Tα κτιριακά προβλήματα σε σχολικές μονάδες στο Αγρίνιο ξανά στην ατζέντα της Β’ ΕΛΜΕ- πού εντοπίζονται τα σοβαρότερα προβλήματα.
Τα κτιριακά προβλήματα που σχολικές μονάδες, κυρίως στο Αγρίνιο, αντιμετωπίζουν, ήταν στα βασικά θέματα συζήτησης στην τελευταία συνεδρίαση της Β’ΕΛΜΕ. Αυτό που προβληματίζει τους καθηγητές είναι η μη λειτουργικότητα των κτηρίων που στεγάζουν σχολικές μονάδες της πόλης και κυρίως πρόκειται για ιδιωτικά κτήρια, αφού, όπως εξηγεί και ο πρόεδρος της Β’ ΕΛΜΕ κ. Αντώνης Μίκροβας μιλώντας στο «Γ», τα κτήρια αυτά δεν έχουν κατασκευαστεί για να εξυπηρετούν αυτό τον σκοπό.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα σχολείων του Αγρινίου που αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα, είναι το 7ο και το 3ο Γυμνάσιο, καθώς και το νέο λύκειο που λειτουργεί στο Αγρίνιο από τις αρχές Σεπτεμβρίου, το 6ο ΓΕΛ.
Συνάντηση με τον δήμαρχο για το κτηριακό τις επόμενες ημέρες
Να θυμίσουμε ότι φέτος το 6ο ΓΕΛ λειτούργησε μόνο για την πρώτη λυκείου, ενώ από του χρόνου θα γίνονται και μαθήματα δευτέρας τάξης. «Στο 6ο λύκειο αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κατάλληλη αίθουσα για εργαστήρι Φυσικής, δεν λειτουργεί κυλικείο ενώ και το προαύλιο αντιμετωπίζει προβλήματα όταν βρέχει. Η πρώην δημοτική Αρχή είχε εκφράσει την πρόθεσή της να είναι προσωρινή η στέγαση του 6ου στο ιδιωτικό αυτό κτήριο και να κατασκευαστεί νέο κτήριο σε δημοτικό οικόπεδο. Αυτό όμως δεν έχει μέχρι και τώρα προχωρήσει και για τον λόγο αυτό έχουμε ζητήσει να έχουμε τις επόμενες ημέρες συνάντηση με τον δήμαρχο Αγρινίου. Να του θέσουμε τους προβληματισμούς μας και να δούμε που περίπου βρίσκεται το θέμα», αναφέρει ο κ.Μίκροβας, μιλώντας στο «Γεγονός».
Αυτό στο οποίο η δημοτική Αρχή, τόσο η προηγούμενη όσο και αυτή, επιμένει, εξηγεί ο κ. Μίκροβας, είναι ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα δημόσια κτήρια αυτή τη στιγμή. «Εμείς πάλι λέμε ότι όταν ιδρύεται ένα νέο σχολείο, θα πρέπει να υπάρχει και η σχετική μέριμνα για τη σωστή στέγασή του κλπ…», αναφέρει ο πρόεδρος της Β’ΕΛΜΕ.
Διάλλειμα στο… μπαλκόνι οι μαθητές του 7ου Γυμνασίου
Αλλά το 6ο Λύκειο δεν είναι η μόνη σχολική μονάδα που αντιμετωπίζει κτηριακά προβλήματα στο Αγρίνιο. Το 7ο Γυμνάσιο- επίσης στεγάζεται σε ιδιωτικό κτήριο- είναι, όπως αναφέρει ο κ. Μίκροβας, εντελώς ακατάλληλο, αφού η κεντρική πόρτα απέχει ελάχιστα από τον δρόμο. «Κάποιοι μαθητές κάνουν διάλλειμα στο… μπαλκόνι. Δεν υπάρχουν οι προδιαγραφές στα ιδιωτικά κτήρια», λέει ο κ. Μίκροβας.
Στο Δ.Σ. της Β’ ΕΛΜΕ τέθηκαν βέβαια και άλλα ζητήματα, όπως η λειτουργία του βαθμολογικού κέντρου για τις πανελλαδικές που λειτουργεί στο 5ο Γυμνάσιο για το Αγρίνιο, στο οποίο και εξετάζονται και προφορικά οι μαθητές που αδυνατούν να δώσουν γραπτώς εξετάσεις. Αυτό που συζητήθηκε είναι η ανάγκη να ανανεώνονται κάθε χρόνο οι διορθωτές καθηγητές, αφού, όπως ακούστηκε στο Δ.Σ. , το καλύτερο θα ήταν, να μην κάθονται στην καρέκλα του διορθωτή κάθε χρόνο τα ίδια πρόσωπα…
Συζητήθηκε ακόμη το θέμα του πανεπιστημίου και των τριών τμημάτων που στεγάζονται στο Αγρίνιο. Όλα αυτά την ώρα που , όπως εξηγεί και ο πρόεδρος της Β’ ΕΛΜΕ, οι καθηγητές ανά την Ελλάδα περιμένουν να οριστικοποιηθεί το νομοσχέδιο για την Παιδεία.
Μαρίνα Ζαρκαβέλη
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΕΓΟΝΟΣ
3 Σχόλια
Επισης μην ξεχναμε και νεο κτηριο για το ειδικο σχολειο ΕΛΕΠΑΠ Αγρινιου. Οι μικροι μας αγγελοι το εχουν αναγκη.
Αγαπητοί φίλοι της ΕΛΜΕ, επανέρχομαι για – πολλοστή φορά – στο θέμα των βαθμολογητών στις Πανελλαδικές εξετάσεις, επειδή βλέπω ότι προχωρείτε σε μιά λανθασμένη θέση για 30 χρόνια. Παλιότερα έλεγαν κυκλική τοποθέτηση όλων στο βαθμολογικό κέντρο.
Το γραπτό των μαθητών, δεν είναι καρπούζι για να πωλείται (βαθμολογείται) με το κομμάτι. Είναι μιά διαδικασία εξευτελιστική και για τους ίδιους τους βαθμολογητές.
Θα μπορούσατε να απαιτήσετε να οριστεί σώμα βαθμολογητών, να έχουν όλοι μειωμένο ωράριο κατα 2 ώρες και να απασχολούνται επιπλέον – χωρίς αμοιβή – με την βαθμολήγηση των γραπτών, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Έτσι θα μπορούσαν να βρέθούν κάποιες θέσεις εργασίας για τον κλάδο των καθηγητών, αριθμός ο οποίος θα αυξάνονταν, αν προτείνατε σε θέσεις γραμματέων να τοποθετούνται καθηγητές όλων των ειδικοτήτων πριν μπούν στην αίθουσα διδασκαλίας, για ένα χρονικό διάστημα ενός έτους ας πούμε, οπότε θα προετοιμάζονταν καλύτερα για την ένταξή τους στο σχολικό περιβάλλον, όσον αφορά τη γραφειοκρατία. Τόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό ότι οι Πανελλάδικές εξετάσεις δεν είναι ευκαιρία για επιπλέον έσοδο; Γιατί τόση κακομοιριά, εκπροσωπείτε επιστήμονες, όχι φορτοεκφορτωτές (χωρίς να θέλω να μειώσω την καθ΄όλα συμπαθή και απαραίτητη ομάδα εργαζομένων).
Ας μας ενημερώσει κάποιος ποιού φωστήρα ιδέα ήταν να βαφεί το εικονιζόμενο κτήριο-“σχολείο” σε αυτό το άθλιο χρώμα.
Περνάμε από εκεί και μας έρχεται αναγούλα για να μην πω τπτ χειρότερο