«Να μην μείνει ο Αστακός χωρίς σύνδεση με την Ιόνια Οδό» ζητούν σε ερώτησή τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Οι ερωτώντες Βουλευτές είναι οι Στρατούλης Δημήτρης, Βαρεμένος Γιώργος, Τριανταφύλλου Μάρω, Κουρουμπλής Παναγιώτης, Ουζουνίδου Ευγενία και Χατζηλάμπρου Βασίλης.Η ερώτηση έχει ως εξής:
Η σύνδεση της υπό κατασκευή Ιονίας Οδού με διάφορες άλλες οικονομικές και αναπτυξιακές υποδομές σε όλη τη διαδρομή της, θα πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα της πολιτείας στην πορεία για την ολοκλήρωση αυτού του μεγάλου έργου.
Στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας του Δήμου Ξηρόμερου και συγκεκριμένα στην περιοχή Πλατυγιάλι υπάρχουν σύγχρονες και μεγάλες λιμενικές εγκαταστάσεις, οι οποίες προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία να λειτουργούν στο σύνολό τους ως εμπορικό διαμετακομιστικό κέντρο και ως μια από τις βασικές οικονομικές και εμπορικές πύλες της Ελλάδας προς τη Δύση.
Το πολύ σημαντικό έργο της σύνδεσης των λιμενικών και άλλων εγκαταστάσεων στο Πλατυγιάλι Αστακού με την Ιόνια Οδό έχει ήδη δρομολογηθεί, η διαγωνιστική διαδικασία έχει ολοκληρωθεί, η ανάθεσή του έχει πραγματοποιηθεί και η παράδοσή του έχει προγραμματιστεί να γίνει στα τέλη του 2016.
Επειδή στο έργο της σύνδεσης του Πλατυγιαλιού Αστακού με την Ιονία Οδό δεν έχει ενταχθεί μέχρι τώρα και το κομμάτι σύνδεσης του Πλατυγιαλιού – και κατά συνέπεια και της Ιόνιας Οδού – με την παρακείμενη σε πολύ μικρή απόσταση πόλη του Αστακού
Επειδή για λόγους οικονομικής και κοινωνικής αναγέννησης της περιοχής του Αστακού, που διαθέτει συγκριτικά αναπτυξιακά πλεονεκτήματα στους τομείς τουρισμού, εμπορίου, γεωργίας, κτηνοτροφίας και κυρίως αλιείας (ήδη παράγει από ιχθυοκαλλιέργειες το 30% της συνολικής παραγωγής της χώρας), είναι απαραίτητο να ολοκληρωθεί η σύνδεσή του ίδιου του Αστακού με την Ιόνια Οδό, με την κατασκευή ή ανακατασκευή και του τμήματος της οδού, που θα συνδέει τον Αστακό με το Πλατυγιάλι.
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1. Έχει βάλει το Υπουργείο, το οποίο πολιτικά εποπτεύει, στον προγραμματισμό του και την κατασκευή-ανακατασκευή του δρόμου που θα συνδέει τον Αστακό με το Πλατυγιάλι, ώστε να συνδεθεί συνολικά η περιοχή Αστακού με την Ιόνια Οδό;
2. Έχει ανατεθεί ή ολοκληρωθεί κάποια προμελέτη για το συγκεκριμένο τμήμα του έργου;
Προηγούμενο άρθροΟι παγίδες της ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων
Επόμενο άρθρο Η αποστολή του Παναιτωλικού
6 Σχόλια
Καλό θα ήταν να αποτελέσει ο δρόμος Αστακός-Πλατυγιάλι-Ιονία μέρος μιας συνολικότερης λύσης που θα συνεχίζει μέχρι Αεροδρόμιο-Αγρίνιο. Μια τέτοια λύση θα μπορούσε εύκολα να ειδωθεί μελλοντικά ως μέρος της σύνδεσης της Δυτικής Ελλάδος με Καρπενήσι-Λαμία/Αιγαίου.
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ Ο ΑΓΡΙΝΙΩΤΗΣ. ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΣΤΑΚΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΜΕ ΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΛΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ!
ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΓΙΝΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
ΚΑΛΑ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΚΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ
ΚΑΛΑ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΤ/ΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΠΧ ΣΤΗΝ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΙΟΤΙ Η ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΣΥΜΦΟΡΟ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ
Μην σκέφτεστε μόνο επιβάτες. Σκεφτείτε και εμπορεύματα. Η αξία ενός λιμανιού εξαρτάται και από την σύνδεσή του με αεροδρόμιο. Και για εμπορεύματα. Η δυνατότητα να μπορεί το εμπόρευμα να συνεχίζει με αεροπλάνο αφού φτάσει στο λιμάνι με πλοίο ή το αντίθετο.
Βρακί δεν έχει ο κώλος μας γαρύφαλλο στ’ αυτί μας.