέσα στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ (χάνει κόσμο) γιατί δεν έχει νόμιμη πρόσβαση (διπλή γραμμή)
5) όσο για τα υπεραστικά λεωφ. που μαίνουν μέσα χωρίς να πάνε να γυρίσουν στον κύκλο το κάνουν για τους επιβάτες, διότι μετά από ένα ταξίδι 3,5 ωρών από Αθήνα, 1 χιλιόμετρο ανούσιο παραπάνω είναι εξαιρετικά σπαστικό για τον επιβάτη (βέβαια επειδή είναι επαγγελματίες ξέρουν πότε τους παίρνει κ πότε όχι)
ΠΡΟΤΑΣΗ: 1ο ΦΑΝΑΡΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΚΑΙ 2ο ΦΑΝΑΡΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΕΠΙ ΤΗΣ Π.Ε.Ο. ΑΓΡΙΝΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ…ΟΧΙ ΝΗΣΙΔΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ Ι.Χ. ΘΑ ΦΡΑΚΑΡΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΥΜΑ
Μια υπόγεια διάβαση για να περνάει ο κόσμος απο τα ΚΤΕΛ στην απέναντι πλευρά του δρόμου ούτε συζήτηση. Πρέπει να κάνουμε τον σταυρό μας κάθε φορά που περνάμε
Έχουμε επινοήσει τη λέξη “καρμανιόλα” και έτσι δεν αναφέρουμε καν τις ευθύνες των οδηγών και της οδηγικής τους συμπεριφοράς που προκαλεί τα ατυχήματα. Καβαλάει το κάθε δίποδο ένα αμάξι ή δίκυκλο, δεν σέβεται κανέναν κανόνα του κοκ παρά μόνο ότι τον βολεύει, και αν προκαλέσει κανά ατύχημα τότε τα ρίχνει στον δρόμο που είναι καρμανιόλα. Το ίδιο και κάθε λογής δημοσιογράφοι και sites που δεν αναφέρουν ποτέ τις ευθύνες των οδηγών (που βάσει έρευνας της τροχαίας ευθύνονται για το 80-90% των ατυχημάτων και δυστυχημάτων) αλλά πάντα μιλούν για δρόμους καρμανιόλες που όσο να το κάνεις, πουλάει περισσότερο, παράγει περισσότερη αναγνωσιμότητα κλπ κλπ…