Ευχαριστίες εκφράζει η Θεατρική Ομάδα ΠΡόΒΑ για τη στήριξη και τα καλά λόγια για την θεατρική παράσταση «Αχ, Μεσολόγγι, αχ, αίματα οπού εχύσαμεν άδικα», την οποία ανέβασε.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει:
«Εβγήκεν ο σημαιοφόρος Αργύρης πρώτος κ με τους οδηγούς ομού και με το Νότη άρχισαν συγκεχυμένως πλέον να εξέρχωνται ασπαζόμενοι και αποχαιρετούντες καθείς το ιδικόν του οχύρωμα εις την θύρα κ τας βαθμίδας με αναστεναγμούς: Αχ, Μεσολόγγι, αχ, αίματα οπού εχύσαμεν άδικα…»
Ν. Κασομούλης
Αυτή τη πικρή και απελπισμένη κραυγή των αγωνιστών όταν άφηναν πίσω τις ντάπιες τους, τις γυναίκες και τα παιδιά τους, τους πληγωμένους και νεκρούς συντρόφους τους και την πόλη τους, μας συγκλόνισε και μας ώθησε να μελετήσουμε τα Στρατιωτικά Ενθυμήματα του Ν. Κασομούλη, να βασιστούμε σε αυτά και να σας παρουσιάσουμε μία θεατρική παράσταση – μαρτυρία των ιστορικών γεγονότων της τελευταίας πολιορκίας και της απόφασης Εξόδου. Αυτός είναι ο δικός μας τρόπος για να τιμήσουμε τη μνήμη των Εξοδιτών αγωνιστών … 200 χρόνια μετά…
Ζέτα Λάττα
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά:
Τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Δαμασκηνό για τα επαινετικά σχόλια και τη στήριξή του.
Τον Αιδεσιμωλογιότατο Πρωτοπρεσβύτερο Ανδρέα Καππέ του Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής για την εξαιρετική συνεργασία.
Την κα Φωτεινή Καβάγια, εκπαιδευτικό και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής εκδηλώσεων της Ι. Μ. Αιτωλίας & Ακαρνανίας για την πρόταση συνεργασίας και τη βοήθειά της.
Τον κ. Αποστόλη Τασιούλη για την προσφορά τμημάτων παραδοσιακής φορεσιάς.
Τον κ. Νίκο Παπαλέξη για τις υπέροχες φωτογραφίες και για τη στήριξή του.
Τέλος, ευχαριστούμε θερμά τους συμπολίτες μας που ήταν μαζί μας για τα ενθουσιώδη σχόλιά τους για την παράσταση. Η συνεχής παρουσία σας και η στήριξή σας μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε!




















