Ανοικτή δημοπρασία για την εκτέλεση 37 έργων προϋπολογισμού περίπου 7,36 εκατ. ευρώ
Η διεξαγωγή ανοικτής δημοπρασίας για την εκτέλεση 37 έργων στην Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας, συνολικού προϋπολογισμού 7.365.185,58 ευρώ, ενέκρινε ομόφωνα κατά τη χθεσινή του συνεδρίαση το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας.
Τα περισσότερα από αυτά τα έργα, αφορούν, κυρίως, έργα συντήρησης του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου της Αιτωλοακαρνανίας, τα οποία θα συμβάλλουν στην άρση της επικινδυνότητας και στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας των πολιτών.
Όπως τόνισε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας «συνεχίζουμε την προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει με έργα και παρεμβάσεις και προσπαθούμε με κάθε τρόπο να θωρακίσουμε την οδική ασφάλεια τόσο στο εθνικό όσο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδα, καθώς και μέσα στις πόλεις. Καθημερινά μαχόμαστε, με τα όποια προβλήματα, εν μέσω κρίσης, να συντηρήσουμε εμείς δρόμους που ήταν παρατημένοι εδώ και πολλά χρόνια», προσθέτοντας πως «συνεχίζουμε να διεκδικούμε όσο περισσότερα χρήματα μπορούμε για την συντήρηση του οδικού δικτύου».
Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Βασίλης Αντωνόπουλος επεσήμανε πως «η Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας είναι μια περιοχή με τεράστιο οδικό δίκτυο και παρά τα πενιχρά μέσα που διαθέτουμε ετοιμάσαμε ένα ευρύ πρόγραμμα συντηρήσεων».
Αναλυτικά τα έργα που εγκρίθηκαν για ανοικτή δημοπρασία είναι τα παρακάτω:
1. «Συντήρηση της 40ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: Κυρα Βγένα – Κρύο Νερό – Λευκό – Ταξιάρχη μετά διακλάδωσης προς Σπαρτιά, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 500.000 ευρώ.
2. «Συντήρηση της 23ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: Αγιος Δημήτριος – Ευηνολίμνη, ετους 2013-2014», προϋπολογισμού 300.000 ευρώ.
3. «Συντήρηση της 25ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: Χαράτσι – Γρηγόριο, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 300.000 ευρώ.
4. «Συντήρηση της 33ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: από Διασταύρωση Ε.Ο. έως Πρόδρομος, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
5. «Συντήρηση της 36ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: Φλωριάδα – Χρυσοπηγή, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
6. «Συντήρηση της 39ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: Αγιος Ηλείας – Σταμνά – Κλεισορέματα, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
7. «Συντήρηση της 51ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: Κεχρινιά – Σαρδίνια, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 250.000 ευρώ.
8. «Συντήρηση της 14ης και 15ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: Σκουτερα – Σιτόμενα και Σιτόμενα – Αγία Παρασκευή – Καστανούλα, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
9. «Συντήρηση της 18ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: Μεσαριστα – Μακρινού, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
10. «Συντήρηση της 19ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: Δρυμώνα – Νεροσυρτη, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
11. «Συντήρηση της 49ης Επαρχιακής Οδού», προϋπολογισμού 150.000 ευρώ.
12. «Συντήρηση της 31ης Επαρχιακής Οδού: Μαχαιρα – Σκουρτου, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 100.000 ευρώ.
13. «Συντήρηση της 7ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: Αγριλιά – Αγιος Συμεών – Άγιος Θωμάς, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
14. «Συντήρηση της 24ης Επαρχιακής Οδού στο τμήμα: Κλέπα – Λειβαδάκι, έτους 2013-2014», προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
15. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Ανω Χώρα – Κρυονέρια, προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
16. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Χανι Λιολιου – Αγιος Δημήτριος, προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
17. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Αχλαδόκαστρο – Πλάτανος, προϋπολογισμού 100.000 ευρώ
18. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Νεοχώρι – Αράχωβα, προϋπολογισμού: 100.000 ευρώ.
19. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος προς Μηλιά Ναυπακτίας, προϋπολογισμού 100.000 ευρώ.
20. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Διασταύρωση Πλατυγιάλι – Αστακός, προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
21. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Κατοχή – Διόνι, προϋπολογισμού 100.000 ευρώ
22. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Βασιλόπουλο – Βλύζιανα, προϋπολογισμού 100.000 ευρώ.
23. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Καλλιθέα – Λαμπίρι – Όρια Νομού, προϋπολογισμού 300.000 ευρώ.
24. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Χάνι Συκιάς – Κάτω Μακρυνού με διακλάδωση προς Κάτω Κεράσοβο, προϋπολογισμού 600.000 ευρώ.
25. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Σταμνά – Αγγελόκαστρο – Κλεισορέμματα, προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
26. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Θέρμο – Πετροχώρι – Ανάληψη, προϋπολογισμού 150.000 ευρώ.
27. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Από Παλαιά Εθνική Οδό Αγρινιου Καρπενησίου προς Αμπελιά Δήμου Αγρινίου, προϋπολογισμού 100.000 ευρώ.
28. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Παλιό Χαλκιόπουλο – Τρίκλινο, προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
29. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Χαλκιόπουλο, Θυαμο έως όρια Νομού με Άρτα, προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.
30. Συντήρηση του Επαρχιακού Οδικού Τμήματος: Θέρμο – Γεφ. Τριανταφυλλέικα, προϋπολογισμού 150.000 ευρώ.
31. Διαπλάτυνση της Ε.Ο. Θέρμου – Πετροχώρι μετά τα Σφαγεία Θέρμου προς Πετροχώρι, προϋπολογισμού 75.000 ευρώ.
32. Κατασκευή Γέφυρας στο Πεντάκορφο, προϋπολογισμού 61.796 ευρώ.
33. Επείγουσες παρεμβάσεις – κατασκευή τεχνικών έργων στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο πρώην επαρχιών Μεσολογγίου – Ναυπακτίας Ν. Αιτωλοακαρνανίας, προϋπολογισμού 300.000 ευρώ.
34. Επείγουσες παρεμβάσεις κατασκευή τεχνικών έργων στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο πρώην επαρχιών Τριχωνίδος – Βάλτου και Ξηρομέρου Ν. Αιτωλοακαρνανίας, προϋπολογισμού 298.389,58 ευρώ.
35. Βελτίωση Ε.Ο. Δικτύου Ναυπάκτου – Σκάλας, προϋπολογισμού 80.000 ευρώ.
36. Επισκευή κτιρίου που στεγάζεται το ΚΕΚ στο Αγρίνιο, προϋπολογισμού 100.000 ευρώ.
37. Επισκευή κτιρίου Τεχνικού Εξοπλισμού στο Μεσολόγγι, προϋπολογισμού 250.000 ευρώ.
4 Σχόλια
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΠΟΙΟΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ —ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ— ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΧΑΙΑΣ ΚΑΙ ΗΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ ΚΣΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΚΩΣΤΑ ΕΛΑ ΕΔΩ ΣΤΗ ΒΟΝΙΤΣΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΗ ΑΠΟ ΑΚΡΟΜΠΑΡΟ ΚΑΙ ΜΠΑΛΑΚΙ. ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΧΟΥΤΑΣ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΑΡ ΟΛΟΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΙΟΔΙΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 900 ΕΚΑΤ ΔΡΑΧΜΕ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΗΜ ΕΡΓΩΝ ΤΟ 1964 ΤΑ 50 ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΜΑΣ ΟΤΙ Η ΑΙΤ/ΝΜΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΣΑ ΟΣΑ ΠΗΡΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΑΛΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΗ ΤΗΛ ΣΤΗ ΒΟΝΙΤΣ ΑΔΙΟΤΙ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΧΟΥΤΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΜΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΣΟΥ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Ο ΜΠΟΥΡΟΣ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΕΝΝΑΠΧ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΛΑΤΥΓΟΑΛΙ ΑΣΤΑΚΟΣ ΤΙ ΔΡΟΜΟΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΟΥΝΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΧΘΕΣ Ο ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΕ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΡΙΝΙΟ . ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ0 ΜΝΗΜΟΝΙΟ .ΑΡΕ ΠΑΛΣΤΗΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΣΤΗΣΟΥ
ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΣΜΟΥΣ
ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ ΒΟΝΙΤΣΑ
Αφήσατε ανθρώπινες ζωές να κινδυνεύουν για τρία χρόνια και βγαίνετε προεκλογικά και μοιράζετε “μπαλώματα” παντού? Αυτός είναι ο ρόλος σας? Και κάποια εκατομμύρια ευρώ που δημοπρατούνταν κάθε χρόνο “για άρση επικινδυνότητας και συντήρηση επαρχιακού δικτύου” και μάλιστα για κάθε Επαρχία ξεχωριστά, πού δουλεύτηκαν αλήθεια? Εγώ στη 14η και 15η Επαρχιακές οδούς, που τις περπατάω συνεχώς, τίποτε δεν είδα. Εκτός από βούλωμα κάποιων λακκούβων, με ξεχωριστές όμως πιστώσεις. Τι να απάντησε αλήθεια ο περιφερειάρχης στο υπ’ αρ. πρωτ. 50398/13-12-2013 έγγραφο του υπουργού Εσωτερικών με το οποίο ζητούνταν εξηγήσεις για καταγγελλόμενες κακοτεχνίες απ’ την Κίνηση Πολιτών Καστανούλας και μη εκτέλεση έργου (350.000 ευρώ), σε άκρως επικίνδυνο τμήμα δρόμου και με εξασφαλισμένη πίστωση απ’ το Π.Δ.Ε. (ημερ. ένταξης 14-06-2012 απ’ το υπουργείο Ανάπτυξης)? Εγώ θα το μάθω εγγράφως κι επισήμως, το αναφέρω όμως εδώ, για να μαθαίνουν όλοι πώς λειτουργείτε. Κανένας δεν είναι κορόιδο πλέον (έτσι θέλω να πιστεύω) και με κάτι τέτοια μας δίνετε δύναμη να συνεχίσουμε με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα κι αυστηρότητα! Κανένας ένοχος δε θα γλιτώσει!
Καμια λακούβα στο Αγρίνιο θα βουλώσουν? ή μόνο στα χωριά που δεν περναει κανεις?