Το απόγευμα της Πέμπτης (14/8) ο Έρικ Λαμέλα βρέθηκε στα γραφεία της ΑΕΚ και υπέγραψε τη λύση της συνεργασίας του.
Όπως αναμενόταν, ο Έρικ Λαμέλα αποτελεί παρελθόν από την ΑΕΚ. Οι δυο πλευρές είχαν συμφωνήσει εδώ και καιρό για την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας τους και το απόγευμα της Πέμπτης (14/8) έπεσαν οι υπογραφές στα γραφεία της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ.
Μάλιστα, η ΑΕΚ αποχαιρέτησε τον Αργεντινό με ανάρτηση στα Social Media.









