Πριν από μερικές μέρες η ευρωπαϊκή επιτροπή ενέκρινε την συγχρηματοδότηση της μελέτης για την σιδηροδρομική γραμμή Αντίρριο – Ιωάννινα που ανήκει στο λεγόμενο δυτικό σιδηροδρομικό άξονα. Μάλιστα αναφέρουν πως το έργο αυτό συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 31 έργα προτεραιότητας . Να θυμίσουμε ότι έργα προτεραιότητας… είναι η Εγνατία και η Ιόνια οδός, η πρώτη τώρα ολοκληρώνεται ενώ η δεύτερη τώρα ξεκινά ! Στην Ευρώπη καλά τα σχεδιάζουν, αλλά αναρωτιόμαστε: ακόμη δεν έχουν καταλάβει τι συμβαίνει στην Ελλάδα ;;; Το τρένο θα συνδεθεί, λέει…. προσωρινά με την Πάτρα μέσω ταχύπλοων σκαφών για τους επιβάτες και σιδηροδρομικών ferry-boat για τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές. Ωστόσο ήδη έχει σχεδιαστεί η μελλοντική υποθαλάσσια σήραγγα! βλέπετε ήταν …δύσκολο… να προβλεφθεί να βάλλουν ράγες στη γέφυρα, θέλει πολύ… μυαλό! Η ιστορία των σιδηρόδρομων στην Αιτ/νία ξεκινά από την εποχή του Τρικούπη και εκεί παραμένει . Αλήθεια τι απέγινε η προσπάθεια επαναλειτουργίας της γραμμής Κρυονέρι- Αγρίνιο;; Αρχές του 2004 αν θυμάμαι καλά κάποιοι είχαν πάει βόλτα με αυτό το τρενάκι, αλλά αργότερα κάποιοι άλλοι το πήραν και το πήγαν στην Καλαμάτα για να μεταφέρει τους φοιτητές στο εκεί Τ.Ε.Ι ! Μαυρογιαλούροι και οι δυο τους!!! Όσο για μας τους νεοέλληνες;;; εμείς έχουμε συνδεδεμένο τον Τρικούπη με το «δυστυχώς επτωχεύσαμεν» ξεχνώντας ότι έφτιαξε τη γραμμή αυτή για να μεταφέρονται τα κάπνα του Αγρινίου ( το πλέον σημαντικό εξαγώγιμο προϊόν τότε) στη Πάτρα και από εκεί στο εξωτερικό. Πράγμα που καθιστούσε το έργο βιώσιμο και προσοδοφόρο! Οι σημερινοί πολιτικοί όμως, για ποιο λόγο προσπάθησαν να ξαναλειτουργήσουν τη γραμμή , για ποιο λόγο σχεδιάζουν τον σιδηροδρομικό άξονα σε μια υπανάπτυκτη Δυτική Ελλάδα, που η οικονομία της στηρίζεται στην παραπαίουσα αγροτοκτηνοτροφία και τους φοιτητές; Ο κόσμος και ιδίως οι νέοι έχουν αρχίσει να αλλάζουν τρόπο σκέψης• καιρός να μας ακολουθήσουν και οι πολιτικοί μας με το καλό ή… με το ζόρι…!!!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO