Ο Δήμος Αγρινίου ανακοινώνει την ένταξη της Πράξης «Αναβάθμιση υποδομών σχολικού συγκροτήματος πρώην Πολυδύναμου Σχολείου Μέσης Εκπαίδευσης» (πολυκλαδικό) με κωδικό ΟΠΣ 6026505, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα», στον άξονα προτεραιότητας «Ενίσχυση υποδομών στο πλαίσιο της κοινωνικής συνοχής στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας», και στη δράση «Δημιουργία, επέκταση και εκσυγχρονισμός μονάδων πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης».
Η συνολική δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 2.170.000,00 ευρώ και το έργο είναι συγχρηματοδοτούμενο από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).
Η πράξη αφορά στην εκτενή αναβάθμιση των υποδομών του πρώην Πολυδύναμου Σχολείου Μέσης Εκπαίδευσης Αγρινίου, με στόχο τη λειτουργική, ενεργειακή και αισθητική αναβάθμιση του σχολικού συγκροτήματος.
Στο σχολικό συγκρότημα στεγάζονται το 4ο ΓΕΛ Αγρινίου, το Εσπερινό ΕΠΑΛ Αγρινίου, το 1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου και το Εργαστηριακό Κέντρο Αγρινίου
Λόγω παλαιότητας υπάρχουν προβλήματα που απαιτούν τη ριζική αντιμετώπισή για την αναβάθμιση της υποδομής του σχολικού συγκροτήματος. Η συντήρηση των κτιρίων αφορά σε οικοδομικές και εν μέρη σε υδραυλικές εργασίες, επισκευές σε επιχρίσματα, χρωματισμούς, φέροντες οργανισμούς (όπου έχει διαπιστωθεί βλάβη), δάπεδα, ψευδοροφές, στέγες, δώματα, μονώσεις και στεγανώσεις και λοιπές μικροεργασίες.
Δήλωση Δημάρχου Αγρινίου, Γιώργου Παπαναστασίου:
«Η ένταξη του έργου αναβάθμισης του πρώην Πολυδύναμου Σχολείου αποτελεί μία ακόμη στοχευμένη παρέμβαση στον τομέα της εκπαίδευσης. Ο Δήμος Αγρινίου αξιοποιεί κάθε διαθέσιμο χρηματοδοτικό εργαλείο με στρατηγικό σχεδιασμό, με στόχο τη δημιουργία σύγχρονων και ασφαλών σχολικών μονάδων. Προτεραιότητά μας είναι τα παιδιά μας να διδάσκονται σε υποδομές που τους αξίζουν και η εκπαιδευτική κοινότητα να δραστηριοποιείται σε χώρους που προάγουν την ποιότητα και την ισότητα. Ευχαριστώ θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην ένταξη του έργου, τις υπηρεσίες του Δήμου καθώς και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με την ίδια συνέπεια και προσήλωση.»
Το έργο αναμένεται να συμβάλει ουσιαστικά στην ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας, τη βελτίωση της καθημερινότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών, και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην περιοχή.
Ο Δήμος Αγρινίου σημειώνει πως συνεχίζει σταθερά την προσπάθεια για έναν δήμο με ισχυρό εκπαιδευτικό, κοινωνικό και αναπτυξιακό αποτύπωμα.









