Μετά από πενήντα ολόκληρα χρόνια ψάλθηκε το τροπάριο της Εορτής στο νέο εκκλησάκι, συνεχίζοντας την παράδοση.
Μέχρι το 1976 υπήρχε υπαίθριος ναός του Σωτήρος και γι’ αυτόν τον λόγο, αφιερώθηκε ο νέος Ναΐσκος στην Μεταμόρφωση του Σωτηρος.
«Συγκινητική η παρουσία του κόσμου στην πρώτη λειτουργία στο Ναΐσκο!
Χρόνια πολλά σε όλους!», αναφέρει ο δήμαρχος Θέρμου, Σπύρος Κωνσταντάρας.













