Ποια είναι τα σχέδια του νέου διοικητού της Τροχαίας Αγρινίου για την βελτιστοποίηση της καθημερινότητας των πολιτών και την πάταξη των ασυνείδητων οδηγών
Νέο πλάνο στους τροχονομικούς ελέγχους στο Αγρίνιο και στα περίχωρα ετοιμάζεται από τη νέα διοίκηση της Τροχαίας Αγρινίου. Περιορισμός και κυρίως πάταξη των αυτοσχέδιων αγώνων, της ηχορύπανσης και της όχλησης που προκαλούν δίκυκλα που δεν φέρουν τις απαραίτητες εξατμίσεις, καθώς επίσης της κυκλοφορίας δικύκλων χωρίς πινακίδες. Αυτό έχει ως στόχο το πλάνο της Τροχαίας αυτό όσον αφορά τα δίκυκλα.
Παράλληλα θα δημιουργηθεί νέο σώμα από την τροχαία Αγρινίου που συστήνει στην παρούσα φάση ο νέος διοικητής της Τροχαίας κ. Παύλος Γιαννιώτης. Το νέο αυτό σώμα θα περιλαμβάνει άνδρες της τροχαίας, της ΟΕΠΤΑ και της ΟΠΚΕ και στόχος του είναι ακόμη και η κατάσχεση δικύκλων, τα οποία δεν θα πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές.
Να επισημάνουμε πως το 1/3 των κυκλοφορούντων δικύκλων στην περιοχή του Αγρινίου είναι χωρίς πινακίδες. Στο νέο πλάνο της τροχαίας, του νέου μεικτού σώματος, καθώς και του ίδιου του διοικητή, του κ. Γιαννιώτη, δεν θα περιλαμβάνονται μόνο τα δίκυκλα. Στους αυτοσχέδιους αγώνες αυτοκινήτων που έχει ως στόχο να περιορίσει η τροχαία Αγρινίου και στο Αγρίνιο και σε άλλες περιοχές της ευθύνης της, θα υπάρχει επιτόπου αφαίρεση των στοιχείων των αυτοκινήτων. Παράλληλα το κέντρο βάρους δεν θα δοθεί μόνο στις παράνομες πράξεις των οδηγών παντός τύπου. Κύριο μέλημα του νέου διοικητή του κ. Παύλου Γιαννιώτη είναι η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών του Αγρινίου αλλά και των περιχώρων.
Για να επιτευχθεί η βελτίωση αυτή θα υπάρχει συνεχής αστυνόμευση εκτός και εντός του Αγρινίου για να εξαλειφθεί πλήρως το παράνομο παρκάρισμα στα πεζοδρόμια και στους πεζοδρόμους της πόλης. Η παράνομη στάθμευση είτε σε πεζοδρόμια, είτε σε χώρους αναπήρων, είτε σε εισόδους ιδιωτικών χώρων στάθμευσης ή στάθμευση οχημάτων που δυσχεραίνουν την κυκλοφορία των αυτοκινήτων θα παταχθεί, όπως μας διαβεβαίωσε ο νέος διοικητής.
Επιπλέον θα επεκταθεί και ο έλεγχος για αλκοτέστ και κατά την διάρκεια της ημέρας εκτός της νύκτας που οι έλεγχοι θα είναι συνεχείς. Ένα άλλο ξεχωριστό αντικείμενο για τον κ. Παύλο Γιαννιώτη είναι η διατήρηση των ορίων ταχυτήτων εντός και εκτός του αστικού ιστού. Στους δρόμους πρόκειται να κυκλοφορούν συμβατικά (πολιτικά) οχήματα της τροχαίας, τα οποία είναι εξοπλισμένα με ραντάρ, ώστε να καταγράφουν τις παραβιάσεις των ορίων ταχύτητας. Κυρίως το εξοργιστικό για τους κατοίκους του Αγρινίου και όχι μόνο είναι ότι ανά πάσα στιγμή ο καθένας μπορεί να διακινδυνεύει την σωματική του ακεραιότητα, διότι κάποιοι ασυνείδητοι είτε τρέχουν εντός κατοικημένης περιοχής, είτε δεν σέβονται τον πεζό πολίτη.
Βέβαια, όσο και να προσπαθήσει η τροχαία να βελτιώσει την καθημερινότητα των πολιτών όλα είναι θέμα και κουλτούρας και νοοτροπίας των οδηγών. Σημασία έχει να οδηγούμε συνετά και προσεκτικά για την δική μας ασφάλεια και των συμπολιτών μας και όχι υπό τον φόβο ενός τσουχτερού προστίμου.
Kων/νος Χονδρός