Αλλά ας έρθουμε και στα του οίκου μας και συγκεκριμένα στην Πανεπιστημιακή Σχολή της πόλης μας. Για φέτος εισήχθησαν 369 φοιτητές και στα τρία υπάρχοντα τμήματα, δίχως να συνυπολογίζουμε σε αυτούς τους εισακτέους με την ποσόστωση του 10%. Όσον αφορά τις βάσεις εισαγωγής έχουμε αναλυτικά:
Διοικ. Επιχειρ. Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων 12927
Διαχ. Περ/ντος και Φυσικών Πόρων 11986
Διαχ. Πολιτισμ. Περ/ντος και Νέων Τεχνολογιων 11657
Τα ανωτέρω νούμερα πρέπει οι ιθύνοντες να τα εξετάσουν με προσοχή, προκειμένου να υλοποιηθούν εκείνα τα βήματα που θα δώσουν άλλη ώθηση και δυναμική στην πανεπιστημιακή κοινότητα του Αγρινίου. Και το λέμε αυτό, διότι οι σχολές της πόλης μας βρίσκονται βαθμολογικά στις τελευταίες θέσεις του Πανελλαδικού χάρτη(σε επίπεδο ΑΕΙ), γεγονός που σημαίνει ότι οι διαγωνιζόμενοι δεν τις προτιμούν. Προφανώς επιβάλλεται η αναδιαμόρφωση του προγράμματος σπουδών των ήδη υπαρχόντων τμημάτων, αλλά και η απαίτηση δημιουργίας νέων, τα οποία πρέπει κυρίως να είναι ελκυστικά, ανταγωνιστικά και να παρέχουν ορατές προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης. Απλά το επισημαίνουμε για να μη βρεθούμε και εμείς κάποια στιγμή στη θέση που βρίσκεται τώρα το Μεσολόγγι…
Και μιας και αναφερθήκαμε στην πρωτεύουσα του νομού μας, εδώ και αν απαιτείται η ανάληψη δραστικών μέτρων, αφού το μέλλον για τη μια εκ των δύο σχολών του ιδρύματος είναι δυσσοίωνο. Συγκεκριμένα και στα τρία τμήματα της Σχολής Τεχνολογίας Γεωπονίας εισήχθησαν μόλις 6 φοιτητές!!!( 1 στην Ανθοκομία, 5 στην Ιχθυοκομία και 0 στη Γεωρ.Μηχανολογίας!) Όπως γίνεται αντιληπτό η θεσμοθέτηση του 10 ως βάση εισαγωγής καθιστά αβέβαιο το μέλλον του ΤΕΙ της Ιερής Πόλης.
Βέβαια, πιστεύουμε πως το προαναφερθέν μέτρο ορθώς θεσπίστηκε, αφού τα τελευταία χρόνια είχε δημιουργηθεί μια πληθώρα τεχνολογικών ιδρυμάτων στην επαρχία, άνευ γνωστικού αντικειμένου ,μόνο και μόνο προς εξυπηρέτηση μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων , ενώ οι φοιτητές που σπούδαζαν σε αυτά δεν πληρούσαν τις στοιχειώδεις προϋποθέσεις. Όμως, το συγκεκριμένο μέτρο έπρεπε να εφαρμοστεί μακροπρόθεσμα κατόπιν σχετικής μελέτης και έρευνας (πχ συμτύξεις τμημάτων κα). Τώρα, οι άρμόδιοι καλούνται να επιλύσουν το πρόβλημα που έχει ανακύψει, αλλά και να ”απολογηθούν” σε όσους τόσα χρόνια ”γκρίνιαζαν” για την ύπαρξη των φοιτητών του 5 ( βαθμός εισαγωγής), ενώ πλέον οι ίδιοι διακαώς τους αναζητούν…Α ρε πως αλλάζουν οι εποχές!!!