Στην Πάτρα πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή η ορκωμοσία επτά νέων μόνιμων ιατρών, οι οποίοι εντάσσονται στο δυναμικό της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ).
Ανάμεσά τους και ιατρός Εσωτερικής Παθολογίας στο Κέντρο Υγείας Αγρινίου.
Η εξέλιξη αυτή είναι ασφαλώς σημαντική για ουσιαστική ενίσχυση των δομών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ) στην περιφέρεια.
Οι νέοι ιατροί αναλαμβάνουν καθήκοντα στις ακόλουθες δομές:
Γενικός Ιατρός στο Κέντρο Υγείας Καναλακίου
Γενικός Ιατρός στο Κέντρο Υγείας Μαργαριτίου
Παιδίατρος στο Κέντρο Υγείας Αγίου Μάρκου
Παιδίατρος στο Κέντρο Υγείας Λευκάδας
Ιατρός Εσωτερικής Παθολογίας στο Κέντρο Υγείας Αγρινίου
Ιατρός Βιοπαθολογίας – Εργαστηριακής Ιατρικής στο Κέντρο Υγείας Κορίνθου
Ιατρός Ακτινολογίας στο Κέντρο Υγείας Παραμυθιάς
«Η 6η Υγειονομική Περιφέρεια συνεχίζει σταθερά την προσπάθεια ενδυνάμωσης του Εθνικού Συστήματος Υγείας, με έμφαση στην αναβάθμιση των Κέντρων Υγείας και στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας σε κάθε πολίτη, όπου κι αν βρίσκεται», αναφέρει η σχετική ενημέρωση.









